Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 24, 2006 6:18 pm

Je, je!!! quina gràcia Airam!!!!!
ara m´en he enrecordat d´aquest anunci, cada vegada que el vec em pixo de riure!!!!!!!!!!!!!! :-) :-)
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 6:21 pm

Gracies gracies, el primer i el tercer estan molt be, ara falta veure quin dels dos voldra llegir.

Vaig a amagarlos que no els vegui l'alzina2, hi hi
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 6:26 pm

Pues creume PETITA que n'hi ha per llogar-hi cadires.

L'altre dia em ve dient que volia fer la pedida de mano, i jo, si home i que més, li demanes al meu pare si puc marxar de vacanes amb tu, li has demant que li sembles, li has preguntat mai res referent a mi, si li agrada de que treballo, si creu que ets bo per mi i tot aixó, i ara vols fer aquesta tonteria (ja us he dit que sóc super rancia) doncs no, evidentment que no la vull fer.

Es a dir, evidentment que no vivim junts per moltes circunstàncies, però els temps han passat, i la gent no es xupa el dit a segons quines edats, i personalment, espero que no s'ofengui ningú, ho trobo ridícul!!!

Crec que es un moment íntim i personal, es a dir, un moment nostre, no em vull sentir ridícula, no se, no sóc un troç de car que ve a comprar, jejeje

Doncs diu que no m'entén!!!!

Ja us ho dic jo que n'hi ha per llogar-hi cadires!!!!

PETITA et pixaries de riure, te cada sortida que ojo!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 6:27 pm

Airam et podries juntar amb l'alzina2, he de reconeixer que estic mes tou jo que ella.

Tranquila que no has ficat la pota, fa mes de mare l'alzina2 que... i ademes es porten molt be els dos, millor que amb mi.

Amb la canço que em triat per entrar jo tambe ttinc feina per no fer snifff.
Ja li dic a la dona que el dia de la boda fare el numeret.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 6:30 pm

Numeret dius???

Si el meu xicot pobre plora per tot.

Va plorar per la boda del seu germà a moco tendido, per la de la meva cosina una passada i per la de la seva cosina no tant perque diu que l'estava controlant i el cohivia, no se, a mi es que em fa gràcia.

A de més li dic, tranquil home plora ara i així per la boda ja no et quedarán llagrimes i a les fotos no sortiràs amb els ulls vermell.

I ell em contesta, escolta que jo sóc el macho, que jo no ploro entens, que jo només m'emociono!!!!!!!!!!!!!

I clar, jo em pixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 6:38 pm

Que dura que ets, m'estic partint de riure. Pero no es bo reprimir-se les emocions, es que als tios no ens quede be aixo de la llagrimeta i els ulls de granota.

La meva dona no se si soltara llagrima el dia de la boda, el que ens case m'ha dit que si, que la fara plorar, pero jo ja li vaig dir que si no li posava el rey leon o alguna peli per l'estil que ni s'inmute.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 6:53 pm

Alzina jo ara dic tot aixó, però creu-me que no el canviaria per res del món, i creu-me també que com el dia de la nostra boda no deixi anar alguna llagrimeta em quedaré a quados, jejejejeje

A part que li demanaré explicacions, jejejeje, que s'ha pensat plorar per coses que no li van ni li venen i com diu ell "el nostre projecte comú" ni inmutar-se jejejejeje no li perdonaria!

No us penseu, que jo sóc una bleda amb segons que, pero si noto que estic rossant el moment tontorron (es com defineixo jo els moment que estas a punt de soltar la llagrimeta) em miro al meu xicot, i com que se que ell la solta abans que jo, doncs em fa gràcia i em fico a riure, així ni es nota que jo estava casi en crisi.

jejejejeje es una bona tàctica, jejejeje també tinc que dir que només funciona amb ell, jejeje

No se alzina pregunta si la teva dona fa el mateix!!!
airam

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 7:01 pm

ghhggfhgf
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 9:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 7:04 pm

Ah
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 24, 2006 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 7:05 pm

Ah, AIram, gracies per lo que m'has ficat a post de la musica. Pero jo estic buscant instrument: violi i piano, o flauta i violi...ho trobo més romantic...

Ah, l'any passat vaig anar a una boda baturra i la veritat es que no em va agradar massa. Segur que no em va agradar perquè per a mi no tenia cap significat i no ho havia vist mai.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 7:06 pm

Ah per cert Airam, ara et dire una cosa MOLT egoista, pero espero que no vagis a esquiar aquest finde perquè tinc moltes ganes de coneixer-te i si te'n vas a esquiar no podrà ser...
Visitant

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 7:10 pm

Si jo crec que es fa la dura de vegades, al Octubre va ser el seu cumpleanys i vam omplir el menjador de casa de globos i serpentines amb un lletrero enorme a la porta, quan va arribar es va possar com una Magdalena. Encara riem ara.

I per la boda tambe li pasara, es normal, crec. Jo com que de vegades veig que fa com que passa, doncs no ho se. Tambe reconec que ja en te proutes de coses al cap, que si la feina, la casa ...

I dic jo, a nosaltres ja ens queda poquet, com ho aguantara el teu noi fins al 2008? Ja s'aura eixugat.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 7:24 pm

jejeje

alzina així no tindrà que fer règim, jejejeje el que pasa que em quedarà deshidratat, jejejeje

Però ens casem al març de 2007, jejejeje però tot i amb aixó tens raó estarà eixugar!!!!!

Ostres Aima, saps que em diu el meu xicot, que sóc una dona sense sentiments, diu ironwoman !!! jejejeje

Ma mare sempre li diu que em deixi per imposible, que he sortit a mon pare!! Així bruta com ella sola.

Clar es que em sembla molt heavy portar a uns baturros que comencin a cridar per la Seu no se si us hi fiqueu amb situació!!

Seria bestial, la meva sogra em mataría, jejeje, que ella es tota una senyora!

Deu ni do, mira que avui tinc que dia de dir tonteries!!
airam

EntradaAutor: airam » dt. gen. 24, 2006 7:28 pm

Per cert Aima, tu tranquila, que no tinc cap gana d'anar a esquiar, entre altres coses perque la filosofía dels amics del meu xicot es :

M'emborratxo dissabte a tope que així si caic el diumenge esquiant ni m'entero!

Res que son com canalla!!!!

No ara ens serio que els que van sempre son super majos, però a mi aquestos acoples que hi ha, rotllo anda que amiguitos somos, del pal Por el interés te quiero Andrés pues como que no me van.

Sóc més de mirar en lo bueno y en lo malo, saps, i en lo malo (que creieume que aquest any 2005 ho ha set a tope) no n'hi havia cap, però cap, cap!

I digueu-me rencorosa, però a mi no me va, a més sóc super directa i a la novia d'un li tic però que molt guardada!!
airam

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 24, 2006 7:42 pm

bueno noies ja torneu a escriure....

parlant de plorar, jo ultimament quan penso en la boda tambe ploro d'emocio una miquetona.... l'altre dia em va acompanyar la meva tieta i amb un vestit sem va emocionar i li queia la llagrimeta..... uf! va ser molt fort!! i ami también sem va caure... jo si que plorare, ja m'ho vec ara, sera un dia molt emotiu ja sigui per les meves circunstancies personals o per que tens a la gent que t'aprecies al teu costat.... el meu xcot avui al migdia em deia ja tinc ganes de que ens arribi el dia i quan et vegui entrar per la porta de la seu ja veuras quin fart de plorar em fare...

ah per cert la seu a l'estiu es a les 13.30 i a les 19.30

tema vestit?? que s'ha de fer quan te n'agraden 5 o 6?????
avui he anat a lluna de drap i m,e n'ha agradat molt un de pepe botella

per cert us ebnfadarieu molt no si decidis tenir el tema vestit en top secret no?? no se si m'enteneu....

alzina que wai lo del nen!! jo a vegades li deia al meu xicot que tambe m'agradaria que el meu fill o filla e portes els anells a l'altar... pero ell diu que vol fer les coses pas a pas, primer boda i despres nens i en el fons te rao!! ja tinc un nebodet molt wapo quefara aquesta funcio!

per cert alzines (jeje en plural....) vindreu a la quedada??

aima em sembla que el duo eren 350 i el trio 450...

amb quina canço entrareu alzina?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 7:47 pm

La entrada la farem am Allegria del Cirque du Soleil i la sortida amb la de Sreck, Accidentally in love.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 24, 2006 7:50 pm

per cert noies us vau fixar amb el vestit de la mare de efecte mirall?? el vermell... portava cua!!! ho vaig trobar molt fort, la que ha de portar cua aquell dia es la nuvia!! ningu l'ha d'eclipsar no creieu??

molt xules alzina! :-)) :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: alzina » dt. gen. 24, 2006 9:35 pm

hoola noies !!! (alzina2)
que tal avui ? ostras !! quina activitat al foro , m'he fet un tip de riure amb els comentaris!!! perque la veritat esque ens trobem igual a vosaltres en moltes coses....i si, jo també ploro amb el Rey león i totes les pelis del Disney !!! jejeje! me'n recordo quan el nen era més petit i posavem aquestes pelis i jo vinga plorar... i el nen un fart de riure mirant-me, diu que soc molt freak jaja!
A mi m'aniria bé això d'aprimar-me, però no hi ha manera tu (clar que no faig res tampoc, no tanco la boca... llavors el culo gordo)
Em sap greu lo del imprevist Aima, deu ser algo xungo, però tot arriba dona.... mira nosaltres em sembla que ens quedarem més pelats que el cul d'un mono però a casa no estarem, ja veurem.....igual a fer un tomet per Espanya, que no l'hem vista. Els meus cunyats que son enrotlladissims ens han regalat 2 entrades a tribuna per la formula 1 pels tres dies al Maig!!! amb el vestit no hi penso massa, però les entrades me les miro tot sovint, no sigui que el meu xurri les hagi venut..jiji.... jo amb això , bufff, alucino...! ja quasi que en tinc prou.
Dels nervis , doncs més ell que jo; a mi el que em fot una mica, esque fa mot temps que no em parlo amb el meu germà però me l'estimo moltissím, i clar jo vull que vinguin a la boda, però si em diu que no... uff... no ho vull pensar; també penso molt com ens presentem a casa seva, amb la invitació ... i no sé que li diré..; bueno ja us ho diré, a veure com va perque d'aquest cap de setmana no passa... igual hi anem dissabte no sé... bé, que qui no té un all té una ceba !!
fins demà guapiiiissimes, bona nit!
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 24, 2006 9:58 pm

A28, nosaltres no ens enfadarem dona!!!! Pero sempre ens pots enviar un privat!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2006 10:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 25, 2006 12:14 am

Hola noies!!! pel que veig és que cada parella és un món. A mi ja m'agradaria que el meu novio fos més romantic. Però ell és molt fred ( i a vegades una mica xulito... però això no li digueu que ell diu que no ho és). No l'he vist MAI plorar i crec que per la boda tampoc. Li costa moltissim demostrar els sentiments, és el tipic que diu que els homes no ploren... Però la veritat és que jo si que son una mica fleumeta i veig que com més gran me faig més sentimental em torno.

Per cert Aima, no et preocupis per lo del viatge. Jo també tinc moltes ilusions (he passat de voler anar a Mexic a Kenia i ara a Tailandia) però veig que al final res de res. El meu novio no es vol gastar ni un duro amb el viatge.
Però perque no mireu una altra agencia? Potser us fan un pressupost més barat... Us han fet un viatge molt a mida i això es fa pagar. Ma germana va anar a Tailandia i en total es van gastar 4800 € (anar i estada allí, tot). Es més car el que us han dit a vosaltres?

Per cert Alzines a quina hora us caseu?

Un petó a totes i tot (jeje)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics