Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 30, 2007 9:51 pm

A alguns m'he pres la llibertat de confirmar-vos :-))
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 30, 2007 10:14 pm

reines ja tinc internet a casa

doncs jo no ho entenc lo del coo......
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 30, 2007 11:25 pm

ooeeeee tens internet a casa???? Que bé!!!

Lo de C00 vol dir C (la lletra que va despres de la Ai la B) i el 00 (zero zero) els anys que trindrà el bebito. O sigui que que l'A28+2 i el B 28 tindran un C00!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 30, 2007 11:42 pm

a valeee.... osti m'ha costat... sies q a vegades semblo mes ruc.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. gen. 31, 2007 1:41 am

arween, t'he enviat les fotos que vaig posar al post del 2007 de la primera prova... sento que t'hagis d'haver esperat tant pero fins avui no he tingut acces a elles
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. gen. 31, 2007 1:42 am

también em podeu posar ok a mi (i segurament m'emportare al Santi ^_^ veig que no estara sol)
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 31, 2007 9:04 am

Ostras! Si ho feu el dia 10 jo no puc!!! Bé, un altre dia serà!

Doncs os explico l'anecdota del dia de la eco, vam arribar 5 minutets tard i ens van fer esperar a la sala d'espera, el meu home va anar a buscar el diari i li vaig dir millor que no que ens poden cridar en qualsevol moment, que allà no era com a Lleida que saps quan entres però no quan surts, doncs ell ni cas i va i marxa i em deixa allà, res no va ser ni dos minuts, però en aquells dos minuts va i em criden, au! ves corrent a fora a buscar-lo, ni rastre, truca'l al mobil, desconectat, imagineu-vos la meva cara >-(( . Doncs bé, jo vaig entrar cap a dins i vaig pensar que es foti ja s'espabilarà quan no em vegi, vaig anar a la sala d'ecografies i em vaig esperar 10 min. perquè davant meu hi anava una altra noia, bé anava darrera meu però per culpa del meu home vaig entrar desprès d'ella i esclar van agafar-la a ella primer, torneu-vos a imaginar la meva cara >-(( . Bé, això que obren la porta de la sala i vec el meu home per fora buscant-me desesperadament i jo amb uns morros dient-li: que t'havia dit!!! i una cara una mica més i amb la mirada el mato :t:t: .
Bé, ens toca passar a natres, entrem i la ginecòloga comença a fer-me la eco, primer ho mira tot ella i desprès quan revisar tot com ha d'estar et va explicant com està, el que és cada cosa, i li veus la careta, els bracets, la columna, el cor com batega... molt emocionant tot!!! A més, es veu que devia tenir son o gana i obria i tancava la boqueta, ens va fer una gràcia!!! ::love:: Ja ens veieu al meu home i jo com ens queia la baba!!! Bé, arriba l'hora de la pregunta final: voleu saber el sexe? Jo dic que si el meu home que no i la doctora es va quedar amb una cara :-( . Total que al final li diem que si, i comença a moure l'aparato cap abaix quan es para i ens ensenya un bultet sospitós en forma de... i sense que ens digui res el meu home i jo a l'hora diem: O S T I A!!! (amb perdó), jo em vaig possar a riure tota l'estona, sabia que el meu home volia nena i al veure-li l'aparato doncs imagineu-vos la seva cara, però al fons també s'en reia, i no parava de dir C O L L O N S, C O L L O N S, fins que la doctora li va dir, exacte precissament el que té son C O L L O N S!!! No vegeu el fart de riure que em vaig fer jo!!! Però bé, al final li vam preguntar si tot estava correcte, que és el més important i la doctora ens va dir que si que tot estava OK pel temps del que estic!!!

Així que imagineu-vos lo contenta que estic!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 31, 2007 9:21 am

bon dia
jajajajajaja que bo tutifruti!!collonos, collons....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 31, 2007 9:31 am

rosana encara vas a dansa del ventre?? Q TAL VA?? a veure si de cara a l'estiu mhi torno a apuntar!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:33 am

Bon dia!!! Que bé que tot estigui bé Tuttifrutti!!!
Bueno diga-li al teu home que no perdi l'esperança que al Soc Petit a una noia que li van dir que era nen, al final a resultat ser nena!!! neujor:-) neujor:-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:34 am

Assistents:
a28 -ok
Petita-ok
Montsesita -ok
Maritima
Jeian
Noemi
Apollonia
Arween
Lluna2
Ilerda -ok
Edae (vineeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!)
Alzina -ok
Alzina2 -ok
Rosana -ok

Dia: 10/02/07
Hora: 12 hores?
Lloc: ???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:35 am

Rosana, no es que no vulgui que vingui el santi pero la trobada és només de noies en principi... (més els nois foreros Alzina i Indibil si pot venir).
Bueno a veure que diuen les altres...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:41 am

Tutti no hi ha manera que t'ho puguis convinar per venir el 10 a dinar??? Ni que sigui una estoneta??
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 31, 2007 9:44 am

o mira si quedem ales 12 iwal pots venir a fer el vermudeth..... :-) :-) :-) :-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 31, 2007 9:49 am

Montsesita, ell també ho diu i té l'esperança que quan pareixi li desaparegui l'aparato, però es que es va veure tan clar que seria raro que passes algo així!!! Tot el viatge de tornada va estar amb una cara i mira aquell dia li vaig permetre, però ahir ja em va fer enfadar i li vaig dir que pobre d'ell que em donés la resta de l'embaràs amb això del nen!!! Es que arriba a un punt que es possa insoportable, desprès et ve amb la tonteria que és broma, però jo no estic per aguantar segons quines bromes!!! A més de que la prenyada soc jo i precisament si és nen és per la seva culpa perquè al fi i al cap els que decideixen el sexe son ells!!! I quan li dic això nomès fa que dir-me, es que no serveixo ni per fer nenes :-/
Bé, espero que li passi aviat perquè sinó jo el mato :t:t:

Amb això dels noms estem perdudíssims! ?:) ?:). De nenes ni havia bastants que ens agradaven però al ser nen no en tenim ni idea!!!
Alzina, a mi el nom de Martí també m'agrada però a ell no li acaba de fer el pes. Bé tenim 5 mesos per endavant suposo que un o altre en trobarem!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 31, 2007 9:53 am

Impossible Montsesita! El 10 el meu home té la despedida de la boda que tenim i clar m'haig de quedar a la botiga! Es que no podria ni que volgues, perquè la botiga fins a les 2 no la tanquem i si haig de pujar a Lleida no em donaria temps ni per fer el vermouth ni tan sols el café!!! Ho sento, però vatres tranquiles que un altre dia serà!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:57 am

Nena que si tanques a les 2 a les 3 pots ser a lleida!! No et vui presionar per això eh?

Quina gracia el teu home!!! Pobret diu que no serveix per fer nenes.. neujor:-)
Ja se li passarà ja veuràs!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 31, 2007 9:58 am

El mes segur que estem fins a les 5, l'hora que l'a28 ha d'anar a treballar.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 31, 2007 9:59 am

Ah! Encara no hos havia dit que segurament tindré 2 bodes més aquest any i una l'any que ve!!! Es que no parem ja amb les d'aquest any son 5 les que tinc i una comunió, el que passa es que a una boda i a la comunió ho vec difícil que hi vagi perquè estaré a punt de caramel, son al juny i clar estaré o a punt de petar o hauré petat pocs dies abans! Em sap greu més que res per la boda, perquè és una de les meves millors amigues i la pobra em volia fer testimoni, ella encara té la esperança que se m'atrassi o se m'adelanti i així poder-hi anar però em penso que serà una mica difícil!!! La veritat és que em sap molt greu!

Les altres dos bodes una la tinc al octubre i l'altra a finals de setembre o principis d'octubre també, espero que no s'ajuntin el mateix dia ara que hi penso. Vaja jo diria que no, però bé! Doncs aquesta de finals de setembre és la de la meva millor amiga i estic contentíssima per ella!!! I jo que pensava que no es casaria fins d'aquí a 1 o 2 anys i quan m'ho va dir l'altre dia em vaig quedar!!! Així que imagineu-vos l'any que m'espera!!! Bé, tant de bo fossin tots així, amb bodes i coses felices que les desgracies ja venen soles!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. gen. 31, 2007 10:04 am

Ja, Montsesita però es que a les 5 haig de tornar a la botiga per obrir-la, i esclar si vinc estaria 10 min. i hauria de tornar a marxar. A més això de tancar a les 2 és un dir perquè a vegades son quarts de 3 i la gent encara et ve a tocar el que no sona!!! I clar, pujar a Lleida, deprès baixar, uf! amb lo cansada que acabo als migdies haig d'estirar-me una estona perquè si no no soc persona tota la tarda!!!

Ja sé que us sap molt greu, a mi també, però tranquiles, que un altre dia serà. Si nó, un altre cop quedem per més aprop i llavors si que podré venir, ja que no serà tant lluny! No sé, podriem quedar a Bellpuig mateix i estariem a mig camí totes i a tu t'aniria que ni pintat!!! Però ja tindrem temps de fer-ne un altra abans de que peti, això espero!!!
Imatge
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants