Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » ds. feb. 03, 2007 11:08 am

Hola holita!!!

Segur que no hi ha ningu per aqui, jo soc a la feina fent un foradet per poder lleguir-vos!!!
Ahir la Petita em va ficar al dia, aixi que ens veien dintre d'un ratet!!! menos mal que m'ho va dir perque no sabia res!!!! Aixi aquest cap de setmana fa un any de la nostra primera quedada???? quina ilu!! com passa el temps, jo hi tornaria llavors un any enrere per poder tornar a viure-ho tot!!

No he pogut entrar gens aquesta setmana, i l'anterior molt poquet, he estat canvian de departament ara aqui, ara allà una pelicula... pero bueno, he estat entretinguda.
Totes esteu be? ja he vist que us ho heu passat molt be aquestos dies per aqui, llastima que m'ho he perdut!!

Tinc poques novetats, aixi que no se que mes explicar-vos.
Aixi que ens veiem a dinar!!! teniu els movils conectats per si acas!!

Besitos!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Arween » dg. feb. 04, 2007 9:53 am

Ei guap@s!

Ahir no em vaig poder acomiadar la la Jeian. Quan me'n vaig adonar ja no hi era!

Bé, des d'aquí m'acomiado.

ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Arween
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 04, 2007 12:00 pm

ei noies i noi va estar wai no el dinaret?? a veure quan serala proxima que sem paseel rato super rapid quan estic amb voslatres, no parem de xerrar!!! :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 04, 2007 12:02 pm

ah per cert aquest arxiu esta dedicat a totes les que fem les feines de la casA!!! anims!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dg. feb. 04, 2007 5:33 pm

Hola!!!!!

Ahir vaig marxar cagant llets i no em vaig poder despedir com déu mana!!!! M'ho vaig passar molt bé!!!! Llàstima que s'acabés aviat, pq com diu l'A28, passa el temps volant amb vosaltres!!!!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: EDAE » dg. feb. 04, 2007 6:08 pm

Ostres, amb el missatge d'abans he arribat al nº 5000!!!!!!!!!! Sóc una súper núvia!!!!!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 04, 2007 6:08 pm

ei edase xata no passa res, vam anar super justes de temps!!!! vas arribar justet justet al bus....

per cert enhorabona ja ets un rang mes!!! 5000 missatges!! (-O-:-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 04, 2007 9:34 pm

Hola!!! Acabo d'arribar bellpuig. Al final no m'ha calgut venir amb bus, he vingut amb la meva amiga de Mallorca, que com que aquest finde era aquí doncs he pogut anar amb ells que anaven al aeroport a buscar l'avió.

Jo també m'ho vaig passar molt bé. A cada quedada ens ho passem millor!! :-)) No parem de xerrar ni de riure!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dg. feb. 04, 2007 10:00 pm

Hola!!!! Bona nit!!!!! ara que tinc una estoneta a casa us escric....
Edae, així vas arribar be??? m´en alegro!!! que una mica més i et quedes a Lleida tot el cap de setmana!!!! je, e,je!!!! vas agafar el bus pels pèls!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Montse!!!! i tu? també vas arrribar bé oi??? :-)) :-)) :-))
Bueno...que sapigueu que m´ho vaig passar de conya!!!!! cada vegada ens ho passem més bé!!!!!!
Per cert, Jeian i Noemi, sou super majes!!!!!! espero que pugueu vindre a moltes quedades més!!!
Nosaltres al final vam arribar a casa que eren passades les 8 de la tarde.....bufff.....Es que després de que marxés la gent....la Silvia i jo vam anar de compres...je, je,je!!!!! mentres....el Petito, l´Alzina i el PavoAlzina esperaven fumant al carrer.....pobrets.....amb el fred que fotie....je, je,j e!!!!!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dg. feb. 04, 2007 10:02 pm

a28!!!! molt bo això de la Marujaaaa!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 04, 2007 10:10 pm

Si vaig arribar bé!!! També vaig agafar el bus justet!!!

Així vau anar de compres punyeteres??? Jejejeje
Ei quedem el proxim finde o que???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 04, 2007 11:19 pm

aixi al final vas caure en la temptació i vas acompanyar a la silvia de compres?? vau comprar molt?
jo quan vaig arribar a casa tenia al b28 amb uns morritos.........jajjaja....... :-))

ei jo tambe cada vegada mho paso millor!! suposo que ja hem anat perdent les pors del principi! :-()-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Noemí_07 » dl. feb. 05, 2007 8:43 am

bon dia gent!!! el dissabte m'ho vaig passar molt bé, sou totes molt majes i encara que va ser la primera vegada que us veia, més aviat em donava la sensació que ja feia temps que us coneixia neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Em va saber greu no quedar-me a dinar a veure si la pròxima quedada puc estar més estona!
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: JEIAN » dl. feb. 05, 2007 9:26 am

BON DIA NOIES!!!!!! JA TORNEM A SER DILLUNS AMB UNA BOIRA...QUE NO ENS LA TRAIEM DE SOBRE O QUE????? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
PRIMER DE TOT PERDONEU ALZINES, EDAE I ARWEEN QUE NO EM VAIG DESPEDIR DE VOSALTRES.....PERO VAIG ARRIBAR AL COTXE I VOSALTRES ANAVEU MÉS ENDAVANT PERQUE S'ESCAPABA EL BUS DE L'EDAE!!!!! PER LO QUE VEC NO ES VA ESCAPAR L'AUTOBUS PERO DEBIA D'ANAR JUSTET JUSTET....ALLI XERRANT I XERRANT I DESPRÉS A CORRER!!!!!!!
EI QUE M'HO VAIG PASSAR SUPER SUPER BÉ!!!!!! SEGUR QUE REPETEIXO!!!!!!!! SOU TOTS MAGNIFICS!!!!!!! QUE GUAI!!!! VISCA EL FORO DE LLEIDA
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Montsseta » dl. feb. 05, 2007 9:33 am

Bon dia!!!!

Això això, heu de repetir Jeian i Noemi!!! I la proxima amb el xicot que ja veureu que al final li passarà com als nostres, que al principi no volien venir i ara s'enfaden quan fem noies soles!!! neujor:-) neujor:-)

Per cert, Petita (o algú) expliqueu-me com treure lo que es queda a la barra de direccions o al buscador de google!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 05, 2007 9:39 am

Aqui t´ho explica molt bé Montse:
http://www.google.es/support/bin/answer ... tx=sibling
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 05, 2007 9:44 am

Ei, Jeian i Noemi!!!!!!!! m´en alegro molt de que us ho hagueu passat tant béeee!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Ja tinc ganes de que fem una altra quedada!!!!!!!!!!!!!!!!
VISCA EL FORO DE LLEIDA SIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 05, 2007 10:23 am

neukiss-) jejejeje que be que contentes que esteu totes!!!! aixi m'agrada comença el dilluns amb bon humor tot i la boira!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 05, 2007 10:23 am

i si si VISCA EL FORO DE LLEIDA =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dl. feb. 05, 2007 10:29 am

Jo no en tinc de boira... fa un sol espaterrant... i com diu la petita... xinxa rexinxa!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants