ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dc. gen. 17, 2007 9:19 am

Jo em caso el 09 de juny, ja em falten menys de 5 mesos i a mi tambe m´esta passant volant.
Jo que no volia agobiarme i ara ja veig que em falten moltissimes coses... pero bueno intento no posarme gaire nerviosa i anar fent...
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 17, 2007 9:23 am

Ja veus!!! 9 de juny...Això esta a la vuelta de la esquina...
Nena estas nerviosa?
Jo ja ho estic ara i encara hem quedan 7 mesos...
No vull ni pensar kuna kedin 3....ufff
Es aixo el que hem passa a mi que hem dona la sensació que hem deixare alguna cosa...i anda que no hi ha cosas per fer..
Visitant

EntradaAutor: claras » dc. gen. 17, 2007 9:35 am

Hola guapes!

Com esteu? Jo también aniré a la maqui vale :-), encara que no escric gaire (no para de sonar el telèfon) i no em deixan!!!

A mi em queda el mateix que a l' Irual i em falta molt x fer...molt molt...quina gràcia les dues el mateix dia!
09/06/2007
claras
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 17, 2007 9:45 am

Clarasss Holaaa kuan de dias!!! Ja contem amb Tù per venir!! jejeje
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dc. gen. 17, 2007 10:28 am

Que be claras que puguis venir!!!
Com ho portes tu?? Jo ja estic una mica nerviosa, pq veig que passen els mesos super ràpid i encara tinc moltes cosetes per fer...
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Patty » dc. gen. 17, 2007 10:38 am

Ninet el vestit es preciós et farà un tipet moníssim xq aquest tipus de vestit quedan molt i molt be. I les sabates a veure si ens posses una foto, jo quan arrivi el moment también les anirè a mirar a No vagis descalça......., les sabates de Pura Lopez m'encanten xq a mes de ser molt maques son molt comodes tot i que porten bastant taló. Jo!!!!!!!!! yo no puc anar a la quedada, tinc un examen dilluns i em queda molt per estudiar : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : segur que ho passeu genial!!!!!! quina ràbia que em fa!!!!!!!!!!!11
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: claras » dc. gen. 17, 2007 11:18 am

Si,si jo vaig segur, els dissabtes no tinc problema. Així ens coneixem que em fa molta ilu.

Em falten les sabates, les arracades, les invitacions, els detalls pels
convidats, no tinc ni idea del pentinat, etc.
Jeje i del pis no et dic res...

I a vosaltres?

Ninet es molt maco el vestit, felicitats guapa.
09/06/2007
claras

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 17, 2007 11:20 am

Patty la quedada es el 3 de febrer!!! No podras venir?

A mi hem queda arrecadas,tokat per el cabell,sabatas,roba interior,....millor no sigo...jejeje
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dc. gen. 17, 2007 11:58 am

Clar veig que estas com jo, nena que ens falten menys de 5 mesos i encara ens falta mol... :-( :-( :-(

Uffff quin agobio
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Patty » dc. gen. 17, 2007 4:34 pm

Aiiiiiiiix!!! soc un petit desastre!!!! no sé com miro jo les coses, pensaba que la kedada era aquest dissabte, i esclar tinc exàmens fins el dia 1, però si es el 3 de febrer en principi hi vindrè, volia anar a esquiar xq fem 7 anys i sempre ho celebrem pujant a Andorra a esquiar però aquest any........va a se que no. Gràcies Laura x l'aclaració.

Ufff!!! a mi em quedan encara moltes coses, però también em queda molt temps, aquesta tarda vaig a xerrar amb el mossen i ja tinc data x la prova del menu, m'ho van dir ahir serà el 17 de març, em quedan encara 2 mesos, quin pal!!!
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm

EntradaAutor: ninet » dj. gen. 18, 2007 5:45 pm

hola wapes!
claras gracies,me0'n alegra molt k t'agradi el vestit.
doncs a mi em pasa el mateix, em keda molt poc i ara es quan venen els naervis pq jo también vaig ser de les k em vaig relaxar i ara ve tot de cop, hi ha moltes coses a fer k no les contaves, el tema d l'esglesia porta un follon k no veas( no m'ho pensaba) dps les coses k tinc demanades et dieun k tardaran 15 dies i f aun mes i encara no les tinc, i aixo fa k els nervis augmentin
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: ninet » dv. gen. 19, 2007 12:00 am

aixo esta molt paradet i soc la menys indicada oer parlar pq jo porto uns dies k no tinc temps ni de conectar-me

ja sabeu on aneu de viatje? ho teniu reservat? nosaltres volem anar a Argentina i la Patagonia, pero encara ho estem mirant
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dv. gen. 19, 2007 8:12 am

Bon dia a totes!!!

Hi ha quedada el 3 de febrer??? On??? Que jo no m'enterat ... :hmm::

Jo em caso el mateix dia que Laura i també em falten un munt de cosetes, les sabates, roba interior, el ram i decoració de la cerimonia, el Dj, la música jazz de l'aperitiu, els obsequis del convidats, la lluna de mel i nosaltres también fem Argentina-Patagonia-Xile com la Ninet ... volem anar 21 dies almenys ... però tot i que el tenim molt paradet, tenim el planning d'uns amics que ho van fer i tenin totes les adreces d'hotels, visites, restaurants ...

Són tantes coses que sort que encara ens queda 7 mesos ... :-)
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Belton » dv. gen. 19, 2007 9:28 am

Holaaaaaa!!!!

Jo tampoc havia vist la quedada.... és clar amb el lio que porto... no puc entrar gaire...

Guapes jo no puc venir... el dia 3 tinc cita al restaurant... :-( :-( :-( ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh!

m'ho explicareu?... aneu totes les Rosa clareres? :o-o:
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Belton » dv. gen. 19, 2007 9:39 am

Del tema viatge...

Nosaltres voliem Japó... però com que volem els ultims dies de platja ja ens han dit que és un lloc molt díficil de combinar i que si a més volem combinaciones doncs que per veure japó fan falta molts dies...

Llavors ens van aconsellar Sri Lanka-Maldivas però resulta que el tema polític no està molt bé a Sri Lanka i fins i tot parlen de un probable e inminent conflicte armat :-( :-( :-(

Ara estem molt ilusionats amb: Vietnam-Puket, vietnam - Islas Phi-Phi, o Birmania amb les mateixes combinacions... però no hem mirat res més i no ho tenim clar... tampoc tenim els pressupostos... però al Corte Ingles ja tenen el catàleg de Lluna de mel 2007 i aquí hi han moltes idees...

Per cert, jo faria Argentia-Patagonia pero crec que el meu futur marit "le tira" més això que us explico... jo sóc més aventurera però.... :-))
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: molinos » dv. gen. 19, 2007 10:43 am

bon dia noies!!

Segurament canviarem el dia de quedada pq la laurafg no pot, la proposta era el ultim finde de febrer.
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: molinos » dv. gen. 19, 2007 10:46 am

perdo 27 i 28 de gener!!
molinos

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: IRUAL » dv. gen. 19, 2007 11:06 am

SI HO FEU DISSABTE MIREU DE FERHO PER LA TARDA SI US VA BE,... ES QUE JO AL MATI NO PUC QUE EM PORTEN ELS MOBLES...
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Angelica » dv. gen. 19, 2007 11:43 am

Irual nosaltres també voliem anar a Japó i a una de les revistes de casaments que tenim el combinaven amb Honolulú i sortia un reportatge i tot, em sembla que és a TODO BODA.
Nosaltres finalment ens hem mig decidit amb Argentina perquè ho van fer uns amics i les fotos són impressionants i pel tema del idioma perquè altres amics que van estar a Japó ens van comentar que a molts llocs no parlen ni anglès, així que per això hem decidit Argentina.

Això de la trobada ... no sé si podré anar però està bé saber-ho per si em puc apuntar ... :o-o:
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: ninet » dv. gen. 19, 2007 11:44 am

hola angelica!
aixi k vosaltres también voleu anar a l' argentina i la paragonia? k be. jo sobre anar a xile no hi havia pensat pero la veritat es k estan tan a prop val la pana anar-hi.
l'heu mirat per alguna agencia el viatje? o us el fareu vosaltres?

jo he estat mirant vols per agafar-los nosaltres pq i els hotels también ja k alli la vida es molt asequible i les majoristes de les agencies es keden molta comisio.
Imatge
[/url]
ninet

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant