Autor: tuttifrutti » dc. gen. 17, 2007 9:09 am
Bones a tothom!!!
Quina feinada m'heu donat! Ja va bé, que abans d'acabar l'any això estava molt apagadet.
Vec que va anar de conya la quedada, quina enveja!
Petita, diguin el que diguin estàs ben "pinxa" a la foto!!!
Doncs jo el cap de setmana también bastant entretingudet. Divendres al vespre vaig quedar amb les amigues de la núvia de la boda que tinc al febrer per preparar la despe, dissabte desprès de estar currant a la botiga vam anar a sopar amb uns quants amics per aquí aprop, el que passa es que vam estar fins a les 2:15 al restaurant, vam arribar a casa a les 3 i el meu home encara els va convidar a fer un beure a casa, perquè el bar del poble ja estava tancat i van estar fins a les 4, jo em queia de son, això d'estar embarassada està molt bé, però per sortir de fiestuki és una me..., perquè no aguanto res! Diumenge, sort que vaig dormir fins tard, bé, tampoc fins tant tard però si fins a les 11 com a mínim pq també tenia remordiments que el meu home s'aixequés per obrir la botiga i jo no, això si vaig anar tot el dia zombi total, com si m'hagués fet la gran farra.
Per lo de la quedada en principi no tinc cap problema, tot i que em va millor el 3 que no pas el 10, perquè el 10 fem el carnaval aquí al poble. Ja direu el que. Clar, sempre hi quan no em surti alguna cosa d'última hora per variar!!!
Bé gent, parlem més tard. Fins desprès!!!