Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tetenya » dj. gen. 12, 2006 9:01 pm

clar que si montesita!!!! com ha de ser!!! que es noti que estem contentes per la nostra boda i que xarrem i xarrem!!!
Ah! per cert lo de les sabates opino el mateix.....no es veuen!!!! fa una rabia que siguin tean cares....pero bueno totes a pasar pel aro!!
tetenya

Entrades: 5
Membre des de: dj. des. 15, 2005 4:24 pm

EntradaAutor: Montsseta » dj. gen. 12, 2006 9:03 pm

Perdo, volia dir Airam que està a Saragossa, no l'Aima pobreta que ja l'havia enviat ben lluny!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Rosana » dj. gen. 12, 2006 9:03 pm

Havia anat a fer classe i no havia pogut contestar... m'ho va dir una noia que em va ensenyar l'album de son cunyada i s'havien fet fotos al claustre de la seu i al dir que a mi también m'agradria fer-me-les per alli i pels camps elisis em va dir aixo pero no m'ho va saber explicar be
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 10:57 am

Bon dia guapes!!!
DESPERTEU-VOS QUE JA ÉS DIVENDRES!!!!!!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dv. gen. 13, 2006 11:07 am

BON DIA MONTSESITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Jo ja fa rato que estic ben desperta!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fi és divendres!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Escolteu...fa dies que penso una cosa però necessito ajuda:
Resulta que jo tinc un amic de fa molts, molts, anys i vull que sigui el meu padrí de bodes. Doncs resulta que dissabte que vé és el seu cumple i com a regal li vull dir que serà el meu padrí. Bueno...fins aquí bé.
Resulta que jo crec que ell no sap com va això de ser padrí (em refereixo a lo de portar el poema i el ram a la nuvia)...i jo li voldria fer un carta explicant-li aquesta tradició.....però ja fa dos dies que busco per internet i no trobo res.....que em pot ajudar algú?????
si us plau, si us plau.....es que em faria molta ilu fer-li.....
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Menci » dv. gen. 13, 2006 11:36 am

:-()-) Ei , noies com va???
Estic molt nerviosa, m'han de confirmar entre avui i la setmana q be si hi ha lloc al restaurant q volem i si em diun q si ENS PODREM CASAR EL D'ABRIL!!!!!!!!. Però hi ha una parella q te feta una pre-reserva i ha de dir q si o que no i encara no ho han fet..grrrrrrr!!!!!!!!!
Ahir vaig anar al Pronovies a buscar un cataleg i em van dir q encara q faltai un mes i pico, no passa res q tots els vestits de la col·lecció del 2006 els trobaré. Vaig agafar un acatàleg, però encara no tinc clar quin estil vull. también hi ha un problema, m'estic treient un tatuatge de l'espatlla i em quedaven 5 sessions només i ara hauré de parar pq si estic embarassada no em poden fer lasser, quina jugarreta! Al febrer tenia una altra sessió i hagues quedat mes esborradet encara i ara amb segons quin vestit es veurà tot descolorit i lleig (ja ho era).
Hauré d'anar a la Rosa Clarà i a Tiara también, no tinc gens de clar l'estil de vestit q vull :hmm:: però si q tinc clar el q no vull :-(
Menci

Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Petita » dv. gen. 13, 2006 11:44 am

Hola Menci!!!!!!
Ostres....quina put..lo del tatuatge...si només et quedaven 5 sessions..però bueno, pots trobar molts vestits que siguin tancats de l´esquena o que tinguin algun brodadet o fins i tot al març pots portar una jaqueteta d´aquestes tan xules i no es veurà!!!! :-)ok:
Doncs mira...si t´han dit que no tens cap problema amb el vestit...de conya!! ara només et faltarà el restaurant..
Per cert, quin és?
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 11:49 am

Menci ENHORABONA per la teva maternitat!! serem ciberttietes jajajaj
Petita t'estic buscantr per internet lo del padri de bodes a veure si trobo alguna cosa.
PEtons a totes
Visitant

EntradaAutor: Petita » dv. gen. 13, 2006 11:57 am

Oissshhhhh.......Ester!!!!!!

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETS UN : sol : !!!!!!!
Et juro que m´estic començant a dessesperar....es que fa dos dies que busco...i no trobo res.. :-( :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 12:01 pm

45w4werdsr
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 12:04 pm

de moment he trobat les seves funcions basiques encara que ja les sabia. jajaj
"Actualmente, en algunas regiones existe la costumbre de que el padrino recite un verso a la novia. También suele ser el padrino el que regala el ramo a la novia"
No trobo gaire cosa mes, pero es aixo en resum. Ell t'ha de llegir el vers i donar-te el ram, que el pots escollir tu i portar ell o pots deixat que l'esculi ell donant-li pistes del que t'agrada... jo en el meu cas l'escollire jo i ell nomes l'anira a recollir i aixi no m'arrisco que no m'agradi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 12:11 pm

Hola Aima, doncs encara em dona una mica la llauna, pero m'haig de posar be que la setmana que ve hauria de començar a buscar el meu vestit de nuvia... en fi paciencia com diuen el meu xicot i la meva mare...
Petita, li pots fer el plan pergami antic i explicar-li com es fa i nombrant-lo oficialment padri de la teva boda...
Visitant

EntradaAutor: Menci » dv. gen. 13, 2006 12:24 pm

:*:-) El restaurant que ens agrada és les Caves de Raïmat, però ho tenen tot ple menys el 4 de març q només tenen una pre-reserva, els diumenges si q podria ser, però nosaltres no podem pq la part del meu nòvio venne tots de Barcelona i el dilluns treballen i el diumenge crec q no es fa tanta festa com dissabte pq l'endemà tothom treballa.
Si ens falla Raimat, una amiga también m'ha dit que al lloc on hi havia el Malena(Camps Elissis) q ara ja està tancat, l'amo del Petit Català ha posat un restaurant que es diu Alarí o algo així i pots triar entre diferents catering, entre ells la Tugues también i un altre q m'han dit q està molt bé 'es al River, el cattering és de l'Ambrosia i el lloc és molt bonic i despres pots baixar a baix al River a fer la festa. Algú n'ha sentit a dir algo d'aq dos???
Si ens fallen les caves haurem de mirar altres coses, però ves ens feia gràcia allí.
El q dieu de les sabates teniu raó, son caríssimes, vaig veure al Pronovies les q tenien de mostra i eren una monada, però no se si les venen ells, però potser q siguin molt cares también, no ho se.
Dieu-me floristeries q vaig una mica peix amb això!!!!
Menci

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 12:39 pm

Aima!! On és el Nekene de Lleida? Es que jo de lleida no me conec res...
Demà matí aniré al Corte Ingles de Diagonal a veure que trobo.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Hector&Eva » dv. gen. 13, 2006 12:42 pm

Hola, jo també me caso a lleida, aquest, any, el 17 de Juny, a Sant Llorenç, i el convit a la Prats :-///:
Em fa tope ilusió i aixo que yo sempre havia dit que mai me casaria, i mireu-me, ara nosmes faig que pensar en quan queda per al gran dia
:-):-):-):
Hector&Eva

Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 12, 2006 9:54 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 12:50 pm

Ester, anims guapa!! Respecte al vestit el que pots fer es anar mirant per internet.

Per cert, les 2 ens casem el mateix dia. A quina hora feu vts la boda? Nts a les 5!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 12:54 pm

Nosaltres ho fem a les 19 Aima, aixi a les fotos agafarem la posta de sol. A mes ho fem tot al mateix restaurant... vull dir la ceremonia i el convit jejej.
Les pagines d'internet mes le se de memoria jajaja.
Petonets maca
Visitant

EntradaAutor: Menci » dv. gen. 13, 2006 12:55 pm

:-) Montesita d'on ets?
El Nekane és ala part del carrer Major, però tocant al riu per la part del darrera com si anessis a l'estació de trens però al principi de tot, al costa hi ha el Prenatal...a Lleida hi ha sabateries molt xules, algunes cares i altres més barates q también estan bé.Hi ha la Setgena q és al carrer major también, el Ducs q también és allí però més amunt i si vas pujant pel Carrer Major hi ha el Cases también, i moltes altres.
Ja sabeu els detallets q donareu????jo no, contesteu-me perfavor si sabeu algo dels restaurants aquells q he dit, Raïmat ja he anat amb una altra boda però els altres dos no se res.
Menci

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 1:03 pm

Menci jo sóc de Bellpuig i visc a Barcelona. Jo sempre me mogut per comarques (mollerussa, tàrrega...) i a Lleida només anava al carrer major (ara no per això) per comprar i res més. I si anem a sopar a algun lloc em porten i ni m'hi fixo on estem.
Del carrer major conec, que jo recordi: sitgetana, casas, espunya, kalo... aquesta Nekane no la coneixia . Hi aniré!!!

Dels restaurants que has dit no se res, no he anat mai a cap. Sorry!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: EDAE » dv. gen. 13, 2006 1:03 pm

Ostre Ester!!!

Finalment trobo algú que es casa tan tard com jo!!!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants