Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 4:41 pm

veus precisament per aixo aima m'agrada lo de la despedida, per que cada vegada es mes dificil que tot el grup de amigues ens poguem veure, ens fem grans, obligacions laborals, de familai, aviat algunes començaran a criar... i saps que aquell dia estan per tu, fan un esforç i t'han montat una festa i les tens alla juntes com quan erem mes jovenetes!! :-)ok: =0-0-) :-)ok:

tranqui TOP SECRET REINA!!

Per cert dema vaig a nuvies font, algu em pot dir quines cases tenen??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 19, 2006 4:51 pm

Mira't aquesta pagina

http://www.fontnuvies.com/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 19, 2006 4:52 pm

Fica que hi ha La sposa, St patrik i aquestes tipiques, a part també tenen nuvia de baraissa.Son bastant seriotes les enyores
Visitant

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 4:53 pm

a28, a núvies font tenen....crec recordar..............
Raimon Bundó, Jose Luis Novias, La Sposa i San Patrick, suposo que algún més però ara no sé..... :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

I la Ilerda, que encara no s´ha vist avui per aquí???? que estàs malaltona reina?
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 4:54 pm

raimon bundo tenen a la font??? :hmm:: :hmm:: :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 4:54 pm

uff...Aima, a mi no em van ensenyar tants catàlegs!!!!! es que....tens raó, són bastant seriotes les ames....... :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dj. gen. 19, 2006 5:12 pm

Gracies per deixar-me dir la meva. Us explico l'unica despe que jo he anat, ens pujem a un autobus direccio mataro, a mig cami parem a fer benzina i una "guardia" puje al autobus i ens fa un numeret, el nuvi amagat davall dels seients, al final s'ho fa amb un de nosaltres (jo no, eh). Arribem a mataro, un vaixell a terra firme, moltes despedides juntes, sopem, anem a la disco el nuvi s'en va a dormir a l'autobus, hi ha algun espectacle de strip, criden als nivis i nuvies a pujar al escenari... i a l'hora de marxar trobem a faltar un dels nostres, fem recerca per tot el vaixell i el trobem liat amb una noia d'una altra despe, tots dos casats, uisss quin mal rollo, li diem que hem de marxar i no parlem mes del tema. Resumint, una i no mes.
Avui el meu amic ja esta separat, sicerament crec que les despedides no es munten pels nuvis, es una escusa de la organitzacio per poder sortir de caçera.
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dj. gen. 19, 2006 5:14 pm

A28 Pos és la pura veritat. Això va passar fa 4 anys, i els tios de la despedida es van gastar un paston per portar-la. no li van fer res més. Un sopar miserable i després van sortir de discoteca. Nosaltres, a la despedida de la meva companya li vam fer regals, vam fer-li bromes xorres, un sopar en un lloc boníssim... total, que ens ho vam passar pipa. Lo del seu novio ens ho va explicar ella, però jo ja ho sabia per un altre cantó. El marit de la meva jefa (jo treballava en una peluqueria i erem la jefa, la noia que estava tota la setmana(que és la que es va casar) i jo que només hi anava els caps de setmana), doncs el marit i el germà de la meva jefa i van anar i ja ens ho havien explicat abans que la pobra desgraciada de la núvia. Ells estaven molt enfadats pq no volien que la despedida anés d'aquest pal, però va decidir el "millor amic" del nuvi. No s'ho van passar gens bé, més aviat van sentir verguenza ajena

A ella li va explicar el seu novio tot penedit l'endemà de la despedida. I li va dir que no s'havia pogun negar, que anava una mica begut i que s'ho havia trobat tot allà i com que és d'aquells que no sap dir que no...
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ilerda » dj. gen. 19, 2006 5:22 pm

Hola guapes!!!
Si que estic per aqui... estava lleguint, que ja es feina!!!

Quines coses que expliqueu de les despedides... bbbuffff mare meva!!!
Nosaltres les farem per separat, pero pels amics crec que no cal patir, perque la majoria son familia, amb ella anira el meu germa, el marit d'una cosina, etc... No se que li faran, perque al meu noi les striper ni fu ni fa... I jo pel meu canto el mateix, vull que vinguin totes les dones de la meva familia, cosines, mares, tietes... Me la organitzen unes cosines, aixi que no se que farem, pero segur que coses de boys res de res, jo nomes vull divertirme, riure i passar-ho be!!!! pero segur que alguna s'en pesquen per fer-me passar vergonya!!!! (tremola!!!!!)

Alzina benvingut a la colla!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 5:25 pm

Joderrrr...........què fort Alzina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No em conteu més històries d´aquestes que em fareu plorar i tot!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Edae, jo sí que m´ho crec....aquesta Xiqui Martí es una marrana!!!!! bueno i tots/es els que es dediquen a això...per tal de guanyar cuartos......
Bufff...tío....tinc ganes de vomitar...ara torno. :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dj. gen. 19, 2006 5:29 pm

Petita que estas be? Que encara estas amb la gastrointeritis????
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 5:31 pm

jaja... quina gracia petita!!!

ei que si que potser edae pero costa de creure no que algu aixi famos fasi aquestes coses... pero weno ella es famosa d'aquest ram aixi que tot pot ser!

per cert que us sembla si les que anem a la quedad ens enviem alguna foto per mail o per privat?? es que si no que farem anar taula per taula o quedar en algun lloc concret?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 5:32 pm

ei que si que potser edae pero costa de creure no que algu aixi famos fasi aquestes coses... pero weno ella es famosa d'aquest ram aixi que tot pot ser!

per cert que us sembla si les que anem a la quedad ens enviem alguna foto per mail o per privat?? es que si no que farem anar taula per taula o quedar en algun lloc concret?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 5:32 pm

a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 5:38 pm

ala que ha pasao??????? ho sento wapes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 5:42 pm

Ei, Ilerda!!!!!!!!!!!!! què bé que estàs per aqui!!!!!!!!
Doncs ja estic bé de la gastroenteritis!!!!! Moltes gràcies xata!!!!
lo d´anar a vomitar ho he dit per aquestes històries de les despedides......
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. gen. 19, 2006 5:45 pm

jeje... si ja ho dic jo que la nostra petita es molt fina!!!

tu hi vas anar a nuvies font petita?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dj. gen. 19, 2006 5:46 pm

Ei Petita trobo genial aquest emoticon!! És la viva descripció de com estava jo fa just una setmana!!

ja ja ja >.-<: >.-<:
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 5:46 pm

Ei....una pregunta.....no us va molt lenta aquesta web??? o és el meu ordinador? es que quan escric un missatge i faig "trametre" me triga 4 hores.....i em va superlent.....
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. gen. 19, 2006 5:48 pm

Ei....una pregunta.....no us va molt lenta aquesta web??? o és el meu ordinador? es que quan escric un missatge i faig "trametre" me triga 4 hores.....i em va superlent.....
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants