Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: airam » dl. gen. 23, 2006 1:50 pm

Hola Alzina!!!

Jejeje

El meu tiet es com tu, diu que els mes mudats son els cubans i ells mai porten corbata, es que ell sempre diu que vol anar de cubà (amb el traje blanc) i ma tieta no el deixa!!! jejeje

T'he de dir que el meu cunyat a la última boda que vam anar es va comprar el traje al Hugo Boss, no portava corbata, era com de fil el traje però sense ser-ho, com que veig que et cases a finals d'abril o principis de març, ho podries mirar, els pantalons eren rotllo texa (de la forma i tot) però de la mateixa tela que l'americana, no era tela texana però com que ho imités, no se era al mateix temps informal i mudat, no se com dir-te i no portava pas corbata!

Hi ha moltes maneres de vestir-se la qüestió es anar agust!

Passat per l'hugo boss a veure que et diuen, fan trajes molt moderns, de veritat! I ara estan de rebaixes!

Aixó si, com a consell no diguis que ets el nuvi, al meu tiet per dir que era el pare de la nuvia, jejejeje diu segons ell que li van cobrar 200€ més, jejeje, perque ell havia mirat un traje normal (no es de trajes el meu tiet) i la dona li va treure uns altres perque diu que aquell no era de pare de la nuvia, total que es va quedar un traje negre amb una corbata molt llampant i li van cobrar 200€ més que l'altre que també era negre normal.

Un petonàs!

No et preocupis que tot nubi troba el seu estil a més estarás guapo de totes maneres!!

Per cert un lloc on els trajes son moderns i trobes de tot es al TORINO, el meu xicot els necessita per treballar, però americanes sueltes de pana i de fil se les compra allà, estan molt de be preu també!
airam
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 23, 2006 3:45 pm

Ostras Airam! aixo seria perfecte i sense corbata que be. No se si ara podre trobar alguna cosa de primavera pero no costa gaire fer un tomb, tampoc m'agrada massa anar de botigues.

Ara, que segur que em costa mes a mi que el que li va costar a la dona trobar el seu vestit.

Saludets i gracies
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 23, 2006 4:08 pm

Airam on es l'Hugo Boss a Lleida?
Gracies
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 4:24 pm

Hola Alzina!!!!
Jo crec que a la Innovació n´hi tenen de trajes d´Hugo Boss....es que ara no estic gaire segura però crec que a Lleida no hi ha botiga d´Hugo Boss exclusiva no? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Allí tenen coses molt modernilles i si els hi comentes, jo crec que t´ajudaran a buscar algo que et vagi bé. Ara...això sí....prepara la butxaca!!! je, je!!! El meu noi es va mirar un traje d´aquest tío i valia 600 euros!!!! quin mal!!! però bueno, vosaltre rai...que podeu aprofitar els trajes per altres ocasions....
Si mires al post de "Després de casar-se", n´hi ha una parella i el nuvi anava com tú dius i ben guapo!!!! Es diu SUPERJU.
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 4:30 pm

Perdó, perdó...que m´he equivocat!!! Es diu SIRFIT!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 23, 2006 4:39 pm

Gracies Petita, pero han tret les fotos :-(

Per cert, tu vius al poble o hi aniras a viure? L'altre dia amb la dona miravam les fotos de la fira i no et te vista.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Julie » dl. gen. 23, 2006 4:45 pm

Hola,
sóc nova i em caso si tot va bé al setembre del 2008, encara que no he començat a mirar res de res, sóc de Lleida també i m'agradaria preguntar-vos unes cosetes per si em podeu ajudar una miqueta... com he dit no he començat a mirar res de res i us volia preguntar a quins restaurants no hauria d'anar, m'han parlat molt malament de la fonda del nastasi, m'han dit que ultimament el menjar no es de lo millor que pots demanar i que la relacio calitat preu un suspens, m'han dit que la finca es molt cara si vols quedar bé amb els teus convidats i no se quines altres opcions hi hauria....

una segona pregunta és que he vist que hi ha alguna que es casa a la SEu VElla, i no ho havia pensat, però m'agradaria fer-li una sorpresa al Josep per que em va demanar per sortir en una festa de moros i cristians a la seu vella i sempre diem que es el nostre lloc, em podrieu dir que s'hauria de fer per demanar-la i quan em pot sortir de preu?

Gracies wapes

Nuvies de lleida :-)ok: :-)ok:
Julie l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2006 4:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Julie

Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 22, 2006 5:40 pm

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 4:45 pm

Es que jo no sóc del poble. Només fa 4 anys que hi vivim, per això no em té vista. Els meus pares i els seus van vindre a viure al poble, i ara nosaltres ens hem comprat el pis aquí també.
Per cert, si vas a la segona pàgina n´hi ha un altre post de la Sirfit que sí que té fotos.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 4:56 pm

HOLA JULIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-))
BENVINGUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ostras...al setembre del 2008!!! ets la núvia lleidatana que es casa més tard de les que hi han per aquí!!!!! Però molt bé xata, les coses s´han de fer amb temps!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
A veure, jo em caso a la Finca Prats...i què vols que et digui.....és car però més o menys el preu està com a la resta de restaurants. El Nou Forn era més car que la Prats, per exemple. La Fonda....no sé com està ara, però tenia clar que no hi voliem anar allí perquè hem tingut la mala sort de que TOTES les bodes que hem anat han sigut allí, i ja estavem cansats de la Fonda.
Pots mirar:
PALAU DE MARGALEF
CASTELL ALBATÀRREC
PALERMO
BIG BEN DE MOLLERUSSA
EL RESQUITX DE MOLLERUSSA
I més....el que passa es que ara no em venen tots al cap...
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 23, 2006 4:59 pm

Ara si, ja les he trobat. Doncs si, alguna cosa aixi es el que vull. Gracies.

x la Julie. Benvinguda, nosaltres ho fem a la Fonda, mes que res perque no serem gaires i als macrosalons meny de 150 no ho volen fer, ho vam mirar al catell d'albatarrech i en cobraven el minim 11000euros, fins a 100 persones crec, i tan se val llagosta com sopa de sobre el preu era el mateix.
Tambe vam mirar altres llocs pero al final varem decidir-nos per la fonda. Ja t'ho explicarem despres del dia D.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Julie » dl. gen. 23, 2006 5:03 pm

Merci wapes, a mi m'havien dit que mires el palau de margalef i el castell del remei, diuen que pots fer fotos chulíssimes, però no és plan d'agafar el primer sense haver mirat altres opcions
Julie

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 5:06 pm

Alzina has pogut veure les fotos? algo així vols? doncs no et serà difícil de trobar. A nosaltres ens van dir que miressim a principis de febrer, que ja els arribava tot lo nou.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 5:09 pm

ON SOU LES ALTRES????????????????? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Torneu!!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 23, 2006 5:34 pm

Bona tarda a tots/totes!!!

Benvinguts a tots els nous i les noves!!!!

He estat lleguin i a veure si m'en recordo de lo que volia dir.

Alzina, els anells i les invitacions molt guapo tot!!!!
Lo que deieu d'un minim de gent als salons... jo tenia el mateix problema, que som poquets i no volium una sala gran, ni que ens cobresin un minim... Al final ho fem a la BigBen de Mollerussa. Alli tenim exclusivitat de salo, no es gaire gran, no ens demanen minim i tot molt be.

Noies, disabte vaig tornar a lo dels anells perque m'havien de dir el pressupost, i casi segur que de 400 euros no baixa!!!! jope!!!!! quin dineral... pero ara ja m'agraden aquells, aixi que que haig de fer... Espero que al final per les mides surtin mes be. Bufff!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 23, 2006 5:40 pm

Pregunta!!!!!

Que heu pensat en la nit de noces????
Que fareu, anireu a dormir al vostre pis??? Aneu a un hotel???
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 23, 2006 5:50 pm

Doncs mira.....jo crec que això dependrà de l´estat econòmic en aquell moment... :-( :-( :-( si ens arriba anirem a un hotelet xulo i si no....doncs cap a casa!!!!! què hi farem no?
Per cert, Ilerda....400 euros!!! uff....quina pupa!!!!!! :-( :-( :-(
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 23, 2006 6:00 pm

Si si, 400 fan pupeta, pero a tots on hem anat ens han dit entre 350 i 380 euros, i encara mes sencills que aquest, un aro d'or normal i corrent.
Jo creuare els dits perque baixi una mica de preu... De totes maneres, ja ens van regalar aquests quartos per reis, per comprar-los, i per sort els tenim, pero encara aixi fan pupa!!!

Petita, jo havia pensat en aixo de l'habitacio d'hotel per la nit de noces com a sorpresa per ell... pero no se. Potser miro hotels per alli a Mollerussa, per no haver de tornar a Lleida a les tantes. Aixi al dia seguent nomes llevar-se, dutxar-se i no has de recollir res ni preparar esmotzar... Nu se.
Que penseu????
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 23, 2006 6:03 pm

Per cert, si alguna coneix algun hotel a Mollerussa que estigui be, i tingui habitacions guapes, li agrairia molt que em digues els noms o si tenen web!!!! :-()-)
Ilerda

EntradaAutor: Julie » dl. gen. 23, 2006 6:17 pm

Ilerda mira aquesta web
http://www.hotelnerets.com/

es d'un hotel molt proper a Mollerusa, i després està el Jardin que està prop de l'estació
Julie

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 23, 2006 6:27 pm

Gracies Julie!!
He vist la web i m'ha semblat un hotelet amb molt encant, m'encanta aquest estil rustic-romantic... Nomes l'hi vec un problema, que segons la web, esta a Vilamitjana que es a 100 quilometros de Mollerussa. Una mica lluny.
L'altre que has dit no se quin es.
Ilerda

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant