Gràcies a totes pels ànims!
Aima, referent a la teva pregunta tranquila no és gens d'indiscreta i sí, jo també havia pensat adelantarla però lo que he trobat més a prop és aquesta data, perquè al restaurant on anem fan obres i no l'obren fins al març i a l'abril tenim molta feina perquè el meu xicot té la botiga del poble i com obren diumenges pel matí i tot a l'abril tenim molta feina per Setmana Santa, ja que baixen tots els "camacus" de Barcelona!
Referent al Pepe Botella, jo el vaig anar a mirar al Ribé, però sé que a Mollerussa a Lluna de Drap també n'hi ha, evidenment sols en tenen uns quants, no tot el catàleg ja sigui perquè ja els han venut o perquè no hi son tots.
Referent a la meva feina soc administrativa i treballo a l'Ajuntament del poble, hi estic de conya perquè tinc molt bon horari i la veritat es porten molt bé amb mi, a més al ser un poble petit tots em coneixen i em tracten de conya. L'únic és que m'agradaria cobrar una miqueta més però no em puc queixar perquè els dilluns faig festa.
Referent als vestits que vaig anar a veure ahir n'hi va haver tres que em van agradar, el del Pepe Botella, evidentment, tot i que era un altre model del que jo volia i despres 2 de Rosa Clarà em penso que es diuen Ainoa i Alemania. Però encara em queda per anar a Casajuana, La Font i Cymberline. Tot i que fins a finals de febrer no podré decidir, perà almenys m'he fet una idea de com queden.
Bé us estic foten la pallisa del dia, us deixo que avui si que em ve el jefe. Per poc que puga intentaré conenctarme a la tarda. Una pregunta més o menys a quina hora us conecteu per poder parlar més directament?
Bé adeu noies i petons a totes.

>t.t< M'heu trobat a faltar???