alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia07 » dv. gen. 19, 2007 9:48 am

Hola nenes,

Ana...que bo,no? Quina il.lu!!!! Nosaltres també agafem un bus, bàsicament per la gent jove que coneixent-los... si van amb cotxe arribaràn a la garriga sense punts!!!! També vam estar mirant a Samblas. Quan començem a donar les invitacions anirem apuntant qui vol anar amb bus i qui no!!

Que em deixo a algú????

GLO: 31 MARÇ
ANA GARVIN: 21 ABRIL
EUGE/ YETA: 28 ABRIL
MERCE : 26 MAIG
MIREIA: 2 JUNY
SANSA: 16 JUNY
ROSA 23: 23 JUNY
CHIKITA: 14 JULIO
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Calamar26 » dv. gen. 19, 2007 5:08 pm

Hola, yo no soy de Granollers, soy de Canovelles y me caso en el 2008, en Can Cirili.
Imatge
Calamar26
:: núvia de platí

Entrades: 4545
Membre des de: dc. ago. 30, 2006 9:30 am

EntradaAutor: Calamar26 » dv. gen. 19, 2007 5:09 pm

Rosa???? :-)
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: Euge » dl. gen. 22, 2007 9:38 am

Benvinguda calamar25!!!!!

Et cases a Can Cirili????? Esta molt guay... un amic nostre es va casar allà... y la boda va estar molt guapa... el saló es molt maco... i tot va sortir molt bé.
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: Calamar26 » dl. gen. 22, 2007 9:48 am

Es que estabamos hartos de mirar Resteuratnes y en cuanto entramos en aquel salón supimos que nos queríamos casar allí.

Donde te casas tu?
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: Euge » dl. gen. 22, 2007 9:54 am

Es precioso... ¿te casas en el salón grande? el que es todo de madera (el techo) y que tiene una chimenea... si es ese, es en el que estuvimos en la boda de mi amigo... es muy guapo... todo salió genial.

Yo me caso en Can Biel... esta en LLinars, en la carretera de Dos Rius... cerca del centro comercial de la roca.

Nosotros no miramos muchos... pero cuando estuvimos allí... seguro me pasó como a ti.... sabia que me quería casar allí... Nosotros hacemos la ceremonia civil allí mismo y la verdad (si no llueve ) hay unas vistas increíbles... ¡me encanta! se nota?????? ja,ja,ja
ImatgeImatge

Imatge
Euge

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: Calamar26 » dl. gen. 22, 2007 10:02 am

Estuve en una boda en el 2005 en Can Biel y la verdad es que es precioso, mi amiga Rosa (Rosa23) se casa allí este verano. Nosotros también lo miramos, pero cuando ya teníamos toda la información fuimos a Can Cirili y nos enamoramos, nos casamos en el salon de madera, es que somos unos 150-170 personas y el salón pequeño ni nos lo enseñó "No vais a caber, no perdamos el tiempo"
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: chikita » dl. gen. 22, 2007 12:01 pm

hola qtal?como va todo?y esos nervios?

del tema de los autocares ami me cobran por uno de 55plazas 350€
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » dl. gen. 22, 2007 2:26 pm

Buenas!!!

Nosaltres ni ens ho em plantejat, de posar un autocar. A mes com que tothom te cotxe i venen de diferents llocs (Mataro, Vic, Badalona, Santa Coloma, Girona, etc.) pues cadescu ja s'espevilara per venir. El que si em fet es posar un mapa a les invitacions on indiquem com arribar al Poble i a l'esglesia i d'alla fins al restaurant. Hi em posat les carreteres principals perque la gent s'orienti.

Per cert, ja tenim viatge. Ja hem fet la paga i senyal. A mes m'ha dit que a Bangkok hi ha McDonals. El final tant a Bangkok com a Puket es Alojamiento y Desayuno, aixi que Mc Donals alli vamos :-) :-) :-) i aixo que no ens agrada gaire.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: ROSA25 » dl. gen. 22, 2007 2:39 pm

HOLA ANAISAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOY YO TU AMIGA DEL ALMA ROSA JEJEJEJEJEJEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UN BEXITO :-)
ROSA25

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: Calamar26 » dl. gen. 22, 2007 4:01 pm

Rosa amor!!!

Qué tal el día?? Yo? rayadísima, mis jefes son unos pesaos de tres pares de narices y encima me acabo de enterar de que el miercoles es el ultimo dñia de mi compañera y me quedan un monton de cosas que aprender, vamos que cuando se pire me van a llover ostias por todas partes.
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: YETA » dl. gen. 22, 2007 5:05 pm

Hola noiessss!!
Que tal va tot??' Jo ja feia dies que no hem conectaba, vaig super estressada.
De mica en mica vaig fent cosetes, pero encara hem falten moltes per fer, soc una mica incompatible d'horari amb el meu home.
Ara estem repartint les invitacions, i encara ens queda per mirar les aliances, els detallets, el cotxe que ens portará a l'esglesia, mirar-me jo les sabates i la roba interior, etc... Menos mal que som de idees fixes i no li donen gaires voltes a les coses i si ens agrada alguna ja ho agafem, perque sino malament.

Nosaltres també posem un autocar, perquè la familia del meu home es de Vilanova i la Geltrú però això es fa càrrec els meus sogres.

Si organitzeu una trobada intentaré venir, i a veure si te mes exit que la última només vem anar l'Ana i jo.

Si necesiteu qualsevol cosa, m'ho dieu, ja entraré de tant en tant

Petonets
YETA
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: YETA » dl. gen. 22, 2007 5:24 pm

Hola a totes!!!

Ana, ara mateix s'ha m'ha vingut al cap, que hi hà a la garriga una companyia de autocars, es diu Arco.
Abans tenien una agencia de viatges "Movitours" em sembla que es deia i estaba al final de la Garriga, aprop del Dia, pero ara s'han cambiat.
Ja miraré a veure si puc aconseguir el telefon.

Petonets
YETA

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. gen. 22, 2007 10:55 pm

HOLA A TOTES!!!

Qué tal aneu???

Yo, repartint invitacions !a doju"!!! jeje

CHIKITA, podries dir-me com es diu la companyia d'autocars que llogueu?? Jo, el millor de preu que he trobat entre Granollers i La Garriga és Gibert, que pel de 55 places ens cobren 420 euros!!!

YETA!!!!!!!! Quin gust tornar a parlar amb tu!!! Ja tens dia per fer el curset pre-matrimonial??? Vinga, afanya't i tria el 2 i 3 de març, que així estarem la Mireia, tú i jo!!!! Seria molt divertit!!!

Per cert, jo m'he comprat la roba interior al Can Can de la plaça de Can Dachs. Només tenien un model, però em va encantar...

Al final com vau fer les invitacions??

MERCÈ, ké tal??

EUGE, jo trobo molt millor la idea de regalar-li al vostre amic pel seu aniversari l'ampolla. Ho veig més adient donada la delicada situació.

I benvinguda, Calamar25!!!

PETONETS PER A TOTES!!!! :-()-)
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 23, 2007 1:19 pm

Ei siiiii Yeta... apunta't amb nosaltres! Seria molt guai que poguéssim anar totes juntes! Quina casualitat,no??? Que guai!

Chikita, a mi tambien me interesa lo del los autocares, ya nos informarás.

A mi ja m'han passat un pressupost del viatge. Quina il.lu!!!!!!!! Ole,ole!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Joooooooooo.... jo encara no tinc les invitacions. Fins a finals de mes.. res de res Tot i que després acabrem ràpid qu ela majoria de la gent és de La garriga així que... anirem fent la ruta del bacalao pel poble!!!

Glo????????????????? Com ho portes????? Animus que ja queda res... i ja veuràs com serà tot un exit!

Petonets per totes!!!!
mireia07

EntradaAutor: Glo » dt. gen. 23, 2007 2:08 pm

Hola noies.

No havia escrit mai tant sovint com fins ara. Soposo que com que ja m'ho veig a sobre es una manera de desafogar-me. He de dir que estic histèrica!!!!!

Nosaltres també posarem autocar, però hem parlat amb la gent del restaurant i ells sempre treballen amb una empresa. La veritat es que no ens hi hem volgut trencar el cap i segurament ho farem amb ells. Son una mica mes cars, crec que l'autocar de 55 places ens cosa uns 500€. Es que quan ho vam comentar amb la noia del restaurant ens va explicar que una vegada, en un casamnet, l'autobusero va deixar penjats tots els convidats al restaurant pq tenia un altre servei. Es veu que van haguer de baixar amb els cambrers i amb qui van trobar... la veritat es que ens va fotre la por al cos...

Encara no tinc les invitacions... es fort, no?? Tot just queden dos mesos. Espero que la family s'enrotlli i ens ajudi a tope, sino ja em veig el mateix dia donant les últimes.. jejeje

Molts petons
Glo

Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 26, 2006 8:59 pm

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 23, 2007 5:03 pm

Neni... tu tranqui que tot sortirà molt bé. Ara només et falten 4 detallets!! M'agradaria veure lo nervi que deus estar !!!!! JE,JE!!!! Jo d'aqui res estaré igual!!!! AAARRRRRGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi si vols m'envies un mail amb l'hora, el lloc i tot el que hagi de saber i ja me la donaràs. Mira... 1 menys per correr!!!
Ei... jo si vols també t'ajudo,eh??? Ja saps que em pots demanar el que vulguis i que estic aqui pel que fagi falta! Em dones unes quantes i les vaig tirant a les busties a on toqui.

La meva adreça d'ara segur que no la tens. T'enviaré un sms,ok????
mireia07

EntradaAutor: Glo » dt. gen. 23, 2007 5:24 pm

gracies ieia!!!! ets un sol!!!!!!!!
Qualsevol dia d'aquests em sentiras cridar des de la Garriga!!!!
Glo

Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 26, 2006 8:59 pm

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 23, 2007 5:43 pm

Neni... no t'ho dic per dir... ja ho saps!!! Si necessites help!!! Call me!!!!

Petonets.
mireia07

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 23, 2007 9:19 pm

Bones!!!

Nenes estic dels nervis, he tornat a fer la llista de coses que em queden a fer ies mes llarga cada vegada !!!
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants