Autor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 10:53 am
Bon dia noies!
Sóc nova al fòrum. Porto tot el cap de setmana llegint-vos!
Em caso el 6 d'octubre i el divendres vaig estar a Rosa Clara i estic plena de dubtes!
Els vestits són tots preciosos.. és el que dieu vosaltres... t'agraden tots! (per cert, els que he llegit per aquí que heu agafat són maquísims, és que Rosa Clara és una passada...)
Bé us explico el meu cas:
Em vaig provar bastants models i molts m'agradaven però tenia la sensació de que no m'acabava de veure... em veia molt clàssica (donada la meva personalitat i estil), amb cap acabava de notar "és aquest", fins que em vaig emprovar un model de casualitat, que m'agradava però tampoc el que més: és el NAIR, al catàleg surt curt però també el tenen llarg, és com el curt però continua i acaba igual de rodó... La forma del vestit és una passada, m'encanta i em queda molt bé, però no és el típic i tinc dubtes.... a la botiga em van dir que és un vestit "atrevit", molt "Rosa Clarà", que se'm veu fresca, natural...(és el que jo volia!) segons la meva mare és estil Audrey Herpburn i segons la meva germana estic monísisma i semblo una nina.... Però jo portava al cap algo llis i aquest "brocado" em fa dubtar molt... també és pot fer llis, però seria molt soso, no? Perdria la gràcia... Alguna s'ha agafat aquest model? Que opineu?
Laura, em sento identificada en les dubtes que tenies tú amb el teu, una mica per lo mateix, no?
Aquest dijous torno a la botiga, no ho vull deixar, a veure si em decideixo i ja s'ho ha agafat altra novia!
Salutacions a totes (amb quin rotllo començo, no?)
Martina.