Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 1:04 pm

Per cert, Benvinguda EVA!!! Ufff!!! quantes lleidatanes!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:06 pm

hgghhghghgff
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:10 pm

Nosaltres ens farem les fotos al mateix restaurant, aixi que esterem segur almensys 45 minuts a l'aperititu jejej. Ja esta tot pensat.
EDAE es que a nosalres ens agradava aquesta hora i com que el restauratn ens ho va proposar doncs cap endavant..
Petonets
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:18 pm

Ester, t'ahurem d'adopar les nuvies lleidatanes!! Pq no vens el dia 28 a la nostra trobada?
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 1:19 pm

Ei si!!!! Hem de parlar de la quedada!!! Per cert, que fem amb les que no apareixen per aquí? Cuqueta, Lluna2, September, Marieta, Sandreta. Algú te els seus mobils?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:24 pm

Jo tinc el de la Septemerpq es ella la que em fa el video per la boda. Pero crec que abans del 28 es conectara, sino ja la truco
Visitant

EntradaAutor: Menci » dv. gen. 13, 2006 1:24 pm

:-) El Nekane és de la mateixa cadena que el Farreres, bueno cadena no és , però és dels mateixos amos.
Jejejeje el meu primer noviet era de Bellpuig, com canvien les coses. No cambio el passat pel present , eh, q m'estimo molt al meu carinyet!!!
Menci

Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:25 pm

AIMA, gracies per convidar-me wapa!! m¡agrada molt que m¡ho propossis, pero es que Mataro queda lluny de Lleida ajajaja. i mira que jo m'apunto a una bombardeig, eh? El que pasa es que sili dic al meu xicot que em porti a Lledia a un kdad em dira que estic pirada jajaja i mes despres de pasar-me gairebe 3 setmanes al llit ...
Encara que si puc ja un ho dire
Petonets maques
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 1:27 pm

Menci suposo que vindras a la trobada? Serà el dia 28 a les 16h. El lloc diuen que al Nelson. però m'heu d'explicar ben bé on és...

Per cert, qui va ser el teu noviet de Bellpuig? Quina intriga. Potser el coneixo.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Hector&Eva » dv. gen. 13, 2006 1:28 pm

doncs nosaltres del fotograf, sorpresa, encara no se on farem les fotos, perque el fotograf es el mue tiet, aixi que ell sabra, confiem en ell
Hector&Eva

Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 12, 2006 9:54 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:29 pm

uyiytyhhg
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dv. gen. 13, 2006 1:29 pm

Ester, a una amiga meva li va passar el mateix que a tu. A 4 mesos de la boda és va quedar fotuda de l'esquena i va estar 1 mes a l'hospital. pensava que no es podria casar!!! Per sort, es va recuperar i vam anar de bodorrion.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:32 pm

ihjlkjñlj..
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:35 pm

Jo com que em caso pel civil entrare amb una canço de Brian Adams, o la de All for love o la the Haver you really love a woman.. les dues con molt maques.
I segurament pel pastis it's a wonderful worl
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:44 pm

ah, a mi també m'agrada molt el Bryan Adams. Quan tenia 14 anys volia anar al concert que feia a BCB i el smeus pares no em van deixar.

I la de Robin Hood no t'agrada?? A mi molt!!!

La dels 3 mosqueteros es molt bonica també!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 1:50 pm

a mi m'agrada moltaaa musica, pero clar jo i el meu icot ens portem 4 anys i els seus gustos i els meus son totalment diefrents i costa posar-se d'acord en algunes coses jajajaj.
Per entrar al salo farem servir la de walking on sunshine.. i per el ram per la meva miaga la de live de dess'ree
Si voleu que us passi musica, us deixo el meu hotmail, ok?
anaalcaide@msn.com la historia del nom es llarga jajajajaj
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 2:12 pm

Gracies Ester!!!Ja ho tindre en compte.

Bé noies, us deixo que avui treballo de tarda. Que tingueu totes un molt bon cap de setmana!!!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dv. gen. 13, 2006 3:07 pm

ufff...nenes...què malament que em va l´ordinador....el llançaré per la finestra!!!!!!! :t:t: :t:t: ja fa dies que fa el tonto...aquest migdia no em deixava conectar.....cagon'ell !!!!!!!!
Bueno....a veure...que vull comentar moltes coses i no em vull deixar res:

1) BENVINGUDA EVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
quina ilu, ja som una collada!!!!! per cert et cases una setmana abans que jo i ho fem també a la Prats!!!!! Ja ens anirem contant més coses...sobretot del restaurant....es que estic una mica "cagada" amb la moños...tothom em parla fatal d´ella...jo no la conec...
bueno xata, a veure si ens contes més cosetes....i no sé si ho hauràs llegit però el 28 d´aquest mes fem una quedada per coneixer-nos totes, així que ja ho saps!!!!!!!

2) Ester!!!!! Has dado en el clavo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! això és el que vull fer...un pergamino anunciant-li que ell serà el padri i amb una explicació de la tradició.....però tranquila si no ho has trobat, jo tampoc he sigut capaç....no sé, ja m´apanyaré com podré.....
Moltíssimes gràcies de totes maneres reina!!!!! ets un sol!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
I lo de la quedada, comprenc que t´agafa una mica lluny, je, je!!!! però que sàpiguis que convidada estàs eh? ets una lleidatana "adoptada" je, je!!! t´adoptem totes!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-()-)

3) Jo en això de la música estic més verda....ufff.....com que no tinc emule ni res que se li assembli...no em puc baixar música i m´hauré d´apanyar amb el que tinguin al restaurant o a l´església...quin rollo...

No ho sé...volia dir algo més..però ara no m´en enrecordo...jolines..sempre em passa el mateix. Bueno, ja tornaré a escriure d´aquí un rato....a veure si penso què era... :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dv. gen. 13, 2006 3:38 pm

tetenya no hi treballo pero ara ja mho has acalrit! si que ens coneixem!! com estas reina?? mira et dono una pista l'ultim cop que ens vm veure era al palermo de la nacional i ens vau dedicar un vals al meu xicot i a mi.... ja hi caus??jeje
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 4:43 pm

gfgdgdsgfgfd
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants