alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Anna m. » dc. feb. 07, 2007 11:06 pm

Aaaana....
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

EntradaAutor: alse » dc. feb. 07, 2007 11:29 pm

ei si feu kdada per granollers aviseu-me q también vindré
bé jo ja stic casada, però mi voleu???
alse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. feb. 08, 2007 9:17 am

A mi a partir de les 19 també em va bé! El reste que hi dieu???

*.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

Alse... i tant que t'hi volem!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: sansa » dj. feb. 08, 2007 9:22 am

Hola Mercè, gràcies pels consells. Ja tenia pensaments d'anar al Fontanilles a preguntar però m'han dit que es molt car. Suposo que aniré a algun altre a preguntar i compararé.
Sí que ens casa el mossen de Sant celoni, ja que la meva sogre es de la parroquia i li fa molta il.lusió. Ens casem a Palau pq a nosaltres ens fa gràcia, ens encanta veure el Montseny de fons de l'ermita del Remei i a part tothom que coneixem s'ha cassat a la Rectoria, inclosos els meus germans ( un es casa un mes desprès que jo) i així canviem una mica.

Bé, bon dia i ja ens anirem explicant
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: Euge » dj. feb. 08, 2007 9:40 am

Bon dia noies!!!!!

EIIIIIII!!!!! Anna.m ¿veus com a sortit????? A que no era tan difícil....

Yeta... això es per tu: el Registre civil de Mollet esta en el edifici vell del ajuntament ¿saps on et dic? A on estava abans el ajuntament. A la plaça del centre que esta a prop de l’església.... si, on estava abans el mercat vell... suposo que saps on et dic i sino et dono més pistes ¿ok, guapa?. Per cert esta obert de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00.

Alse.... es clar que et volem.... encara que jo sigui de Mollet.... je,je,je
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: Anna m. » dj. feb. 08, 2007 11:09 am

Hola Euge! moltes gracies, eh? a veure si en veiem algun día, que t'invitaré a pendre una copa!!!!! un beso.
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dj. feb. 08, 2007 3:45 pm

Me voy a currar, a ver si quedamos todas las de La Garriga y alrededores, eh? que a mi aún me queda mucha faena que hacer, así me hechais una manita...hasta luego!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: YETA » dj. feb. 08, 2007 3:48 pm

Hola noies!!!

Que tal? Com va tot?

Euge: Em sembla que ja sé on hem dius, veritat que en aquesta plaça n'hi han unes escales que quan les puges vas a parar a la ctra que travessa tot mollet??? i a l'esquerra esta la policia?? i si tires recte esta la gelateria jinjonenca, ñam ñam, quin golafre que estic feta!! jejeje,
Jo també vull fer l'horari del registre de mollet, hi hà gent amb sort!!!
Quan hem confirmis que estic orientada, baixaré a mollet un matí. Gracies Euge ets un solete.

Euge, com portes els nervis, jo es que estic una mica enderrerida amb les coses i ja començo a estar nerviosa, ens casem el mateix dia....., ens queda poquettt

Petons
YETA
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Anna m. » dj. feb. 08, 2007 8:53 pm

Yeta, que tal? Encara no m'has dit qui ets, a veure si et conec, em fa molta gracia veure gent d'aquí de La Garriga, xq potser ens coneixem totes...
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dj. feb. 08, 2007 9:18 pm

Alguien va a ir este finde a la Vic enllaç????? Nosotros iremos el domingo, posiblemente, que nos veamos allí.
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Euge » dv. feb. 09, 2007 9:47 am

Bon dia maques!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Per fi es divendres.... i avui 5 horetes i capa a casa.... bé capa a casa no... a pendre un cafe amb una amiga.... je,je,je

Yeta.... SIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! Es allà on dius.... en aquesta plaça.... pues en el edifici vell del ajuntament....mmmm.... veig que tindria que haver començat per la jijonenca ja,ja,ja.

Anna m. Et prec la paraula a la teva invitació.... ja,ja,ja :-)) :-))

Els nervis (Yeta).... la veritat es que no en tic molts... ¿començo a preocupar-me????? Tothom amb diu lo mateix... i jo no estic gens nerviosa..... :-/ :-/ :-/ . ¿tu com ho portes????

Noies dimarts que be tinc la prova del vestit....¡¡¡¡que guay!!!!! A veure si s’he me’n van les paranoies que tinc.... es que contra més veig la foto del vestit menys m’agrada.... no se ja veuré dimarts.

EYYYYY!!!! Si fem una quedada.... noies de la Garriga no sigueu axis.... conteu amb les altres ¿no????? :-( :-( :-( .... je,je,je.

Un PETÓ
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Anna m. » dv. feb. 09, 2007 1:36 pm

Euge, si quedeu digueu-m'ho, que tmágradaría preguntar-vos algunes cosetes, i així et convido a aqueta copa, jo demá vaig a veure els vestits, espero que et vagi molt bé la prova, un petó. :-///:
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Euge » dv. feb. 09, 2007 1:39 pm

a veure si se anima la gent i quedem.... un dia

¿on vas a mirar vestits????
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Anna m. » dv. feb. 09, 2007 1:47 pm

En principi aniré a Granollers, miraré a Núvies d'or, y a Twin's, si no m'agrada res...aniré a Pronovias, que m´han agradat varis...on ho has mirat tu? :-/
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: sansa » dv. feb. 09, 2007 1:51 pm

Hola a totes!!!
Arale, vas anar a fer la prova del vestit a Alteir noces. Jo vaig anar ahir, i contenta pq el vestit m'agrada i patia ja que havia vist d'altres i em pensava que ara no m'agradaria tant. Però el tracte no em va agradar tant, m'esntres jo m'estava provant el vestit va arribar una familia i es van anar a seure al sofà. Això em va tallar una miqueta, però bueno.
em va estar ensenyant la roba interior i les sabates, molt maques però ho vaig trobar molt car, per les sabates em demanava 114€ i en una sabateria vaig trobar unes semblants per 72 i ja les tinc (davant del Zara), per la roba interior demanava 118 i vaig anar allà on tu i un conjunt de la mateixa marca costava 85, per tant no li compraré res més. Bé, el can can i el tul/mantilla.
Ja m'explicaras com et va anar a tu.
Bon cap de setmana.
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: Anna m. » dv. feb. 09, 2007 2:01 pm

Hola Sansa, d'on ets? ets també de La Garriga, o de Granollers?
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: arale020 » ds. feb. 10, 2007 1:55 pm

Hola Sansa,
Jo em vaig fer la prova del vestit el dimecres dia 7 i molt bé ja que estava sola amb la m.josé i la meva mare. Ja em van prendre mides, perquè m'han d'arreglar del pit, i tambéem van agafar els baixos perquè les sabates les he comprat aquí. Ara tinc una altra prova el dia 18 d'abril. Quan aprengui pejaré les fotos a moda nupcial.

Noies de la Garriga!
Jo vaig viure-hi durant 18 anys, després vaig marxar a l'Ametlla i ara visc a Llerona. Si hi ha una quedada compteu amb mi, ok?
arale020

Entrades: 301
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Anna m. » ds. feb. 10, 2007 3:00 pm

Arale, dic igual que tu, quan quedeu aviseu, ei no sé que pasa, pero les pagines d'altres post estan molt plenes..i aquest no es mou!!!!!!!!!!!!! Vinga noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Euge » dl. feb. 12, 2007 9:27 am

Hola noies!!!!

Seré breu que tinc molta feina... tinc que terminar de dissenyar un motllo. Bé Anna m. El meu vestit es de pronovias, model Embrujo, jo es que no vaig mirar molt... vaig anar a Casa Juana en Barberà i a Pronovias... va ser una mica accidentat però allà vaig trobar el meu vestit... je,je,je
Demà amb faran fotos ja us las passaré... je,je,je
Noies si volem quedar totes res mes tenim que posar una data i un lloc... jo proposo un divendres per la tarda... ¿que amb dieu? Proposeu hores perquè jo surto de la feina a les 15:00 i tinc temps de sobres.... apa noies ANIMS!!!!!

Anna m. ¿que tal la el anar a mirar vestits? ¿vas veure algun? Explica, explica....
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dl. feb. 12, 2007 9:31 am

OLE, OLE!!!! Dissabte ja vaig reservar la floristeria. El Terracota de La Garriga. Ara hem de decidir ben bé que fem però... alguna idea ja tenim i almenys ja ho tenim tot reservat!!!

Joooo... en princpi divendres m'havien d'arribar les invitacions però fins aquesta setmana res... tinc unes ganes de començar a repartir-les.

Que mes.... aquesta setmana aniré al pelltolrà de granollers a mirar-me les sabates i a veure si em trec aquest tema de sobre i també m'haig de mirar la roba interior.

Quines ganes tinc que arribi el gran dia!!!! Si fos per mi em casaria demà!! je,je!!

Vosaltres que tal??? Glo.... 1 mes i 1/2 i.... festival!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonets per totes.

Per i quedem quan vulgueu, jo cada tarda volto per la Garriga així que...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant