Autor: september » dt. gen. 17, 2006 4:57 pm
Hola wapeeees!!!! Besitos desde Mallorcaaa!!! Bua, no pareu eh!??!! Cosetes:
AIMA: el teu vestit es preciós, de vritat, que no t'agafin coses rares xq es super bonic, de vritat, jo no el recordava tan xulo a casa ta germana... Amb els detallets ja veuràs com no el veus tan sencill i li dona un toc mooolt més xulo, que ara segurament és el que et fa estar indecisa... De vritat, torna a l botiga i torna'l a emprovar o el que calgui, i ja veuras com tencanta!!!!!!
a28: que wai lo dels vestits!!!! Ja ens ficaras privi amb les fotos, la vritat és que a mi em va passar una mica el mateix a tiara... Per mi, el Perlotti te vestits super wais i moderns, no semblen de nuvia tipica, i a la definitiva totes acabem volent un de nuvia, nuvia!!!!! No sé, jo tampoc vaig tindre la sensació aquesta que diuen demprovarme els vestits i dir: ooohhh, que wapa!!!!! Siiii, m'agrdaven... però no sé... no em veia massa wapa... Nu sé... Crec que anire a emprovarme altres coses, tot i que n´hi ha un que m'agrda mlt del Perlotti. Ah!! Al final ja tenim restaurant, el mas del chep. Reservat ja de fa 1 mes crec!!!
Petita: lo de les músiques cap problema!!! Lo que necesitis, t´ho dic en serio!!!
Granadella: Crec que ets tu la del vestit!!! Enhorabona!!!! És molt xulo!!!! Molt bonic, de vritat!!! Que wai que ja el tinguis!! Jolin, jo también el vull jaaa!!! I no tinc temps per emprovar!!!!
Per cert, tema padrins i testimonis, algu em pot explicar en que co...ns consisteix??!! Avere, el padrí del nuvi li porta el ram a la nuvia... La nuvia té padrina de boda? Quin és el seu paper?! Els testimonis... son els padrins?! O son algu altre??!! I quants son? Que algu m'ajudi... acies!!!
Besitos a totes!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]