ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 4:41 pm

Que va...
Ja es la 2ona noia que m'ho diu..pero a mi per lo menys nom'ha comentat res de res....
No hi ha cap pagina d'internet que surti Roba interior de RC????
Com és???
Visitant

EntradaAutor: ninet » dl. gen. 22, 2007 4:50 pm

laura jo al final me l'he comprat a reus, soposo k deu ser el mateix pero lo k faria ja es quan et vagui a provar el vestit comenta-ho, encara k jo ho se per la modista k et regalen les mitjes pq elles no et diuen res, suposo k t'ho diuen el dia de la primera prova pq te les donaran per provar
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 22, 2007 5:41 pm

Ah pues deu ser això Ninet!!!
Ho deuan fer com a sorpresa no????
Visitant

EntradaAutor: ninet » dt. gen. 23, 2007 3:22 pm

hola laura!
com va per andorra? ha nevat molt? espero k si pq tinc unes ganes de pujar per anar a fer snow k no veguis. si tot va be el cap de setmana del 2 de febrer pujare, si hi ets podem kedar per fer un cafe.

sobre el tema de les mitjes, ja crec k ho haurien de dir quan el reserves ja k pot ser k et pasi com a tu k les compres abans k t'ho diguin.
ja crec k quan vaguis a la primera proba te les donaran
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 23, 2007 4:15 pm

Hola Ninet!!
Si ja ha nevat!!
A Pista ha nevat molt aquesta nit i aquest mati!!!
Ja tindras neu jaaa !!! jejeje
El divendres dia 2 nosaltres marxem cap a Barcelona per temas Varis de la Boda.

Estic aquest finde aqui!!!snif..snif...quina pena!!
Si lo de las mitjas es que es això ...
Pero clar a mi hem fan la prova super tard el dia 6 juliol i hem caso 1 de stemebre...imagina..
Visitant

EntradaAutor: ninet » dj. gen. 25, 2007 2:18 pm

hola laura!
lo de la prova no es tan tard ja k a mi no m'han donat dia m'han dit k pasi un mes i mig abans de la boda, jo crec k ja no es nesseita mes temps ja k una vegada et porten el teu vestit amb la teva talla, te'l proves i a la botiga mateix i ha modistes k t'el arreglen i a partir d'alli has d'anar provante'l a cada retoc k et fasin, i com menys temps millor per si t'aprimes o t'engordes.

kina llastima k no i siguis el cap de setmana del 2, pero trankila k pujare mes sobint si hi ha neu

aixo esta super parades on estan les Rosaclareres?
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 3:11 pm

Hola Ninet!!!
Ja veus que si esta parat això!! No se que els hi passa a les RC!!!
Ens han abandonat!!! jejeje
Ei si!! A veure si pujas i quedem perke estaria genial!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 3:11 pm

Ninet que no tens messenger? aixi t'agregaria per poder parlar de tant en quan!!!
Visitant

EntradaAutor: ninet » dj. gen. 25, 2007 3:13 pm

esta fet si pujo tu tranki k ho sabras amb temps. he vist k vols anar a la fira el teu dia de tarragona, jo también hi vull anar, pero es el cap de setmana k vull pujar a andorra aixi k si podem i anirem el divendres per la tarda.

no he pogut veure els teus anells, ja ens ficaras un fotillo
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 3:16 pm

Ninet.
Que parlas de les aliançes?
Si voliam anar el dia 4 que es diumenge com els Pares d'en David tenen casa a Tarragona!!
Ninet i a Bcn?
Podem quedar algun dia allà!! Jo baixo suvint Girona_Tarragona-Bcn
d'on eras tù???
Visitant

EntradaAutor: ninet » dj. gen. 25, 2007 3:16 pm

ei lauri
t'anava ja a demanar-te'l per un privi, jejejejejee...... tenim telepatia
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 25, 2007 3:17 pm

Ninet agregam tu si pots ara
laurafg_27@hotmail.com
Visitant

EntradaAutor: casadisimaya » ds. feb. 03, 2007 2:58 pm

os cuelgo el mensaje que he abierto arriba, por si a alguien le interesa. gracias.

Hola de nuevo, parece que era ayer que la que se casaba era yo, y ahora, tras varios meses, vuelvo al foro para tratar de vender el vestido. Nunca pensé en hacerlo pero lleva cuatro meses colgado de un burro sin que sepa que hacer con él, porque está salido de la tintorería, hace un bulto enorme y me mata de pena pensar en plegarlo y meterlo en una caja.

Por si alguna le pudiera interesar. es el modelo Dalia, del 2006 pero que vuelven a hacer este año porque gustó mucho. Por cieto, que no es el que llevaba la mujer de Bustamante, aunque la parte de arriba es igual. el de paula era plisado y este es con capas de volantes.

bueno, las que os guste ya sabreis que vale dos mil y pico euros (no recuerdo exactamente). Lo vendo a 1000 EUROS.
También vendo el velo mantilla, de tul de seda y chantilly, de más de tres metros, que le quedaba divino, a 200.
Y el can can, es el de doble vuelo, ancho, valia 150 y lo vendo a 75. El velo está llevado exactamente 20 minutos, fue una boda civil y lo llevé solo en la ceremonia.
El vestido está perfecto, fue una boda de tarde noche y lo lleve 6 horas. Mido 1,72 y talla de ropa normal sobre la 40, pero es superfacil de ajustar porque el cuerpo es liso y la falda, al tener tanto vuelo, quedaria igual.

Si puedo colgaré alguna foto, es un vestido precioso, que te hace sentir especial y favorece muchísimo, además de ser moderno y con encanto. que os voy a decir, me probé un montón antes y cuando me vi con este supe que era él. Esta fantasticamente hecho, tiene un montón de capas y un volumen precioso. bueno, si a alguien le interesa, todo o alguna pieza, aquí me tenéis. un beso y feliz boda a todas. este foro es de lo mejor de preparar una boda, se comparten tantas cosas....
casadisimaya

Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 1:15 pm

EntradaAutor: Angelica » dl. feb. 05, 2007 6:40 pm

Bona tarda a totes!!!

Quan de temps ... jeje és que estic molt enfeinada ... però em feia il.lusió explicar-vos que ja tinc sabates ... que bé!!! Després de mirar al No vagis descalça ... al Bulevard Rosa, Casas, Scarpa ... he trobat les sabates ... l'ultima vegada que vaig estar a RC ja m'havien agradat unes i al comprovar que no hi havia cap que m'agradés a totes les botigues que vaig estar ... finalment vaig anar a RC i perfi!!! em vaig emprovar el 36 que tenien d'aquest model i perfectes!!! Fan un peu preciòs, són de punta rodona, amb caladets al davant i oberts per darrera ... amb molt de taló i ja els he demanat per tener-los per la 1ª prova i el vel de tul sedoso ... mmm que bé ... estic molt contenta!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Vaig preguntar per la lenceria i per les mitges perquè tot i que jo no tenia gana de portar mitges amb aquesta sabate li pega ... i directament em vam enviar a LA PERLA que era on jo volia anar perquè em va comentar que elles només tenien en color marfil, jo ho vui tot de color beige com el color de la pell, i que tenen molt poc surtit que millor anar a La Perla ... i a LA PERLA ....mmmm genial!! fins al abril no he quedat amb la xicota per anar a triar tot: la lenceria i mitges del casament i els conjuntets de la lluna de mel i nit de noces .... jeje quina il.lusió ... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 06, 2007 9:33 am

Hola Angelica!!Quans de dias!!
Estas perduda!!
Pues ja ens explikaras que escolleigeixes de roba interiorrr
Visitant

EntradaAutor: Patty » dt. feb. 06, 2007 11:23 am

Hola angelica guapetona!!! Quant de temps sense saber de tu. totes anem de cul, però m'alegro que ja tinguis sabatetes, jo también les tinc ja les vaig comprar a no vagis descalça, en hauràs de possar una foto de l es teves sabates. Ets una Rosaclarera total :-) :-) :-) :-) :-) amb la roba interior no em possarè fins la primavera o així tot i que vaig mirant
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Angelica » dt. feb. 06, 2007 2:57 pm

Patty quan de temps ... quina il.lusió!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Jo també em posaré amb la roba interior a la primavera ... jeje
Crec que no he vist la foto de les teves sabates??? Estan penjades???

Jo les meves fins el dia de la prova no les podré ensenyar perquè no surten a la web ni a cap lloc ... :-(

Jeje ... i si que seré al final rosaclarera total ... jeje =0-0-)
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Patty » dt. feb. 06, 2007 7:09 pm

Les meves están al post de Medias y Ropa interior, unas páginas atrás. si no les trobes xq mira que xerran aquestes xiquetes neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) te les torno a penjar, has escollit alguna coseta mes de la boda, ja has pensat el ram?
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 07, 2007 9:13 am

Ja veus que si xerrem!!!
Visitant

EntradaAutor: meta » dv. feb. 09, 2007 1:15 pm

Angelica, quan de temps!!!! Jo la veritat es que ara feia dies que no hem conectava....
Jo encara no tinc les sabates, pero me les haig de comprar ja perque el mes vinent ja tinc la primera prova!!!
La roba interior també me l'haig de mirar, perque per la primera prova m'ajustaràn el vestit per tal de que no es vegi el "sostén"...
Molts petons a totes!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
meta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants