Autor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 1:19 pm
A més, qualsevol s'en refien, una que està coixa, l'altra que té mal d'ossos, i l'altra que li falta un bull al cap, però que es pensen que serà un nino de joguina, a més elles ja han tingut els seus nets o sigui que ara em toca a mi de disfrutar i sinó ma mare i com a molt la sogra, que deu ni do aquest tema també, però bé millor no parlar'ne!!!
De comprar encara no em comprat res, suposo que el més que ve anirem a mirar l'habitació, ja que ens hi em de possar ja. A més faré llista perquè la gent m'agafi les coses, que ja m'ho han preguntat quaranta mil vegades, perquè si no ja me vec anant a canviar coses repetides cada dos per tres, a més així saps que t'agafen algo que et farà falta perquè si no a vegades t'ajuntes amb xorradetes o amb tanta roba que no pots ni acabar d'aprofitar, etc... Bé, amb això encara estarè uns dies per això. Ma germana ho va fer així i li va anar la mar de bé. La veritat que ja tinc ganes d'anar a mirar cosetes, però entre la feina entre setmana, i la botiga el cap de setmana només hi podem anar els dilluns que tenim festa, però la majoria de dilluns tenim visites a metges per la sogra i clar tampoc tenim gaire temps, a veure si comencem que així no s'ajunta tot a l'últim moment que ja m'ho vec venir!!!