alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. gen. 23, 2007 10:32 pm

MERCÈ, GLO`... ànims!!! I preneu molta til·la!!! jeje

Jo us recomanaria un massatge relaxant... jo aniré divendres, si tot va bé, a probar el que el meu xicot em va regalar per reis. És antiestressant!!!! Si em va bé ja us ho diré...

Jo avui he començat amb la meva cosina a fer-me un parell de pentinats, un de recollit i un semi, però encara no m'hi sento agust amb cap dels dos. M'he quedat una mica fotudeta, però encara hi ha molts dies per endavant i segur que algún trobarem...

ÀNIMS A TOTES!!! QUE AIXÒ ÉS MOLT XULO COM PER POSAR-NOS NERVIOSES I DESAPROFITAR-HO!!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: arale020 » dc. gen. 24, 2007 7:41 am

Hola noies!
Tot just començo a habituar-me a això del forum, tot i que fa temps que us llegeixo.
Sóc de Llerona i em caso el proper dia 1 de juliol a l'església de Llerona i després a La Torre del Pla.
Pel que fa als preparatius, us puc comentar que el vestit l'he comprat a Noces Atelier M. josé, al c. Ricomà de Granollers, a prop de l'església de Sant Esteve. Si tot va bé, la setmana que ve tindré la primera prova.
Els detallets gairebé els tenim escollits, per dona i home, ja que no donarem puro.
Les invitacions també les tenim i aviat començarem a donar-les i així una cosa feta.
Encara no m'he mirat roba interior ni sabates, coneixeu alguna botiga que estigui bé?
Sento haver-me enrotllat tant, però comences a escriure i no pares, fa molta il·lusió parlar-ne, no?
arale020
:: núvia experimentada

Entrades: 301
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: sansa » dc. gen. 24, 2007 9:29 am

hola arale!!! benvinguda.
Jo em caso el 16/06, i tbé m'he comprat el vestit a Atelier, pero encara no m'ha dit res de la primera prova i tinc unes ganes. les sabetes segurament m'he les miraré allà pq vaig anar a una sabateria d'abant del Zara Granollers i no baixaven de 100€!!! si ella les té més barates aprofitarem. La roba interior segurament la miraré a Love store que vaig veure un conjunt molt maco o si no Intimissime, pq si vas a marques més bones segur que es mes car.
Bueno, ja te fotut el rollo. On compraràs els detallets???
:*:-)
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: chikita » dc. gen. 24, 2007 10:20 am

hola bon dia!!
bienvenida arale!!!

pues del tema del autocar alomejor a vosotras os saldria mas caro porq si sale de gava y tiene q venir hasta aqui...wueno yo os lo digo igualmente!!

tengo uno q me piden 350€ ese es de autocares manuel racero tiene pagina web!!
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: ROSA25 » dc. gen. 24, 2007 3:06 pm

EIII!!!!! CHICAS!!!!! :o-o:

Vosotras creeis que los zapatos de novia en la tienda donde nos hemos comprado el vestido son más caros, esque nosé :-/
Chaooooo besinessss!!!!!!!!!!!!! :-)
ROSA25
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: ROSA25 » dc. gen. 24, 2007 3:11 pm

Hola anaisaaa!!!!

Tu tranqui y haz tus cosas tranquilamente no te comas la olla, que le vamos hacer todos los jefes son igual. Un beso wapa!!! :-)
ROSA25

EntradaAutor: Euge » dc. gen. 24, 2007 6:30 pm

ARALE020 BENVINGUDA!!!

Y HOLA A TOTES

Últimament no tinc molt temps per escriure però us vaig llegint quant puc...

ARALE020... ho portes tot bastant bé... jo amb la roba interior no et puc ajudar molt perquè la meva es molt sensilla es dels bàsics de la woman secret y es un sostenidor sense tirants, blanc y llis y un culote a joc.... les sabates si, me les vaig comprar a “no vagis descalça que et vesteixo” tenen moltes i de molts tipus... no se! Si no trobes rés.

Ana... lo del massatge deu ser l’mecachis... jo havia pensat en fer-me un ... pero ja veuré si tinc temps... entre tanta feina, portar la casa i a sobre totes les coses que tenim que preparar per la boda... no hem queda temps...

Chikita... per ara lo que hem trobat mes bé de preu del viatge de noses es a la majorista 5***** els hotels son una passada.. vam anar a una agencia de Barbarà SONYSOL i ens va ensenyar aquest i un de catai... els 2 itineraris ens agraden i la categoria es igual pero 5***** en costa 12 dies 2.660€ i catai 3.300 € son els 2 que més numeros tenen... ja et diré amb quin ens quedem i et posaré tota la info ¿ok, guapi?

Bé noies, us deixo... que ja amb piro de la feina

UN PETÒ
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 24, 2007 6:31 pm

Buenas!!!

Ve noies, vaig eliminat coses de la llista. Ja tinc el Dni i el passaport en regle!!! I el viatge en marxa i les aliances casi casi.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: YETA » dc. gen. 24, 2007 6:32 pm

Hola noies!!!!

Ana, el tel. de autocares arco es 93.871.78.19, y el telefon de viatges movitours que es la seva dona es 93.871.85.89. Espero que ho fagin mes economic que els preus que ja tens.

Quin fiasco!! Avui agafo el telefon del restaurant per trucar i quedar per fer la prova i resulta que estan de vacances.....

Bueno noies, jo direu com van els vostres preparatius.

Petonets
YETA
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: arale020 » dc. gen. 24, 2007 8:16 pm

Hola Sansa!
Després de mirar molt, al final em sembla que comprarem els detallets a la botiga El Detallet de Granollers. No recordo el nom del carrer, però està a prop de l'estació d'autobusos i del RACC.
Per los dones donarem "abanicos" a l'entrada de l'església, perquè ens casem a les 13h al juliol i farà força calor i pels homes un bolígraf.
Gràcies per la teva informació de botigues de roba interior, si tot va bé aniré aquest divendres a la tarda.
arale020

EntradaAutor: ROSA25 » dj. gen. 25, 2007 7:41 pm

Hola arale020!!!!!!!!

La calle donde está detalls Granollers se llama Josep Umbert nº 39 y el telefono es 93.879.67.36. La verdad que en esta tienda hay cosas preciosas. Espero haberte servido de ayuda.
Un petonet maques!!!!!!!!!! :-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: arale020 » ds. gen. 27, 2007 5:43 pm

Hola noies!
Ya tengo la ropa interior, me la compré ayer en una tienda que se llama Aura situada en la calle mayor de Granollers, mas o menos, delante del Viena. La verdad es que es un poco cara, pero tiene cosas chulisimas. No pensaba gastarme tanto, pero como paga la mama se empeñó y ... Cualquiera le lleva la contraria a la mama, no?
Los zapatos de momento no he encontrado nada que me guste.
Ah! La prueba del vestido el proximo dia 7 de febrero, que ganas tengo !!! Os mantendre informadas
arale020

EntradaAutor: sansa » dl. gen. 29, 2007 10:48 am

hola a todas!!!
como te lo has hecho arale, te casas 15 días más tarde que yo y ya tienes la prueba del vestido?? llamaré a M José (yo también me lo compré allí) y se lo comentaré.
Nosotros ya tenemos el viaje. Nos vamos a Aregentina unos 20 días pero lo curioso es que nos vamos ya a mediados de febrero. Somos así de especiales. Viaje de novios antes de boda. Supongo que despues nos cogeremos algunos días para descansar en la costa brava o así.
Por lo demás nos falta todo de todo:; detalles,ropa interior, zapatos... OH!! pero no me estreso. Primero disfruto del viaje y luego ya me estresaré. Bueno que os vaya muy bien a todas!! Feliz semana
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: mireia07 » dl. gen. 29, 2007 12:04 pm

Sansa,
Te vas de viaje antes de la boda?? Muy bien,no?? Asi seguro que vuelves super relajada. Pues no es mala idea.
Nosotros de viaje, en principio haciamos Costa Oeste+ NY pero cambiamos la ruta y hacemos Costa Oeste+ Hawai. Ole,ole!!!!! Ahora nos han de pasar presupuesto.
Que tal todo??? Como lo llevais? Yo aun estoy con los zapatos y buscando pendientes que no acabo de encontrar nada que me guste!! ;((
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: chikita » dl. gen. 29, 2007 12:12 pm

gracias euge!!q wuai!!el primer precio esta bien!!nosotros hasta marzo abril no podemos mirar porq no hay precios!!en una agencia si q habia precios pero salian en viernes,y como q no!!
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » dl. gen. 29, 2007 12:55 pm

Buenas!!

Vaya veo que todas vais adelantando cosillas. Yo tambien. Ya he hablado con mi c´ñada por el tema del ramo, con mi familia para organizar los coches (quien va con quien y en que coche). y les he dicho quienes van a ser los testimonios y quien va a leer en la iglesia. Aun nos faltan cosas para hecer, pero poquito a poco y mirando de no dejarnos nada.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: arale020 » dt. gen. 30, 2007 7:22 am

Hola Mireia07!
Nosotros tambien queremos ir a la zona oeste de EEUU, Sant Francisco-Las Vegas-el Cañon- Los Angeles. Estamos entre este viaje y la zona oeste de Canada, las Rocosas. Lo hemos preguntado en la agencia y nos estan haciendo números.
Cuando te casas tu? Para cuando esta programado el viaje?
arale020

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 30, 2007 9:32 am

Hola Arale!

Yo me caso el 2 de Junio y el dia 3 ya nos vamos, hasta el 17.

Si te gusta ver ciudad haz esta ruta y si te gusta el paisaje haz Canada.
Yo estuve 1 año viviendo en Vancouver y 2 meses antes de irme nos fuimos con mi familia 1 mes de viaje e hicimos los estados de Bristish Columbia y Alberta (Vancouver, Victoria, Las Rocosas, Banf, Jasper, Whistler,Calgary...fuimos a ver las ballenas...) y la verdad es que es impresionante!!!! Yo tengo excelentes recuerdo de Canada. Depende de lo que prefieras. Me imagino que ya habrás visto fotos!!! Donde habeis pedido presupuesto? Nosotros estamos a punto de cerrar el tema. Nos han de modificar un presupuesto y ya está. Nos proponian ir en coche pero hemos decidido que no. He estado en Los Angeles y te aseguro que es enorme y un poco caos.

Al final haremos España- Los Angeles- Las Vegas- San Francisco- Hawai.
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Tu te casas el 1 de Julio,no???
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: ROSA25 » dt. gen. 30, 2007 2:35 pm

Hola!!!!!!!
Nosotros estamos mirando para hacer Nueva York-Riviera Maya, aunque mi novio quiere ir a Bora Bora y yo también pero se va mucho del presupuesto seguro.
Chaooooooooooo!!!!!!!! :-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: nyver » dt. gen. 30, 2007 3:25 pm

Hola!

Yo no soy de Granollers pero a partir de Abril si!!! Nos casamos el 28 de Abril así que ya seré oficialmente de allí!!!

Saludos
nyver

Entrades: 20
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 2:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant