JULIOL 2007!!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nu327 » dt. feb. 06, 2007 11:24 am

Yo con las medias de rejilla no me atrevo, porque a veces las llevo y me rozan un monton con los zapatos, acabo con el pie que parezco una barbacoa!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. feb. 06, 2007 11:42 am

nu327 ha escrit:Yo con las medias de rejilla no me atrevo, porque a veces las llevo y me rozan un monton con los zapatos, acabo con el pie que parezco una barbacoa!

una solució a això és posar-vos uns "piquis" que vagin a tot el peu. Jo tinc unes mitges de "rejilla" i em poso els piquis a sota i va molt bé :-)ok:
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nu327 » dt. feb. 06, 2007 12:01 pm

Quina bona idea!!! Doncs el proper cop que em posis mitjes de rejilla ja ho provaré!!
Gràcies wapa!
Imatge
nu327

EntradaAutor: aran77 » dt. feb. 06, 2007 12:24 pm

Jo tampoc hi havia pensat!! Merci Noemi!

Per cert, totes ja teniu la roba interior?? és que encara ho he mirar i volia anar-hi ara que encara hi ha rebaixes. Però em sembla que no trobaré pas res, potser hauré d'esperar quan arribi coses noves.
És que necessito uns sostenidors sense tires i per un vestit una mica escotat, i tinc por que tot el que trobi, se'm vegi el sostenidor. A alguna li passa el mateix??
aran77
:: núvia rookie

Entrades: 55
Membre des de: dv. set. 22, 2006 6:23 am

EntradaAutor: Montse i Jordi » dt. feb. 06, 2007 12:34 pm

Doncs jo encara no he mirat gens de roba interior...ni tant sols les sabates..... mmmmmmm

m'haig d'espavilar una miqueta em sembla....... :hmm::
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. feb. 06, 2007 12:36 pm

jo vaig anar a l'Etam a l'illa i em vaig comprar un sostenidor sense tires i amb relleno i queda xulíssim =0-0-) i vaig trobar el tanga de conjunt :-)) :-)) :-)) una monada: blanc amb puntilletes ::love:: No estava rebaixat perquè ja és de la col·lecció de primavera, però els preus són molt assequibles :-)ok:
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: nu327 » dt. feb. 06, 2007 12:41 pm

Jo de roba interior em vaig comprar un conjunt de color marfil a les rebaixes del corte ingles, de la marca de la jennifer lopez, 14 euros, de moment ja el tinc i si trobu algu que m'agradi més, pues me'l compro!

Aran, tranquila que segur que en trobes, ara n'hi han moltissims models, potser tindràs menys per triar, però haver-ne, n'hi han!
Jo ara em compro tots els sostens a la redoute, tenen alguns que potser t'anirien bé pel que vols. Mira aquest, et permet un bon escot!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nu327

EntradaAutor: criste » dt. feb. 06, 2007 3:05 pm

HOlaaaaaaaaa!!

vaya tarea que teneis con las medias!!! jejejeje

Yo si llevaba, pero es que casi ni me entere de la calor!!!!!!!!!!!! De verdad, es en lo que menos pensais!!!!

Mi opinion, es que queda mejor la pierna con medias en las fotos!!!! Pero eso ya es cosa de cada una!
criste
:: supernúvia

Entrades: 5756
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 06, 2007 3:08 pm

Noemi2007 ha escrit:jo vaig anar a l'Etam a l'illa i em vaig comprar un sostenidor sense tires i amb relleno i queda xulíssim =0-0-) i vaig trobar el tanga de conjunt :-)) :-)) :-)) una monada: blanc amb puntilletes ::love:: No estava rebaixat perquè ja és de la col·lecció de primavera, però els preus són molt assequibles :-)ok:

Noemi em penso que el que t'has comprat es un que jo també li tinc l'ull ficat... jejeje de fet pensava anar-lo a comprar... jejeje
Jo encara no he mirat ni sabates ni roba interior...
Sobre les mitjes de rejilla, la veritat es que a mi mai m'han donat cap problema i si que en porto, amb les faldilles, així que... sobre això no us puc ajudar.

Un petonàs! :o-o: :-) :-)
Visitant

EntradaAutor: aran77 » dt. feb. 06, 2007 3:27 pm

nu327 ha escrit:Jo de roba interior em vaig comprar un conjunt de color marfil a les rebaixes del corte ingles, de la marca de la jennifer lopez, 14 euros, de moment ja el tinc i si trobu algu que m'agradi més, pues me'l compro!

Aran, tranquila que segur que en trobes, ara n'hi han moltissims models, potser tindràs menys per triar, però haver-ne, n'hi han!
Jo ara em compro tots els sostens a la redoute, tenen alguns que potser t'anirien bé pel que vols. Mira aquest, et permet un bon escot!!

Ostres Nu, doncs si que és veritat, necessitaria alguna cosa com aquesta, però he buscat per internet això de la redoute, i què és, una botiga on-line??? I hi has comprat moltes coses?? Ara m'ho miraré a veure el què!
Moltes gràcies!!!!!
aran77

Entrades: 55
Membre des de: dv. set. 22, 2006 6:23 am

EntradaAutor: criste » dt. feb. 06, 2007 3:28 pm

La redoutte es como la venca, por catálogo e internet
criste

Entrades: 5756
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Lilo » dt. feb. 06, 2007 3:30 pm

Hola guapas!!!!

Yo la ropa interior ya la tengo, pero el sábado voy a la tienda a probarmela con el vestido (aunque no sea el mio), solo pq si la tengo q devolver y comprar otra tenga tiempo.... (cuando confirme la que llevare os pongo una foto)

Y sobre las medias.... también me cogeré una de esas de verano, lo mas finas que se puedan... y de color carne... el blanco tampoco me gusta mucho... pero bueno, eso un poquito mas adelante...
ImatgeImatge
Lilo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1028
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: Vilanova

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. feb. 06, 2007 3:55 pm

brensun7 ha escrit:Noemi em penso que el que t'has comprat es un que jo també li tinc l'ull ficat... jejeje de fet pensava anar-lo a comprar... jejeje

sí brensun, a Etam tenen coses molt boniques =0-0-) =0-0-) =0-0-) A veure si portarem la mateixa roba interior per la boda neujor:-) neujor:-)
Aquests dies m'estic mirant les sabates,... , però sense pressa perquè suposo que amb la col·lecció de primavera portaran nous models :hmm::
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: nu327 » dt. feb. 06, 2007 3:56 pm

Aran, com diu la criste la redoute es de venta per catàleg, xro ara también tenen una web: www.laredoute.es
Jo he comprat moltes coses i la veritat és que està molt bé de qualitat (venca, per exemple, no tant) i si una cosa no et va be te la canvien o et tornen els diners. La ventatja és que no van amb tallatge espanyol pel que fa als sostens, sino tallatge francès, que té moltes més mides tant de copa com de contorn de pit. A mi em va molt bé perquè tinc poc pit i esquena ampla, i aquí sempre trobo la talla!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Lilo » dt. feb. 06, 2007 5:11 pm

yo también he comprado en la redoute alguna vez... esta bastante bien....

buff!!! ya vamos teniendo consitas, eh?? jejeje que gracia, que poquito nos queda
ImatgeImatge
Lilo

Entrades: 1028
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: Vilanova

EntradaAutor: nu327 » dt. feb. 06, 2007 5:16 pm

Siiiii!!! Cada vez las parejitas estan más cerca en los banners!!! Que way!!! Tengo unas ganas!!!
Uff, es que no se acaban nunca, los preparativos!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Mia » dt. feb. 06, 2007 5:53 pm

uy chicas pues yo compro en venca voy a chafardear la que decis vosotras!! jajaj
Mia

Entrades: 7474
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 1:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Tata » dt. feb. 06, 2007 6:35 pm

Bresun a mi tambien me interesarian las medias de rejilla con la parte de los dedos descubierta, pero no se si lo conseguieremos encontrar... preguntare en el Corte ingles. Por cierto la rejilla como es la pequeñita o la otra más ancha??
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 06, 2007 7:10 pm

Lali, no te han puesto a volver a ir a probarte la ropa interior? aunque sea antes de tu prueba oficial?
Tata, yo supongo que serán las de rejilla grande, la pequeña no quedaría tan bien... Nenas, please... si encontraís alguna me lo décís? que las comrparé...
Qué ganas!!! que emoción!!! se va acercando el día....
Visitant

EntradaAutor: Tata » dt. feb. 06, 2007 8:26 pm

Yo tambien quiero que me aviseis, eh?? neu:-D neu:-D neu:-D
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat