Hola hola!!!
Pirmer de tot, demanar-vos disculpes per no estar gaire epr aqui, pero entre unes coses i les altres,e stic força liada i quan entro al foro es poca estona, sorry.
COm dueu els examens? jo vaig començar dimarts, i crec q em va anar be, dema surten les notes si tot va be, ais estic imaopcient pq vaig estudiar molt pero es una assignatura molt densa q la fan tipus test i es horroros pq tenen molta mala llet amb les preguntes i respostes....
Anagaz, nena quin ensurt, tu ara deixat de fer coses i estigues el mes relaxada possible, son 3 mesos q tens per descansar com mai, pensa q despres ja estaran ben enfeinada quan neixi l'Emma! Anims preciosa!i cuuuudiet molt, q si no anirem a casa teva

jejeje
Lali reina he vist al teu blog les invitacions, son maquisimes! molt elegants! t'esta quedant un casament precios, i tranqui sembla q no s'acabi mai, fins i tot el dia abans creuras q encara et queden coses pendents pero pensa q son els nervis i les ganes de tenir-ho tot controlat, tu ves fent, tingues les teves prioritats q tot surtira de conya! cada vegada et queda menys! quina iluuusio!
Apollonia!!! la meva compi d'estres universitari! com et van els examens? i la resta? jo estic atabaladisima entre la casa i els estudis i ara mes q mai em surten mes coses a fer

jajajaja
Seni, tenim moltes ganes de poder veure les teves fotos de l'album!!!!!!
Noies sabeu q em va passar dimarts abans de l'examen? no se si us enrecordeu q tinc un company de practiques q es insoportable pq sempre s'esta ficant amb nosaltres i es un masclista, doncs abans de l'examen jo estaba repasant amb una amiga i li estaba explicant una cosa q podia sortir a examen, i ella no ho sabia, i va aquest i li diu amb un to desagrable "tu no has estudiat oi?" la cara de la meva amiga q es la mes pacifica del mon va canviar, pero ell no contenyt continua "pq estas preguntant coses q son de calaix q si t'haguesis mirat el reglamenbt ho sabries" ostres ens vam quedar a cuadres i la meva amiga li contesta" home jo es la primera vegada q faig l'assignatura, quants has fas q la fas tu, a mes tu nomes fas dos assignatures ( clar nosaltres fem tot un curs i a mes ella te una criatura de dos anys) i li continua dient pero sense to despectiu que de vegades es creu superior a nosaltres (pero no nomes per aquell comentario sino pels q ha fet durant tot el curs, q si una altra companya era tonteta, q era molt lenta, vaja fixatge etc) i ell es cabreja, agafa les seves coses mab rabia li comença a dir de tot, q si creu q es un desgraciat i un xulo ho porta clar pq no se q, i agafa una de les cadires q son tatxes i porten aquelles taules plegables i ens la llença, ostres vaig alucinar pq despres ni es va disculpar ni res, be amb mi si pero amb ella no, i m'envia un correu q lamenta l'espectacle pero es q la "meva amiga" es va passar molt, no le contestat i sincerament tot i q elles volen continuar amb el grup jo parlaria amb la tutora i q l'envii amb un altre grup pq es molt inestable i agresiu i q ens passara el proper cop q no li diem el q vol escoltar?
Ostres quin rotllo us he fomut en un moment,
Be noies un petonas a totes i anims amb els prepartius de casament lali!!!! i els de neixement de l'Emma anagaz!
Muaks!