NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 19, 2007 2:27 pm

Molt be Montse!!! Un petonet i que aprofiti :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dv. gen. 19, 2007 3:01 pm

Ostres, Ester, a veure si et poses be del tot i pots sortir a prendre una mica l'aire, tot i que vigila si comença a fer fred eeehhh!!!!
no vull qeu recaiguis!!!

jo ara a les 4 tinc la segona entrevista, aixi que dinare quan acabi... espero que no em faci soroll la panxa!!!

un petonet i bon findeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 19, 2007 3:09 pm

ja ens diras com t'ha anat eh? que vagi be!! petonetss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dv. gen. 19, 2007 8:27 pm

Hola precioses!!!!!

Ester m'alegro moltíssim que comencis a trobar-te millor. I jo crec també, que t'aniria bé prendre una mica l'aire, encara que sigui una sortideta ràpida. :-()-)

Ai, Cèlia, estic tant contenta que us faci tanta il.lusió veure l'evolució dels nostres casaments... :-)) :-)) :-()-) :-()-) Moltes gràcies!!!!!

La Laura m'ha demanat que us informi. Resulta que no li torna a funcionar internet a casa. I aquest cap de setmana li toca treballar les 12 hores de dissabte i de diumenge. Però que pensa en el foro!!!!!

Montse, ostres, tanta reforma, crec que totes tenim ganes de veure com està quedant això no??? Perquè no ens ensenyes alguna coseta... fes alguna foto, dona, va...jijiji :-) :-)

Moltes gràcies per dir-me el preu del vestit, eh? M'anima saber que n'hi ha de preus "més o menys" raonables. És que he estat mirant pel foro i noies, totes comentàven preus brutals de més de 1800 euros!!!

Ostres, vaja dia que he passat a la feina. A mig matí ha fallat el programa i no he quadrat el comtes. Demà vaig a la pelu a les 9 i suposo que, si acabo aviat, em passaré per l'Hospital per mirar-m'ho. Prefereixo això a dilluns anar de vòlid.

Un petó, precioses!!!!!!!!!!!!
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 19, 2007 9:09 pm

Meritxell no t'estresis dona!! em sembla que no sortiré, aquest mati estava be però aquesta tarda he tingut atacs de tos i es molt incomode... demanarem alguna cosa i ja ta :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: loray » dv. gen. 19, 2007 9:31 pm

EIII GUAPISIMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FALSA ALARMA, JA EM FUNCIONA L'INTERNÉEEEE!!!!!!!!! BIENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!

ESTER, M'ALEGRO QUE ESTIGUIS MILLOR... COM LES DEMÉS, JA SAPS QUE POTS CONTAR AMB MI, GUAPI...

CELIA, COM ANAT L'ENTREVISTA???' SEGUR QUE TROBES FEINA, PQ AMB EL CURRICULUM QUE TENS I AMB ANGLES..... SEGUR QUE TROBES EL QUE T'AGRADA!

MONTSE, VAJA, VAJA... POSANT PARQUET, QUINA FEINADA!!!! JO DEL MEU PIS HAURIA DE FER MOLTS CANVIS, PERÒ JA M'ESPERO A CASAR-ME I DESPRÉS POC A POC ANIRÉ FENT COSETES...

TXELL, ESPERO QUE T'HAGIN DONAT UN BON PRESUPOST AMB LES CORTINES, I DEMÀ DISFRUTA D'UNA ESTONA DE RELAX A LA PELUQUERIA, QUE GUAI, A MI M'AGRADA MOLT ANAR A LA PELU....

A MI EM TOCA DIMARTS, QUINES GANES... ES QUE TINC UNA ARREL, QUE FA PENA!!!!!!!!!!!!!
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: loray » dv. gen. 19, 2007 9:34 pm

MOLTS PETONETS A TOTES, ME'N VAIG A SOPAR AMB UNS AMICS A LA PENTONA, FINS DEMÀ

:-)) :-)) :-)) :-)) neukiss-) neukiss-) :-)) :-))

QUE PASSEU UN BON CAP DE SETMANA
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » ds. gen. 20, 2007 10:56 pm

Ei, noies, on sou???? Esteu descansant??? Doncs ben fet! :-))

Que no podem passar a la segona pàgina, home!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Visitant » ds. gen. 20, 2007 10:58 pm

hola jo estic aqui. Avui hem anat a l'Ikea i hem estat mirant les cuines, a veure si ens decidim i la cambiem :-) :-) :-) :-) :-)
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » ds. gen. 20, 2007 11:03 pm

Hola preciosa.

Com et trobes?

Teniu pensat canviar la cuina? A Ikea hi ha idees molt bones!!!

Doncs jo passava per aquí una estoneta. Anem a sopar i en Joan ha comprat la Primera Temporada de Prison Break així que no ens esperem al dijous per veure els dos últims capítols a La Sexta. jejeje

Guai, guai, guai!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Visitant » ds. gen. 20, 2007 11:07 pm

Mira jo aqui esperant que en Jose faci el sopar. em trobo bastant millor, encara que la tos es bastant molesta, pero son els restes de la grip...

Guay, jo no la vaig seguir i me l'haure de comprar!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

petonets i records pel Joan :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 21, 2007 10:05 am

De part teva!!!!

Doncs si vols podem fer una altra sessió de Prison Break... uf! S'ens acumulen les sèries!!!! jajajaja :-) :-) :-)
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 21, 2007 10:40 am

Ei, noies, estic fent una llista de les botigues on aviat aviat aniré en busca del meu vestit. Digueu-me quines altres em recomaneu:

De moment tinc:

- Berta Novias (L'Hospitalet de Llobregat)

- Casajuana (Barberà del Vallés)

- La Moda (Mataró)

I Montse, em podríes dir la que vas anar tu?

Gràcies!
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dg. gen. 21, 2007 1:03 pm

Txell, jo me'l vaig comprar a Manresa, suposo qeu com que ens qeuda lluny ara no hi aniràs fins allà!!!!!!
Ja heu vist la serie??? jijiji
El joan s'esta baixant Infiltrados, a veure si la podem veure aquesta tarda!

Ester, llavors si canvieu la cuina no us canviareu de pis no???? quin embolic... ja em recordes a mi amb la manera de veure com treiem mes espai al pis... jijiji

Loray, deus estar tot el finde treballant a saco... dilluns podràs descansar oi???? a veure si es veritat i despres et pots relaxar!!!!

Montse que tal el parket???? nena, si algun dia he de fer manualitats et demanaré consell eeehhh!!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » dg. gen. 21, 2007 1:09 pm

Ah.... noticia, noticia... jijiji

Ahir vam estar parlant amb el joan del tema bbs...
Em sembla que no canviaré de feina i no trigarem a posar-nos.. jijiji

la cosa es qeu jo a la feina, tot i que no m'agradi massa, no em posaran problemes si vull agafar reduccio de jornada, i si canvio de feina, hauriem d'esperar com a minim un any per tornar a tenir estabilitat...

aixi qeu res, em sembla qeu aviat ens posarem, ja veurem quant temps ens costa, pero amb això tampoc hi podrem fer gaire , no????

pos ale, queda dicho!!!!

jijijii, de cop i volta m'han entrat molts nervis....

Esteeeeeeeeeeeeeer!!!!! aviat estarem juntes en això!!!!!!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 21, 2007 1:22 pm

ostres que guay Celia, ara paciencia, que l'estres va molt malament per quedar-se embarassada. Jo vaig pel dia 29 del meu cicle i la ovulació no ha donat senyals de vida... o sigui que aquest mes tindre la regla d'aqui uns 20 dies mes :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

En fi, paciencia que es la mare de la ciencia jajajaja neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 21, 2007 2:05 pm

Meritxell t'he afegit al msn :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 21, 2007 3:54 pm

Guai Ester! jijiji :-)) Així podrem parlar encara més. jejeje

Cèlia, què guai, què guai, què guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostres, quina il.lusió!!!!

Ei, després torno, vaig a dinar. Que raro és no haver dinat encara, oi??? :-(
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. gen. 21, 2007 5:21 pm

Noies, encara busquem hotel... :hmm::

Potser que em posi a buscar cosetes ja, no? Veig que el comte enrere va disminuïnt... ups!
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dg. gen. 21, 2007 6:26 pm

Txeeeeeeeeeell jo tambe et vull al msm... ara te'l passo en un mp!!!!

Ester, no tenim caaaaaaaaaaaap mena de pressa, fins i tot si ens quedem a la tardor, millor que millor... sino el meu viatge a vietnam se'n va a norris!!!!
jijijiiji

Ostres Txell, ahir vaig veure un hotel qeu vaig pensar que t'aniria be... i ara no recordo on....
vaig a veure si ho trobo...
Cardonina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants