alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: nyver » dt. gen. 30, 2007 3:26 pm

Hola!

Yo no soy de Granollers pero a partir de Abril si!!! Nos casamos el 28 de Abril así que ya seré oficialmente de allí!!!

Saludos
nyver

Entrades: 20
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 2:55 pm

EntradaAutor: ROSA25 » dt. gen. 30, 2007 3:32 pm

Si no es mucho preguntar estaras por el centro???
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: nyver » dt. gen. 30, 2007 3:42 pm

No, estaré por la parte nueva que han hecho delante del Hotel Granollers..
nyver

Entrades: 20
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 2:55 pm

EntradaAutor: Calamar26 » dt. gen. 30, 2007 5:57 pm

Ayyyy Siii!! ROsa haced el viaje de Nueva York y despues me cuentas!!! :-) :-)

Me tienes que decir a qué hora el sábado para ir a por los zapatos, me voy a volver loca mirando cositas!!!

Porqué queda tanto para mi boda????

JAJAJAJAJ
Imatge
Calamar26

Entrades: 4545
Membre des de: dc. ago. 30, 2006 9:30 am

EntradaAutor: ROSA25 » dt. gen. 30, 2007 10:28 pm

AH!!!!!!!! vale nyver ya se donde me dices.

Calamar!!!!!!!!!!! Tu tranqui que el jueves o como muy tarde el viernes ya te estoy llamando para quedar. Hoy he echado algún vistacillo y a la ropa interior pero prefiero para los zapatos la opinión de alguíén y quien mejor que tú? Porque chicas vosotras no conoceis a la calamar esta que tengo como amiga pero es super buenisima amigaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Tu tranki que ya verás como ya mismo tienes tus preparativos encima y yo contigo acompañandote ( si quieres) y aunque no quieras iré contigo jejejejeje :-) Un besito wapi!!!!!!!!!!! :-///:
Adeuuu chicas!!!!!!!! :-()-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: arale020 » dc. gen. 31, 2007 7:51 am

Hola Mireia!
Hemos pedido presupuesto en la agencia de Viajes Crisol, el Granollers, porque una amiga nuestra trabaja ahí. Lo que no habia caido era en acabar el viaje en Hawai. Nos dijeron que si queriamos algo de playa, para que no subiera mucho el presupuesto, era hacer unos dias en alguna playa de California (rollo vigilantes de la playa, jajaja).
tu que has viajado mucho y has estado en LA, que me aconsejas?
arale020
:: núvia experimentada

Entrades: 301
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Calamar26 » dc. gen. 31, 2007 9:06 am

Roseta cariño!!! Pues claro que quiero que me ayudeis a prepararlo todo, vamos en cuanto llegue septiembre allí que vamos las 4 locas a pedir hora para mirar mi vestido!!

Si es que me pongo a pensar y cuando te hayas casado ya estaré a menos de un año de mi boda, tengo unas ganas!!! La recta final!! A ver si Antonio se enrolla y me regala anillo de compromiso que como dice que me regaló uno cuando llevabamos dos años pues que ya vale, si es que ya lo conoces, es así de especial.

Bueno, pues entonces me llamas, has ido a dar con una buena para comprar los zapatos
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: ROSA25 » dc. gen. 31, 2007 4:36 pm

Calamar!!!!!!!!!! tu tranki que ya verás como el señor Antonio te va a comprar un peaso de anillo que vas a flipar pq le voy a estar rallando yo hasta que lo haga, vamos que al final ni me querrá leer el verso de lo pesá que me pondré jejeje :-)
Es verdad Ya verás que prontito estás metida en tus preparativos uffff que nervios!!!!!!!!!!! Ahi estaré yo contigo como un clavo para lo que quieras porque tu lo estás haciendo conmigo que en lo que llevo con los preparativos en todo lo que has podido has estado ahi pues yo igual contigo haré, por algo somos amigas jejejeje :-) :-()-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: Calamar26 » dc. gen. 31, 2007 5:27 pm

ROSA TE QUIEROOOO!!!!!

jajajajja Vaya dos!!

Por cierto el otro día me decía Antonio que estaba cagado con lo del verso, porque claro no es lo mismo la mujer de tu primo que una amiga. Me decía: en ese momento voy a e`mpezar a sudar de los nervios y voy a parecer camacho.
Imatge
Calamar26

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 31, 2007 8:35 pm

Buenas!!!

Nenes que esteu perdudes???
EUGE com portes els preperatius? I l'ANNA que a tu et queda poc!!! MIREIA; CHIKITA;... on sou??

Vull imaginar que totes aneu de cul em la feina, el pis i els preperatius, pero ei, per quan la proxima quedada!!! que la ultima es va anul·lar a ultim moment.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dc. gen. 31, 2007 10:15 pm

Arale,
Yo estuve hace años y las playas de Los Angeles tambien están muy bien. Alli está guai porque, a ratos, estás viviendo como en una peli típica de las playas de California, la gente, el ambiente,... es especial! Yo es que el año pasado estuve en Bali de vacaciones en Agosto y me encantó el rollo isla paradisiaca y este año me hacia ilusión ir a Hawai.

Hola Merçe!!! Que tal?? Com va tot?? Tu també adelantant temes no? El viatge ja els tens, els regalets.... ara ja pots començar a estar tranqui. Jo estic amb el viatge i amb mil chorradetes més!
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: ROSA25 » dj. feb. 01, 2007 12:34 am

Calamar!!!!!!!!! Yo también ta quero!!!!!!!!!!!!!! jejejeje
Dile a Atonio que no se ponga nervioso que yo seguro que estaré peor y como soy algo llorona pues empezaré a llorar : muaahhhh : de la emoción.
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25

EntradaAutor: Euge » dj. feb. 01, 2007 9:03 am

Hola guapes!!!!

Mercè... tens raó vaig de cul a la feina... però si que us vaig llegint de tant en tant no et pensis que m’oblido de vosaltres.

Els meus preparatius van:

- Invitacions pràcticament repartides....mmmm.... ens queden unes 10 persones rés mes... uffff! Menos mal!!!!
- El viatge.... (Chikita, això va per tu) ja ens hem decidit per una majorista: CATAI i un itinerari : EGIPTO MITICO... i ara ens queda decidir quina agencia.... estic esperant a veure si HALCON VIAJES ens diu que entrem en la oferta, ens abonarien el 11% per el següent viatge això si avans del octubre... però ja ens va bé perquè al agost segur que anem a algun lloc.... i si no entrem en aquesta oferta pues pot ser ens quedem amb SONYSOL que ens fa un 6% de descompte... a veure, aquesta setmana ens trucarà la noia de halcon viajes i ens decidim.... ¡¡¡¡per fi!!!!! Tinc unes ganes.
- Hem comprat 2 dels ninots que donarem als pròxims en casar-se però encara ens queda un per comprar
- I amb sembla que no tenim res més...
També hem estat liats una mica amb la escala... perque ens ha tocat ser presidents aquest any i ja veieu mirant papes i posant-nos al dia.

Bé nenas, us deixo i vaig a currar una mica.... je,je,je
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. feb. 01, 2007 6:57 pm

Bones!!!

MIREIA, la veritat es que he adelentat poca cosa dels preperatius. El viatje ja el tenim, marxem a Tailandia. Els detallets tenim molt clar que volem pero no veiem cap que ens agradin (volem una parelleta em una pinça o clip, on posar-hi la nostre tarjeta- direccio i telefen de casa- i el tipic molt agraits). A veure si aquest dissabte anem a un parell mes de lloc, veiem alguna cosa i ja ens ho quedem. Les aliances encara no ens hi em posat, ara estem mirant de tenir tots els papers pel mossen i mirar de quedar em ell el mes aviat possible.

EUGE, deu ni dor el que has adelentat, a nosaltres encara ens falten invitacions per donar, pero espero que aviat les acabarem de repertir, tinc unes ganes!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: alse » dj. feb. 01, 2007 11:18 pm

ei jo sóc de caldes de montbui q esta a prop de granollers!
alse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: alse » dj. feb. 01, 2007 11:21 pm

ei no voleu fer cap kdada per la zona???
alse

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: chikita » dj. feb. 01, 2007 11:40 pm

gracias euge!!!y q entra en ese recorrido?
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Euge » dv. feb. 02, 2007 8:45 am

CHIKITA.... La verdad es que esta muy completo.... y muy bien de precio... entra en esta pagina:

http://www.catai.es/catalogos/egipto/Eg ... co_07.html

y si no puedes me lo dices y te hago una impresion de pantalla y la cuelgo ¿ok?

un beso guapi.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Euge » dl. feb. 05, 2007 12:18 pm

eyyyyyyy noies!!!!! que ens anem a la pagina 3!!!!!!!

BON DIA A TOTES!!!!!!!!
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Euge » dt. feb. 06, 2007 2:52 pm

:-/ :-/ :-/ :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
ImatgeImatge

Imatge