Uff!!!!!!!!!!!!!!!! M'he fet un fart de llegir ahir vaig estar quasi 2 hores i al final no vaig poder contestar perquè s'em va fer tard!!!!!!!!!!!!!
Me hagut de fer un index per saber que haig de contestar i la veritat segur que m'he deixat alguna cosa. Bé ja faré memòria
A veure comencem:
Alzines: els anell i el vestit són xulíssims, m'han agradat molt les aliances i quan heu dit que les heu comprat a Andorra m'he quedat! es que jo el cap de setmana hi vaig anar i si ho hagués sapigut hagués mirat alguna cosa però bé com que el meu xicot encara no vol comprar res per si de cas. Ara que hi penso uns amics meus que es van casar l'any passat també se les van comprar allà i també eren molt originals. Bé que son molt maques.
Referent a lo dels anells també vull dir que jo segurament també aniré a Artesa de Segre, estan molt bé de preu. La meva de promesa la va comprar allà i es molt xula, això si és d'or blanc i també és veritat que s'engrogueix, però és que a mi m'agrada molt l'or blanc.
Que més
A sí! Erica29 l'Hotel Balneari de Vallfogona està molt bé la seva adreça web és aquesta: www.hotelbalneari.com , jo si tot va bé ho farem allà. Hi he estat una vegada però sé de molta gent que s'hi ha casat i sempre han quedat bé. A més l'entorn és molt maco ja ho veuras!
a28, el vestit de Pepe Botella em pots dir com és més o menys, més que res és que jo també en tinc mirat un i a veure si serà el mateix!!!!!!!
Desprès les que estan depres per lo de primes i el viatge no us agobieu tant, ja ho sé que la que s'aprima ha de ser angoixant però l'únic que has de fer és pensar que aquell dia és el teu i que lo que vols es passart'ho bé i ha està, sé que és molt fàcil dir-ho però pensa-hi, que vols que la gent digui això o allò, tranquila que estiguis com estiguis sempre diran algo a més si vols jo també ten puc deixar uns quants de kilets, ehhhhhhhhh!
I lo dels viatges que ja no m'enrecordava, jo encara no sé si el faré la veritat no és el que més em preocupa, ja que segurament el deixarem per les vacances al setembre perquè no podem deixar el negoci dues setmanes senceres tancades i els seus pares no estan com per fer-se'n càrrec però la veritat és que no em fa patir, lo important per a mí és la boda i que tots poguem disfrutat del moment, això sí per poc que puga si que m'agradaria anar almenys uns dies despres de la boda a fer un tomb per Espanya, no sé, per Galícia o Andalusia, però lo que he dit si es pot perfecte, si no ja tindrem temps al setembre! Ah! per cert no es que vulgui fer propaganda però a Tàrrega hi ha una agència de viatges que esta molt bé, fan preus molt bé, sobretot pels nuvis és allà al Caprabo i es diu GrisExpress, també hi ha oficines a Agramunt i Guissona però no sé l'adreça. Quan vull dir que està al Caprabo, vull dir que està al Caprabo de la sortida cap a Barcelona, és que n'hi ha tres a Tàrrega, però el més gran és que està a la Ctra. N-II, sortida direcció Cervera.
Uff! quin fart d'escriure i segur que m'he deixat algo!!!!!!!!!!!!
Bé, avui estic enfeinada però més tard intentaré passar-me per aquí a veure com està l'ambient. Fins ara