ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dv. gen. 19, 2007 11:51 am

JO también VOLIA ANAR A LA PATAGONIA PERO CREC QUE NO ES POT ANAR AL MES DE JUNY. VOSALTRES QUAN HI ANEU???
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninet » dv. gen. 19, 2007 11:57 am

nosaltres hi anem al maig, alli comença l'hivern, l'unic inconvenient es k no es por anar a peninsula valdes k es on hi han els animal marinsblenes, pinguins...) i sol hi pasen a l'estiu, aixi k al maig, juny, jurios i agost res de res. Pero es pot veure tot el demes k no es poc
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Angelica » dv. gen. 19, 2007 12:07 pm

Irual,nosaltres anem al setembre que diuen que és la millor época de l'any perquè comença la primavera allà i no fa tanta calor.

Ninet ja he vist el teu privi,si vols dilluns et passo l'informació perquè la tinc a casa, però t'aviso que ells ho van fer a lo grande ... van fer-ho tot per una agencia especialitzada en viatges a Argentina, van estar 21 dies, en hotels de luxe, restaurants cars, amb desplaçaments inclòs organitzat pel propi hotel, amb vols directes només i van estar a Xile perquè van fer un creuer de 3 dies (aquest pica bastant) visitant cada dia els glaciars i veien balenes.
Nosaltres ho farem igual que ells, així que parlarem la setmana que bé amb l'agencia, per altre part i potser això us interesa més, tenim un altre amic que té familia allà i tenen una agencia de viatges si vols et dona l'adreça d'ell ... COM VULGUIS ... :-()-) :-()-) :-()-)
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: ninet » dv. gen. 19, 2007 12:11 pm

vale angelica, doncs millor, pq jo no vull anar amb te deluxe, ejjeejjeee... ens anem pasat informacio de la k tinguem. ara también hi son uns amics del meus pares k también hem pasaran l'informacio, els hi ha preparat un agencia argentina.

moltes gracies
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dv. gen. 19, 2007 12:12 pm

Gracies a tu!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Jo dilluns et passo això!!! ::-)
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 19, 2007 2:36 pm

Hola Nenas!!!
Deu ser una pasada la Patagonia!!!jejeje
Visitant

EntradaAutor: ninet » ds. gen. 20, 2007 12:04 pm

hola laura y angelica!
kom va tot? el post esta molt paradet.

laura on aneu vosaltres de viatge?

angelica gracies, dilluns ho mirare.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Patty » ds. gen. 20, 2007 12:17 pm

Que guay!!!!! Argentina y la Patagonia a mi me encantaría pero en septiembre allí aun es invierno y Ángel dice que no quiere pasar frio, no le gusta el frio. Yo le dije que así podiamos esquiar en Bariloche (Argentina) y me dijo que estaba zumbada que eso no era un viaje de novios!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Así que pensabamos en Thailandia, Sri Lanka/Maldivas o la polinesia y creo que al final nos decantamos x lo segundo, es cierto que hay un conflicto en el norte pero en el Ministerio de Asuntos Exteriores y en el Corte Inglés no han dicho que en las zonas turisticas en principio no hay riesgo alguno así que ya he empezado a pedir presupuestos, creo que puede ser el viaje de nuestra vida :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Viatge de noçes

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 21, 2007 12:11 pm

Hola Noiasss
Bondia!De moment en un principi voliam anar a NewYork,los Angeles,Las Vegas...Una ruta d'aquestas.
Pero no hem mirat res en cap agencia...Estem esperant el tema economic,perke anirem en concepe d'això,tenir por a que no ens arrivi la pasta,no ens volem fer massas ilusions!!!
Suposo que ja ho mirarem mes endevant!!!

Noias!!!Ja tinc las sabatas Ahir vaig anar a Jordi Anguera i penso que he trobat las mevas!!! jejeje M'han costat una pasta!!! Son de Pura Lopez!!

Besitos
Visitant

EntradaAutor: ninet » dg. gen. 21, 2007 12:18 pm

hola laura!
te k ser super bonic el viatje k vols fer, nosaltres también ens agradaba pero al final ens hem dicidit per argentina.

com son les sabates? les meves también son de pura lopez. son de punta rodona molt escontades i amb bastant talo
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dg. gen. 21, 2007 12:48 pm

Mira FIKO FOTILLOS!!!
a veure que et semblant Ninet...Ho veus bé per el 1 de setembre..o passare molta calor???
Ja tinc las mitjas també..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: norah » dg. gen. 21, 2007 1:08 pm

son muy elegantes estos zapatos,yo no me lo pensaba!!!!

besos a todas...a por lo del tiempo...es imprebisible estoy mirando hoy la temperatura y estamos a 16 grados....haaaaaaa!!!
norah
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dt. des. 12, 2006 12:11 am

EntradaAutor: ninet » dg. gen. 21, 2007 1:33 pm

laura son molt boniques i super elegants, m'agraden molt, les meves son amb una mica mes de taco i de punta redona pero mes o menys del mateix estil. les tinc a casa els meus pares quan pugui els hi faig una foto i les poso.

laura les mitjes com te les hs comprat? blanques o de color carn? jo la roba interior me l'agafare también a RC.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 9:44 am

La Noia hem va dir..que amb sabata blanca no quedaba bé las mitjas color carn...que no era normal..
Vaig comprar-las a Corte Ingles del portal de l'Angel m'ha costat 11€ el parell de la marca Janira.Pero no m'agrdan gaire...per no dir gens!!jejeje.
Pero clar ma mare hem diu que las hi haig de portar que per portar color carn no en porti caps...
En fin..Vull rebuscar mes a veure si las trobo amb relfexe de color blanc pero de densitat més prima..la que jo he comprat es de 15D..vull trobar 8D..!!!

A veure si ens ficas Fotitos!!!Eso!!

Ninet tu que faras amb el tema mitjas???
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 9:45 am

Ninet informat d'això de la roba interior RC!!! JO NO EN VAIG VEURE!!!
EN KINA rc ES???? NENASSSS JEJEJE pREUS'???
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dl. gen. 22, 2007 10:26 am

LA MEVA ROBA INTERIOR también SERA DE RC. HE D'ANAR AL FEBRER A TRIARLA. NINET QUINS PREUS TENEN??? ES PER NO ESPANTARME JEJEJE
Imatge
IRUAL

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 10:29 am

NENAS A KIN ROSA CLARA ES POT MIRAR LA ROBA INTERIOR???
Visitant

EntradaAutor: meta » dl. gen. 22, 2007 3:40 pm

Hola noies,
Ara feia molts dies que no hem podia conectar, he estat treballant fins i tot el cap de setmana fent uns horaris horrorosos!!!! Fins i tot pensava que la meva parella hem deixaria ja que no ens veiem mai!!!
Ninet, abans de tot dir-te que el vestit es impressionant, m'encanta!!!!
has triat una miqueta pero es molt maco!!!!
Sobre el tema sabates encara les haig d'anar a mirar..., la veritat es que no se com me les compraré perque m'agraden baixetes...
El viatge ja el tenim mig emparaulat i al final anem a Tailandia, en principi la nostra elecció era Argentina, pero el noi de l'agència ens va dir que feia molt de fred al Juny i que si volem baixar a la Patagonia haviem d'estar preparats, llavors varem pensar que aquest viatge ja el fariem en un altre moment....
Bueno ja us he informat un mica!!!
Petons a totes
meta

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: ninet » dl. gen. 22, 2007 4:30 pm

hola wapes!
gracies meta per la opinio del vestit, m'alegro k t'agradi. la veritat es k estic molt convensuda cada cop m'agrada mes, jejejejeee.......

laura el tema de les mitjes jo tampoc se k fer pq crec k blanques han de quedar molt malament, pero no se.
els perus de la la roba interior de RC no els se, no en tinc ni idea, no he vist tot el k tenen pero a totes les botigues de RC tenen roba interior. les mitjes me les regalen per comprar-me el vestit ( a tu no laura?) y a tu irual? ) i no se com me les donaran pero suposo k seran blanques. de totes maneres ja ho preguntare pero hasta el dia de la prova no ho sabre.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: ninet » dl. gen. 22, 2007 4:39 pm

laura m'agraden molt les teves mitjes, encar ak siguin blanques la forma es com les vull jo, s'aguantes amb una goma k porten a la puntilla, no? es k jo en tinc unes de negres de red i von super be.
Imatge
[/url]
ninet

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants