Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 17, 2006 8:01 pm

tu ja tens vestit edae?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: EDAE » dt. gen. 17, 2006 8:04 pm

No, sóc una cagadubtes!!! M'agraden molt un de Cymbeline i un d'en Bundó i no sé quin triar. Així que vaig fent volta per les altres botigues a veure si trobo algo que m'agradi més, i si no, al final em quedaré amb un dels dos. Divendres vaig a l'última botiga, al Corte inglés. Si no torbo res hauré de decidir-me!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 17, 2006 8:06 pm

que pots penjar la foto??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. gen. 17, 2006 8:08 pm

No en sé!! És que sóc una mica cateta!!! Està en el post "nuestro vestido" a la pàgina 8, dins el foro de moda nupcial.

La veritat és que la foto deixa molt que desitjar, pq el vestit en realitat és daurat/cava. La flor no li posaria, i m'hi van posar un xal molt xulo!
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 17, 2006 8:17 pm

la verita es que tos 2 son mlt diferents!!!!!quin dilema xata!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. gen. 17, 2006 8:25 pm

Sí, aquest és el problema. Si s'assemblessin en triesun i ja està, però tant diferents!! El d'en Bundó m'agrada pq és molt senzill (el llaç de l'esquena no el portaré eh!! ni boja!!!!!) i el de Cymbeline pq és com més informal, més original!!
EDAE

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 17, 2006 8:26 pm

que et cases per l'esglesia o pel civil??
si el de bundo millor sense llaç....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dt. gen. 17, 2006 8:31 pm

Per l'església, en una mini mini ermita. Per això reiem quan em provava vestits, pq si eren amb faldilla molt voluminosa els hi deia que el meu pare no hi cabria al passadís!

Nena, estem soles avui eh!!No hi ha ni Déu!!
EDAE

EntradaAutor: lala24 » dt. gen. 17, 2006 8:39 pm

Bones, ja sé com es diu el grup: Edos, un dels que toca es diu Xavi. Algú els coneix o n'ha sentit parlar-ne?? Gràcies de nou
lala24

Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 08, 2005 7:44 pm

EntradaAutor: Sandreta » dt. gen. 17, 2006 9:18 pm

Hola a les mes guapes i xerraires del foro!! :-) :-)) :-))

Aiss nenes fa un munt que no em podia conectar, entre una cosa i l'altra!! ara per fi tinc el ordenador de casa be aixi que espero poder conectarme mes, pq de la feina es imposible!!! :--( :--(

Bueno, no me pogut possar al dia pq mira que arriveu a escriure eh!!'¿? a veure si tinc temps i m'h posos!!

Per la meva part, comentarvos que ja tinc vestit!! upissss :-)) :-)) :-)) hi vaig anar a ma mare el 27 de desembre ii akell mateix mati ja m'el vaig triar!! es de casajuana (no vaig voler anar a mes llocs per no marejarme... diu-me vaga... jejjej) pero de barato res, eh pq aqui servidora li va agradar un de 1325 €!! i a mes m'el paga ma germana i em va saber un greu! ja li e dit que em dongui el que pugui!!

Ara tic amb les invitacions i detalls. Ho he mirat a l'artfang i la veritat es que esta foça be de preu!!

Bueno reines, vaig a fer el sopar que si no akest home meu em penja! ejjeje

Petonetsss!!
Sandreta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 18, 2006 12:21 am

Hola Sandreta i Airam!!! Vosaltres per aqui de nou!!
Sandreta ens pots penjar una foto del teu vestit ? El volem veure!!!

Aima!!! La invitació la vam fer amb cartulina de color beig (un groc molt fluixet) i el sobre és ataronjat. Ja ho veureu.

A28!!! Doncs si que m'han demanat el llibre de familia. Tu no el tens? Si no és molta indiscressió, que vols dir que la teva familia ets tu?

Ester75!!! no et pensis que sóc una maleducada si no t'he dit res de les cançons que m'has enviat però es que encara no les he pogut escoltar!!! A casa no tinc altaveus i he de trobar un moment a la feina per escoltar-les o anar a casa la sogra. Ja et diré!!!

Avui no us puc explicar gran cosa que es molt tard. Torno a tenir molta feina a la feina i no me puc conectar garie. Jolineeeeesssss!!!

Un consell: Vosaltres canviarieu de feina si us oferissin un feina amb una horari genial, sense estres, bon ambient de treball, etc, però que cobressiu 100 € menys??? Es que no se que fer... Els diners son importants, i més ara, però també la qualitat de vida.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 9:20 am

Bon dia!!!

Sandreta, enhorabona per tenir ja el vestit!!! quan puguis ja ens ficaras una foto!!! amb tu crec que ja som tres les que tenim vestit de Casajuana!!! tinc molta curiositat a veure quin t'has quedat!!! :hmm::

Airam, m'alegro molt que tot et vagui molt be!!! i que estiguis amb la teva amiga de l'anima tambe deu ser genial. Crec que ets una maquina noia, jo segur que no podria portar aquest ritme que dius que et demanen a la feina... bbbuuuffffff!!!!! jo no duraria dos dies!!!

Parlant de feina...
Montsesita... quin dilema tens, no? Jo si vols que et digui la veritat, crec que 100 euros al mes no son quartos amb los que pagar la calitat de vida. Si creus que estaras molt millor, sense estres, mes bon horari i millor companyia, jo crec que canviaria. Si que els diners son importants, pero si diguesis 200 o 300 euros menys...
No et vull complicar mes la desicio, pero es que jo li dono molta importancia al benestar a la feina!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 9:30 am

hola xates!! ei sandreta quan temps eh xata!! jo us admiro les que amb un dia i una botiga teniu el vestit!!! jo es que m'agrada mirarho tot i mes amb un cosa tan important...

Montsesita, tranquila, t'explico la meva mare va morir quan jo era petitona i el meu pare fa poc. Tinc germanes, majors d'edat totes, pero aixo no se si es valid el llibre de familia o que...

Per cert xata ja tens viatge tu?? Et queda molt poc!!

Jo per lo de la feina penso iwal que la ilerda, pero la decisio es teva!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 9:34 am

A28 jo ja vaig tenir per triar amb les poques botigues que vaig mirar, si miro mes em torno boja!!!! jejejejeje
Pero tu ves mirant que despres ens ho hauras d'ensenyat tot, tot, tot!!!!
No es pot dit ni ensenyar cap dels vestits que t'agraden???
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 9:40 am

MIRA DE CYMBELINE 5 MEN VAN AGRADAR, ES QUE ARA NO TINC ELS PAPERS I NO SE ELS NOMS... DE ROSA CLARA 3... A VEURE SI DEMA PORTO ELS PAPERS I US DIC ELS NOMS DELS MODELS...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 9:52 am

Us explico lo del ram de la meva sogra...

UN EXIT!!!

Vaig anar ahir despres de la feina, i estava molt contenta!!!
Resulta que quan van portar el ram ella no hi era, aixi que el va agafar el meu sogre i li va deixar al revedor. Quan va arribar ella s'el va trobar i va dir -ostres flors, de qui?? - i el seu home li va dir que mai adivinaria de qui eren, que obris la tarjeta. Em va dir que nomes començar a lleguir es va emocionar i li queien uns lagrimons de cuidado. Li va agradar molt molt. Ara el te a la saleta perque diu que alli estan sempre i aixi el veu.
Per cert, eren 10 roses blanques, molt grans, ben guapes, amb tot de verd a sota, unes fulles grans i floretes d'aquelles petites blanques que fiquen per omplir. Feia molt de goig!!!! Pero lo mes important es que estava molt contenta!!!

Una anecdota que ens va fer riure: Li vaig portar a mes uns cd's amb uns capitols d'una serie que veiem les dues i que ens baixa el meu germa; jo els vec i despres li paso. Doncs li portava 4 cd's. Es va ficar contenta i salta el meu xurri -tu lo que vols es fer-li la pilota a ma mare!! - i li contesto -claro, es que vull que es casi amb mi - i em diu -i jo que??? - i li contesto - a tu ja et tinc al pot, nomes em falta ficar la tapa perque no t'escapis!!! - i ens vam ficar a riure la meva sogra i jo, i ella fer morritos, en conya claro. Va ser molt divertit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 9:57 am

VEUS DONA COM LI VA ENCANTAR! >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 10:02 am

Doncs si jejejejeje :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)

Jo al Cymbeline no vaig anar, ni tan sols se on esta... A veure si dema alguna noia ens vol ficar els models que tu diguis i aixi els veien!!

A28, que ja sabeu on voleu anar de viatge??
Ilerda

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 18, 2006 10:03 am

dfsfdsdfsfdssfd
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 10:10 am

ei jo ahir tambe li vaig comentar al meu xicot lo de les invitacios amb caricatura i li va agradar molt la idea!!

viatge?? doncs voldriem per europa, no se cal al nord, noruega... o si no viena o a lo millor fem el creuer aquestd el mediterrani (italia, tunez...) i la segona setmana ens agradaria la combinacio mitat setmana ibiza-mitat formentera!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants