VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: laiaijavi » dl. feb. 12, 2007 11:23 am

Hola Martina!

Acabo de veure el teu vestit a la web, i la veritat és que és molt especial... el trobo super fi i elegant, i per cert, no té res a veure amb el meu vestit.

Pero jo crec que no has de tenir por per portar una cosa diferent... el meu tampoc és el vestit clàssic de tota la vida (no és el de Rosa Clarà) i també he tingut por de pensar el que diran... Però lo important ets tu i ningu mes, i si a tu t'agrada i ets sents a gust, no li donis més voltes!
laiaijavi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1428
Membre des de: dj. des. 07, 2006 12:37 pm

EntradaAutor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 11:40 am

Moltes gràcies noies!

Si, jo opino igual que vosaltres... però alhora vull agradar, no us pasa? I és un vestit que quan el veus per primera vegada impacta una mica, no perquè sigui res extravagant, al contrari, jo també el trobo fi i elegant, però no és el tipic.... No m'agradaria entrar a l'esglèsia i veure cares rares al veure el vestit...

El que més hem fa dubtar són les flors... també és pot fer tot llis... Que farieu vosaltres?

Gracies per les vostres paraules! Que bé que va poder compartir les teus dubtes amb altres nuvies!
MARTINA80

Entrades: 9
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 5:55 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 12, 2007 11:44 am

Martina Jo hem vaig provar el de la mateixa tela pero en llarg.
I la veritat que la tela i las flors son l'encant del vestit!!Jo no els hi treuria.
I t'aseguro que es un vestit precios !!
Visitant

EntradaAutor: lanajita » dl. feb. 12, 2007 11:49 am

HOOOOOOOOOOOOLA VAYA DIA DE PERROS QUE LLEVO EN EL CURRO

OS LEO Y VUELVO
lanajita
:: núvia experta

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: lanajita » dl. feb. 12, 2007 11:55 am

Martina he anat a mirar el vestit i a mi m'agrada molt, es diferent i atrevit, m'encanta.

Es el teu dia i el teu casament fes el qeu realment et vingui de gust. Jo no treuria les flors com diu la laura li treuràs tota la gracia.

Ja ens explicaras que fas al final.
lanajita

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 12, 2007 12:07 pm

Lanajita que passa guapa???
Els dilluns sempre son horribles...
Tu tranquila...
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dl. feb. 12, 2007 12:51 pm

Martina jo opino que el vestit es MAREVELLOS a mi m´encanta i en llarg mes i crec que de cap manera hauries de treure les flors, pq es la gracia del vestit.

Pensato i ja ens explicaras :-()-)
Imatge
IRUAL

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: IRUAL » dl. feb. 12, 2007 12:56 pm

Per cert Martina, jo amb el meu también vaig dubtar molt pq encara que m´agradava el trobava massa classic, i al final vaig decidir quedarmel pq es que veia que era el meu vestit. M´agradava mol posat.

Espero que t´haguem ajudat pero al final la decisio es sempre teva.
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 1:46 pm

Ai nenes!! Moltes gràcies a totes! Teniu tota la raó! Necessitava que m'ho diguessin! Com només ho han vist la meva mare i germana.... Si pogués li ensenyaria a tothom (amigues, sogra, cunyada, companyes de feina...), fins al meu novio i tot, per quedar-me tranquil·la... Necessito aquest reforç i aquest que és el vestit més important de la meva vida no li puc ensenyar a gairebé ningú!!

Menos mal de vosaltres! Però sigueu sinceres, eh! Si no us agrada per algo dieu m'ho també, eh!

Que ganes tinc de tornar a provar-m'ho! Ja us explicaré...

Gracies a totes!!
MARTINA80

EntradaAutor: molinos » dl. feb. 12, 2007 2:26 pm

hola noies!!

Gracies lanajita.

Jo no puc veure el vestit de la Martina, (intentare mes tard)
Pero Martina si a tu t'agrada i et sents identificada amb aquest vestit endavant!!!

Aixo si per experiencia propia dps de comprarho tindras mil dubtes pero es normal, oi noies!!
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IRUAL » dl. feb. 12, 2007 2:55 pm

HOLA ROSA GUAPA SI QUE ES VERITAT ELS DUBTES SEMPRE HI SON... :hmm::

AL FINAL QUE FARAS AMB LO DE LA CUA?????
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dl. feb. 12, 2007 3:00 pm

hola irual!!

doncs no mho fare, pq vaig anar a l'altre dia a rosa clara i em va dir que per afegir mes cua 400 euritos. i vaig dir que no. son molts diners i prefereixo gastar mho amb un altre cosa. tu que tal els preparatius irual? he queda molt poquet!!

He vist el vestit de la martina, m'agrada molt pero potser amb llarg.
molinos

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 12, 2007 4:05 pm

Jo m'el vai provar en llarg!! Perque s'assembla molt a l'estil que m'he quedat.
I la veritat que queda precios i la gracià son las flors.

Ja veus no Molinos 400€ més...
Visitant

EntradaAutor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 5:18 pm

Quin és el teu model Laura? És del estil del meu, doncs? Cada vegada ho veig més clar... el vestit és moníssim (segons les noies de la botiga "molt chic")... però no te res a veure amb la idea que jo portava: palabra de honor i tot llis... Aquest és tot el contrari!! Però es el que dieu vosaltres: és el que em va fer sentit especial, el que més m'agradava posat...

Aaaaiiiiixxxx.... M'he imaginat tantes vegades vestida de nuvia que ara que em veig de veritat m'entren totes les inseguretats....
MARTINA80

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 12, 2007 5:29 pm

Martina80 Ara quan et digui el meu model entendras que t'etenc a la perfecció.

Ja hem diras que et sembla el meu
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 12, 2007 6:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 5:47 pm

Laura, des de la feina no puc accedir a la web de Rosa Clara.... Quan arribi a casa aquesta nit m'ho miro... Em sona molt el nom... però ara no em ve al cap com era...

Ja et diré... Fins després!
MARTINA80

EntradaAutor: molinos » dl. feb. 12, 2007 6:34 pm

Son semblants els vostres vestits!!
molinos

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 12, 2007 6:45 pm

Si jo també ho penso...
Perque el seu m'el vaig provar!!jejeje
Visitant

EntradaAutor: MARTINA80 » dl. feb. 12, 2007 8:35 pm

Sí que són semblants! És molt bonic Laura! Surten de lo normal, de lo típic, són especials i no deixen de ser elegants i amb gust.

Li vas ensenayar a molta gent perquè opinès? Es que no sé si ensenyar-li a alguna amiga... i la meva sogra i cunyada també el volen veure... Però pot ser que em vinguin més dubtes, o no, potser m'acabo de convèncer...

El teu no me l'he provat... Ja us he explicat que el nair me'l vaig emprovar de casualitat, l'últim!
MARTINA80

EntradaAutor: lanajita » dl. feb. 12, 2007 8:58 pm

Martina las dudas siempre las tendras, y no te preocupes si no es el estilo de vestido que querias pk a muchas nos ha pasado, vas con una idea y sales de la tienda con un vestido completamente diferente.

Si le estas dando tantas vueltas es pk a ti el vestido te ha encantado pero no sabes si va a gustar a la gente. Pasa de los demas, pide las opiniones justas y sobretodo a gente que realmente te aprecia y luego decides.

A mi me parece muy bonito el vestido, creo que hay confianza para decir si nos gusta o no nos gusta algo y a mi me ha pasado. Todos los zapatos que se han comprado las chicas me encantan pero yo no me los pondria y siempre lo digo, son preciosos pero no son mi estilo.

Aqui estamos para ayudarte y darte nuestra opinion siempre que la necesites.

Nenaaaaaaaaaas me voy a bañar al peque, que duro es ser mama !! jajajajajajaj
lanajita

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 0 visitants