Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 12:13 pm

molt be petita!! aixi nomes treballaras a un lloc?? quina millora!!
per cert el pis on te l'has comprat a lleida o a alcarras?? em sembla que ets la unica que encara no viu en pecador!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 12:17 pm

Mireu que he trobat!!!!
El meu viatje de nuvis ideal!!!

Circuito de 7 noches visitando Edimburgo, capital de Escocia. Perth, hogar de la infancia de la Reina madre. Aberdeen, rica ciudad en castillos como el Castillo de Cartees, Fraserm, Fivie y Drum. De camino a Inverness podréis visitar las principales destilerías de whisky (Glenfiddich, Glenlivet, Macallan, Glen Grant, Balvenie, Glenfarclas y Dallas Dhu). El Lago Ness es mundialmente famoso por su monstruo Nessi, podréis realizar una excursión en bote por este romántico lago. Invergary, Foyers, Fort William por donde admirar los Highlands o la increíble isla de Skye y el Castillo Dunvegan. Toda la comodidad para viajar a vuestro aire en coche de alquiler y poder elegir entre dormir en hoteles, en Castillos ó Grandes Mansiones.

1 Semana | precio medio 1.087 €

jo el vull , jo el vull!!!!!!
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 12:24 pm

jeje jo también el vull!! es escocia no?? también me l'han recomanat!
a28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2006 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 12:31 pm

A28, que jo tampoc visc amb pecat!!! jejejejejeje

Siiiiiiii, es Escocia!!!!! desde sempre he volgut anar, he lleguit molts i molts llibres d'escocia, d'escocesos i m'encanta tot!!!!!
I a mes pel que veig, gairebe es mes barat que anar de creuer... I dormir en un castell, AIXO NO TE PREU!!!

Ho he trobat a la web de Viatges Barcelo... aquestos son de fiar, no?
Que hi tenim aqui lleida?

Petita, que ve que et decideixis a canviar de feina, i si a mes et doblen el sou, doncs genial!!!!
Jo estic esperant a veure quan pujen el sou aquest any, que encara no han dit res... Espero que sigui molt!!!! i tampoc tinc molta intencio de quedarme aqui permanentment, no se. Despres de la boda potser m'hi fico en serio a mirar una altra cosa.
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 18, 2006 12:49 pm

a28, el pis el tinc al poble. Al radera del Palermo!!!!! quan et casis et podré aguaitar pel balcó, je, je!!!!!!!
Doncs ja el tinc acabadet no ens falta res!! bueno...la rentadora però la comprarem una setmaneta abans d´anar-hi. Quina ilu estrenar-ho tot!!!!!
I lo de la feina....doncs sí, ja estic decidida. Jo milloraré tant a nivell economic com a nivell de qualitat de vida....que bé!!!! espero que em vagi bé.....a més tindré festa els dissabtes!!!!! i podré marxar algun cap de setmana sense problemes!!!!

Ilerda!! quin peaso viatge!!! m´agrada molt!!! i ho trobo molt bé de preu eh? per cert...viatges barceló crec que està al C/ bisbe ruano no? a mi em sona de per allí.....
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 12:52 pm

si em sembla que esta al davant de la parada de taxis...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 18, 2006 12:54 pm

Si, si.....allí!!!!!
Es que com que per allí n´hi han unes quantes no sabia exactament...però ara que ho dius està en aquell carreró de dintre..
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 18, 2006 1:00 pm

Si, em sembla que esta alli, i crec que tambe estan a la plaça Sant Joan...
Avui si no quedo amb el xurri crec que pasare a veure si tenen informacio. Estic emocionada!!!!! ains que m'ha agradat molt!!!
Noies, es que jo i escocia buffff!!!
L'unic que em tira enrere es l'idioma i els quartos!!!
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 1:09 pm

SI ES VERITAT A LA PLAÇA SANT JOANT también NHI HA UN ALTRA, APROP DE L'ART FANG..!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 1:30 pm

ei acabo de veure que la marieta rajava avui de les seves cunyades al post de moda nupcial!! jaja.. quina gracia!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: airam » dc. gen. 18, 2006 1:39 pm

Hola noies!!!

Quina xarrera avui!!!

No se si us passa a vosaltres, jo quan estic amb la meva amiga tinc ganes d'explicar-li tot!!!!! Però tot tot!!! I la veritat es que es molt dur no poder-li dir!!!!! Segons el meu xicot algun dia ho "xamullaré", bé, no se com s'escriu aquesta paraula, crec que deu ser collita propia de lleida, jejeje

Encara que ara no es el moment de xerrar-li, ella ho acaba de deixar amb el seu xicot, bé, era una parella d'aquestes que fa tota la vida que van, un rollo ni contigo ni sin ti, pero que sempre es deixen, es algo ara si ara no, ella diu que aquesta es la definitiva que viuen a la rutina, bé, la veritat es que fa uns 3 mesos que ho han deixat, ella està espléndida!!

I la veritat es que em fa pensar, no se, ara aixó de la rutina em fa ficar la carn de gallina, en crea una mica de mal rotllo, espero que se me passi.

No a la CIA, no treballo, jejejeje, però també es un rotllo confidencial, es de la branca criminologia, podriam dir que molt vinculat amb la presó.

Per aixó la gent no te un destí fixe, i per aixó es tant dificil (i no hi ha dones), així no pots tenir cap rotllo afinitats amb ningú i així, encara que em resulta increible que es poguessin tenir afinitats amb algú, perquè deu ni do!

Aix, sincerament espero que aquest xat no el visiti ningú del departament, bueno no hi ha cap catalana, jejeje.

Tampoc hi ha cap foto publicada meva ni res.

Petonsssssssssssssssss
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 18, 2006 1:56 pm

Hola noies,

Soc nova i veig que hi ha una pagina xulissima! Gracies que no soc l'única que està amoinada pel tema boda.
Tot i que estic una mica angoixada. Em caso el 6 de maig i tinc restaurant, esglesia i fotograf enparaulat, pero el problema es que tinc el sogre malalt i no sabem si estarà o no ok per la boda. Es un tema molt delicat pq estem passanto bastant malament però esperem que puguem disfrutar finalment tots.
Us desitjo a totes que us vagi bé en els preparatius i que sigui un dia molt especial per totes.
Per poc que puga intentaré conectarme almenys els dimecres que l'unic dia que estic sense jefes, sinó ho faré des de casa del xicot que té internet. Fins aviat.
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 18, 2006 2:22 pm

Hola noietes!

Ahi em vaig probar per primera vestis, el primer maquisiim =0-0-) =0-0-) =0-0-) el segon no em va acabar de convencer. Us poso una foto del que m'agrada es molt senzill, encara em queden moltes botigues, pero sigueu sinceres eh?
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 2:54 pm

molt maco, clasic pero molt elegant! de quina casa es?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 2:58 pm

eps noies que m'havia oblidat de donar la benvinguda a la tuttifrutti!! hola noia!! tu tambe ets de lleida? que et cases al 2006 no?? volem saber mes coses... esglesia? restaurant? aixi t'afegeixo al ranquing! espero que aixo del sogre millori i pogui celebrarho de conya aquest dia tane special!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 18, 2006 2:59 pm

Ala Ester!!!!!!!!!!!!!!!!! què bonic!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) ostras..què elegant i què finet!!!! m´agrada molt xata!!!!! es que a mi...el paraula d´honor m´agrada tant....i aquest brodadet que sembla de color or també m´agrada molt!!!! Molt xulo reina!!!!!
Dona...jo tan senzill no ho trobo....perque té aquest brodat al corpinyo i a la faldilla que el fa molt elegant....que et vas emprovar vel o algo més??
Bueno, si has de continuar mirant ja ens contaràs..però aquest el trobo molt bonic!!! Aixxx....quina ilu!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

TUTTIFRUTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BENVINGUDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Conta´ns més coses!!!! on ho fas? d´on ets? i respecte al teu sogre...ainss...ho sento molt reina, però no estiguis tristona que ja veuràs com al final tot sortirà com voldreu!!!! l´esperança és l´últim que es perd!!!!! espero que millori. Fins aviat!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Airam!!!! què dius de criminologia!!! però què ens estàs contant!!!!! quan he llegit no sé què de crimens i presons......jo no podria treballar en algo així.......em cagaría garres avall !!!!! :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati:
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 3:05 pm

si senyor!!!!
que fina es la nostra petita!!
=0-0-) :-()-) :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: : ban : : ban : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :tkitki:: :mu:: :tkitki:: :mu:: :-)0(-: ::love:: :-)0(-: ::love:: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 18, 2006 3:08 pm

je, je!!!!!! és un fallo que tinc (entre d´altres) que dic les coses sense pensar..........quina vergonya.... :-( :-( :-( :-( :-( ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:)
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 18, 2006 3:11 pm

si no passa res dona!! aqui que cadascu s'expressi com vulgui (sense ofendre a ningu clar i tu almenys a mi no m'has ofes i no crec que a ningu reina!!)
si aqui hi ha molt bon rollito xata!
som les millors! >.-<: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 18, 2006 3:14 pm

[size=12]Gracies a28 i petita.

Sóc de l'Urgell, perdoneu si no us dono ara per ara més senyes sobre la boda però és precisament perquè tinc por de fer-me il·lusions. Quan estigui tot aclarit no dubteu que us ho explicaré tot!

Avui vaig a mirar vestits per fer-me'n una idea, tot i que fins al març no podre confirmar res, però la idea ja la tinc. N'he vist un de Pepe Botella molt maco estil princessa però no ho sé! Bé aquesta tarda vaig a fer un cop d'ull i a mirar preus! Ara haig de marxar però intentaré conectar-me aviat!
:o-o:
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants