Nenes si que heu parlat aquesta tarda? Jo es que no m'he pogut conectar gaire.
A veure temes:
Lectures: A28 suposo que depen del capellà et deixen triar les lectures que tu vulguis o no. Jo vaig parlar amb ell i me va dir que jo anes fent la ceremonia que vui i que més endavant n'acabariem de parlar o sigui que tinc puc de el que vulgui (suposo que dins un limit)
Curset: Heu de pagar per fer el curset??? Que fort!!! Nosaltres NOOOOO!!! Jo el curset el tinc a Bellpuig el 19 de febrer i només és un diumenge per la tarda i ja està!!!! Com es passa no la vostra diocesi?? Jo no he de pagar ni l'esglesia ni el curset. Espero que desprès no hi hagi sorpreses.
Papers esglèsia: Petita a mi a l'esglesia em van demanar que portes: la partida de baptisme (si et van batejar a la mateixa esglesia no cal) , el llibre de familia de cada un, els dni i em sembla que res més... ho he d'anar a portar al febrer ens van dir.
Despedida: Separats!!!!! Jo tinc colla d'amigues a bcn i a bellpuig i entre totes ho estan organitzant. Molt em temo que serà per Lleida (si sabes on ho fan us diria que vinguessiu a veure'm). Ja m'han dit que els hi passa telefons d'altres amigues, suposo que serà al març o principis d'abril. Però des de l'estiu que parlen de la despedida!!!!!
Invitacions amb caricatura: Primer de tot he de dir que la caricatura de l'Ester i la nostra no tenen res a veure (la de l'Ester és el doble de xula!!!!) Nosaltres ens la vam fer a les rambles i ens va costar 30€. Després vam fer que l'escaneixessin i reduissin i fessin les invitacions a la copisteria Can Boada que està al Carrer Comptal. Total unes 105 invitacions ens van costar 170€ (contant sobres i tot, que els vam comprar al Raima) o sigui que contant-ho tot les invitacions ens han sortit per 200€!!! Esta bé no??? A la quedada us en porto una segur.
Vestits Estic intrigada amb els vestits que t'han agradat a28. Com pot ser que te n'agradin tants???? Porta els catalegs a la trobada!!!!
Granadella!!! No et sapigui greu però a mi m'agraden més els xupitos del chupitum.com. Son els que donarem nosaltres. Fes-hi una ullada!!!
Bueno nenes res més!!! Petons guapissssiiimessssss!!!