Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 07, 2007 12:10 pm

Bueno Anna.....la Ilerda té raó....SOM MOLT BONES MINYONES!!!!!!!!! je, je, je,j e,j eeee!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Si vols sapiguer algo de la Prats aqui estic!!!!!! com que a nosaltres ens va sortit tot tan bé, només et puc dir que te l´aconsello al 100%.
Lo del Chill-Out bufff....a la gent li va encantar!!!! a més amb la calor que va fer aquell dia...allà a la terrasseta, amb els sofàs i el xiringuito dels MOJITOS....Bufff...va tindre un èxit total!!!
I només va faltar que vingués un altre amb un carrito ple de gelats!!!! bufff...la gent feia cua!!!! entre gelats i mojitos, vam acabar tots super refrescats!!!!!!
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 07, 2007 12:10 pm

ANNA NOSALTRES HO FEM A LA PRATS AL MAIG!!!!! JO NO HI HE ANAT MAI A CAP BODA..PERO EL LLOC ENS VA ENAMORAR!!!!! SOL DESITJO QUE ENS SURTI TANT BÉ COM A LA PETITA!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 07, 2007 12:11 pm

a vale el catell del remei!!! si que us queda una mica lluny...

Vaia festa teniu montada a la feina nenes!!! Vinga a treballar o ho diré al vostre jefe!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 07, 2007 12:21 pm

Je, je, jeeee!!!!!! què dolentota Montse!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 12:23 pm

Bones a totes! Perdoneu per la tardança però m'havia de posar al dia i tenia bastanta feineta! Gràcies per preguntar!!! Sou uns soletes!!!

Ah! Benvinguda Anna, jo vaig anar a una boda al Castell del Remei, i la veritat es que amb el tema de menjar un 10! Estava tot boníssim i al punt, però el que t'ha dit la Montsesita de la sala també és veritat depèn de la gent que sigueu hi haurà gent que no veurà la taula presidencial o que els taparà alguna columna perquè com molt bé a dit la Montse fa forma de L i alhora de ballar es van haver d'aixercar de les taules per poder fer el ball i clar llavors la gent no sabia on assentar-se. Clar que com t'he dit abans depèn de la gent que sigueu, si no sou gaires us pot quedar una boda preciosa. Evidentment l'entorn és preciós!

Apollonia! Molt xules les fotos! I que macos que sortiu tots dos!!! Nena, i enhorabona per les notes, ets una crakc!!! Això sí, com tan dit les demès volem més fotos, més fotos, més fotos....
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 07, 2007 12:26 pm

Tuttifrutti es que amb una setmana deu ni do el que hem escrit...
Ja ho te mes assumit el teu home això del nen?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 07, 2007 12:30 pm

Hola Tutti!!!!! com esteu???? :-()) :-()) :-()) : bb : : bb :
Imatge
Petita

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 12:40 pm

Estem bé! La veritat ni que m'ho haguessin jurat de que estigués tant bé embarassada, tot i que acabo més cansada durant el dia, i al principi de tot els fàstics de segons quin menjar, però això ja està superat!

Lo del nen, doncs d'assumit si que ho té, quin remei, però per fer-me a mi la punyeta doncs només fa que remugar sobre el tema. Però pitjor per ell perquè com continui així algún dia li caurà una :t:t: :-).|.(-: i ja la tindrà!!! I lo pitjor de tot es que quan neixi se li caurà la baba!!!
Ahir ja deia que li sabia greu de que a l'estiu com tenin tanta feina a la botiga no podria estar per ell i fins i tot em va dir que anès a la botiga a treballar i deixès el nen allà. Si home si jo estic de baixa, estic de baixa, només faltaria. A més a l'estiu amb la gent que hi ha me l'atabalarien tot el dia al pobre crio, res quie el vulgui veure'l que vingui a casa i a la botiga només aniré perquè el vegi son pare i punt!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 07, 2007 12:43 pm

Clar que si TUTTIFRUTI el nen alli a la botiga tot el dia acabaria atabalat!!! El nen a casa i a donar tomets pel carrer...i aneu a veure al pare a fer una visita!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 07, 2007 12:44 pm

Aissshhhh...Tutti...aquests homes!!!!!! je, je,j e!!!!!
Ja heu comprat alguna coseta?????? :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 07, 2007 12:54 pm

NOIES CASADES!!! VAU DONAR PUROS A LA BODA????
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 07, 2007 1:00 pm

una amiga meva que tenen un restaurant quan va nèixer el nen el tenia sempre allí i el pobre crio va agafar hiperactivitat,..., tothom li deia coses i l'havies de veure a les 12h de la nit amb uns ulls com a plats. Ara que ha tingut una nena ni l'atança pel restaurant i si li porta és un moment
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 1:12 pm

Doncs jo abans de que neixi la gent ja m'atabala a mi. I només fan que dir-li al meu home que si els hi deixarem passejar quan tinguem feina, que no patissim que ens el guardaran les veines, menudes veines la més jove una padrina de 70 anys!!! Però que es pensen que serà la joguina de la plaça o que, el meu home els hi diu a totes que sí per que no l'atabalin però quan neixi ja no em veuran el pèl si més no per entrar i sortir de la botiga!!! Que es pensen, només faltaria que el posses a l'aparador i la gent li posses una monedeta perquè fes coses, com si fos una atracció. La veritat es que quan hi penso amb aquest tema em posso histèrica, el meu fill és meu i punt, el dia que faci falta deixar-lo algun lloc el deixarè amb ma mare que per això serà la seva abuelita i no les padrines de la plaça!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 1:19 pm

A més, qualsevol s'en refien, una que està coixa, l'altra que té mal d'ossos, i l'altra que li falta un bull al cap, però que es pensen que serà un nino de joguina, a més elles ja han tingut els seus nets o sigui que ara em toca a mi de disfrutar i sinó ma mare i com a molt la sogra, que deu ni do aquest tema també, però bé millor no parlar'ne!!!

De comprar encara no em comprat res, suposo que el més que ve anirem a mirar l'habitació, ja que ens hi em de possar ja. A més faré llista perquè la gent m'agafi les coses, que ja m'ho han preguntat quaranta mil vegades, perquè si no ja me vec anant a canviar coses repetides cada dos per tres, a més així saps que t'agafen algo que et farà falta perquè si no a vegades t'ajuntes amb xorradetes o amb tanta roba que no pots ni acabar d'aprofitar, etc... Bé, amb això encara estarè uns dies per això. Ma germana ho va fer així i li va anar la mar de bé. La veritat que ja tinc ganes d'anar a mirar cosetes, però entre la feina entre setmana, i la botiga el cap de setmana només hi podem anar els dilluns que tenim festa, però la majoria de dilluns tenim visites a metges per la sogra i clar tampoc tenim gaire temps, a veure si comencem que així no s'ajunta tot a l'últim moment que ja m'ho vec venir!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 07, 2007 1:37 pm

vas molt atrafegada tuttifrutti.
això de la llista de naixement també ho va fer una cosina meva i li va anar molt bé.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 07, 2007 2:00 pm

A més m'han de venir paletes abans que neixi el crio i no sé com m'ho faré, perquè m'han d'arreglar una taca d'humitat i potser m'han de fotre en l'aire el quarto de bany i part de l'habitació, o sigui que això vol dir treure mobles, tornar a pintar, etc... Només de pensar-hi m'agafa una atabalamenta impressionant i lo pitjor que el promotor, perquè això m'ho ha d'arreglar ell, no em fa ni cas i em diu, que hi vols que hi fem aquí! I a mi que C O L L O N S m'expliques, si s'ha de fer s'ha der fer però jo estar amb aquella taca d'humitat en una casa nova no l'hi vull, ja està bé home que si ell li sobren el quartos millor però a mi ningú m'ha regalat res!!! El que no vol aquest home és pagar més, perquè com que les cases les han fet amb el cul doncs ara li surten problemes per tot arreu i ell com que no en té ni idea doncs va donant llargues i així acabar la garantia de les cases, però amb mi va clar. Sap que no li possaré tant faci, ni que m'hagi de tirar la casa a terra li faré arreglar, que es pensen aquest promotors si no que haguès vigilat més alhora de contractar al constructor, una altra vegada ja hi possarà més atenció!

Vaja quin monòleg acabo de fer!!! Disculpeu!!! Però com que ho vec tant negre que m'ho arreglin aviat doncs em posso histèria perduda, com podeu comprobar!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 07, 2007 3:34 pm

Assossega´t Tuttifrutti!!!!!! mare meva quin estresssss!!!!!!!!!!
poc a poc i bona lletra. :-)) :-)) :-)) Pues pel que contes....mes val que no el deixis amb cap veïna..uffsss....je, je,je!!!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 07, 2007 3:44 pm

ei tutifruti!!!!! m'alegro de que estiguis be!!

benvinguda anna! jo vaig anar a una boda al castell del reimei i es lo que diuen totes, el entorn perfecte pero la sala i el ball ves... el menjar be per aixo. La prats? he anat a una boda i tot bastant be, el menjar bonissim pero t'ha d'agradar l'estil prats (a nosaltres personalment no ens anava massa) i al final ho vam fer al gran palermo d'alcarras, tot perfecte, una sala per menjar, l'altra pel ball, el menjar perfecte, tot el beure que volguessim... Es fa el pica pica a fora a una especies de patio que te aixo si de fora no t'esperis cap luxe, sembla una fabrica o algo aixi. Pero per dins doncs es moderent i acollidor i jovenil (que es la manera que millor defineix al meu home i a mi, ens hi vam sentir com a casa)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 07, 2007 3:46 pm

macaba d'arribar la primera facutra de gas, casi m'agafa un cobriment de cor!!!!! us va pujar molt la primera??? espero que nomes sigui la primera......
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 07, 2007 3:47 pm

com vols dir la primera?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta