EGIPTO-CRUCERO POR EL NILO

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 9:03 am

ei, ja us posaré fotos que es vegin millor pero estic escollint les que es veu la roba que porto per l'apollonia. ok??
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 9:27 am

Que guai!!! :-)) :-)) :-)) Doncs jo li vaig canviar monedes a la gent... perque em quedava sense... i cap problema ... aixo sí... primer posava jo la mà... i quan veia que estava bé li donava el bitllet.... :-)

No us va deixar comprar el guia?? cony jo vaig menjar de tot... fins dàtils naturals que varem comprar al mig de la carretera quan tornavem de saqqara!! :-) :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 10:54 am

hola guapes!

Núeria,.... més, més!!!

Gràcies pels consells... encara no ho tenim clar... avui, però, en funció dles vols, trairem un o altre... ara ens movem per un que fa 7 dies de creuer, 3 hurgada i 4 caire... 1792.... buff, de fet si que és car, però a tot arreu ens trobem més o menys amb el mateix... suposo que surant Setmana Santa, al no fer tanta calor acom a l'agost, la temporada encara és més alta... no sé... però mirar, hem mirat molt.... i clar, també ens puja perquè agafem hotels que estan molt bé... al ser de noces, un cop a la vida...

jaja!!

Núria, explica més!!! Quin vaixell vas agafar?
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dc. gen. 24, 2007 11:05 am

gràcies Núria, ets un : sol :

Rox, nosaltres vam anar a Thailandia amb Iberojet i la veritat que va anar tot molt bé, no tinc cap queixa. Teniu inclòs Abu Simbel al preu? Es que he vist al catàleg que has penjat que surt com opcional. Assegura-te'n
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 11:34 am

Gràcies guapa!!

de fet en gairebé cap dels programes t'inclouen Abu simbel, amb la qual cosa ja assumim que ens va apart.

Us penjo els dos viatges amb els que dubtem, per si els hi voleu fer una ullada... entenc que é sun pal per a vosaltres, per tant no us demano que em doneu el vostre parer a no ser que us avorriu!! Jeje! Els dos són de 15 dies i molt semblants.... el que ens farà decidir, són els horaris dels vols.. per veure amb quin s'aprofita més el temps...

El d'Iberojet val 1925 €.

El de Traveldays val 1792 €. (ens han dit que aquesta companyia està més espcialitzada en egipte... no sé...)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 1:53 pm

No puc descarregar-me aquests pdf rox... pero si son 7 dies de creuer pel nil no ho facis.... perque tornes a fer el mateix trajecte de pujada :-/ per això t'agafes el creuer del nasser.... que te 4 visites... comptades... (per aixo no ho recomanen a les agencies... jo t'ho recomano només si voleu descansar :-/ pero la part bona d'aquest creuer... agafa nit a abusimbel =0-0-) =0-0-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 1:56 pm

Respecte a preus.. si es per catàleg... es car... lo economic son els ofertes d'internet i tal.... t'ho comento.. perque nosaltres a més varem pagar 200 o aixi per suplement d'estiu... a mes de les tarifes de temporada alta :-( :-(

Et penjo aquest enllaç aviam si lo que voleu es un programa aixi....

http://www.foryoutravel.com/Nilo_y_hurgada.html
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 1:59 pm

Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 2:06 pm

pues tens raó... el que tu vas fer m'agrada... el que al no saber preus... buff... quin mareig!!!
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 3:40 pm

Home ja t'he dit lo que em va costar a mi.... neu:-D compta-hi... inclou a més... AbuSimbel luz y sonido + Philae luz y sonido i el vol de Hurgada-Caire...

Aixo si que t'aviso... els barcos del Nasser son mes "cutres" pero es respira una calma total... y només per veure abu simbel a la nit... mare meva!! com si dormia en una barraca!! Si vols agafo el catàleg de l'any passat i t'ho miro.. i et dic preus dels programes que vulguis i el telefon de l'agencia.. :-/
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dc. gen. 24, 2007 3:45 pm

HOLA WAPIS!!!!
NURIA!!!!!!!!!!!! EXPLICA'NS MES DONA!!!

DE LOS DOS QUE PONES RUTH, YO ME QUEDO CON EL TUYO, PERO POR LAS SALIDAS... LO QUE... SON 15 DIAS Y ESO ES LO Q NOS DA LA EMPRESA.. CREO Q VOY A TENER Q ACORTAR ALGO... ¿NO?? :hmm::
AIIIX QUE GANAS DE MIRAR YA!!!
BUENO.. BESIKOS, SIGO CON MIS IMPUESTOS :-(
PEKE_RUBI
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 3:59 pm

Claro que sí reina, tu acortas en la playa no?? :-/ :-/ :-/ se te queda en 12 dias/ 11 noches....

Rox... si quieres ver los barcos del nasser, salen en la web de viajes el corte ingles... en el catálogo de egipto... yo fui en el prince abbas.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 4:18 pm

Ui, ui!! quin liu!!!! de fet ara he mirat per Atrapalo, tal com ha fet la Núria, i em surt a 3000 € els 2... amb el Fours Seasons i el Radamis II, el màxim luxe,... 12 dies, amb 4 de creuer, 1 a aswan, 3 a Hurgada i tres al Caire... però clar... casi 1000 euros menys que per agència.... jo no se si refiar-me'n!!!

http://www.atrapalo.com/Ofertas/viajes/viaje/1116
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. gen. 24, 2007 4:35 pm

Doncs està molt bé el programa :-) :-) :-) :-) Normal que et faci dubtar... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Jo trobo que la nit d'aswan li sobra i afegiria una al caire.. perque depen dels horaris d'avio... no et donara temps a veure res...

Per anar d'hurgada - cairo.. es ideal fer-lo en avio... perque surten a 1a hora del mati... y aixi aprofites tot el dia al caire...

Entre hurgada i sharm, si no feu submarinisme... us recomano hurgada, perdeu menos temps en trajectes.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 4:42 pm

si, el tema d'aswan suposo que és per arribar a alguna hora decent a Hurgada... de fet els he demanat als d'atrapalo si em poden confirmar horaris dels vols i aquestes coses... jo també preferiria fer més al caire o a Hurgada... i pel tema submarinisme... a mi m'encantaria però no ho he fet en ma vida i em sembla que amb snorkel ja fem prou... a Hurgada mateix que surt més baratet...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 24, 2007 10:03 pm

QUE FOTOS MAS GUAPAS NURIA!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 1:04 pm

Núria!!!!!!!

On ets?????????

... a la panxa del bou on no hi neva ni plou?????
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 25, 2007 1:40 pm

Rox, com us he comentat al post d'abril... millor snorkel ho disfrutareu més... pensa que al submarinisme vas amb un barco unes 20 persones.. per dir algo.. i baixes de 2 en 2 amb el monitor a fer una inmersió de 15 minuts.... compta-hi... es fan 2 inmersions a l'excursió!! Val mes la pena l'snorkel (si no en saps) nosaltres varema anar fins una illa (amb platja paradisiaca) a la tornada.. .3 parades a alta mar per fer snorkel!! =0-0-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 1:55 pm

si, som del mateix parer!!! Snorkel!!!

Ei, moltes gràcies per tots els consells!!!!
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. gen. 26, 2007 10:54 am

neu:-D La veritat es que m'encanta!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat