Autor: MARICRIS » dt. feb. 13, 2007 5:57 pm
AIX!! REINES US HAIG D'EXPLICAR LA ODISEA EN BUSCA DEL VESTIT PER ANAR A LA BODA DELS CUNYADISSSIMS!!!
otro capitulo de la maravillosa historia de maricris y sus cuñados!!! jajaja
Dissabte a la tarda despres de haver contemplat la opcio de comprar-me un camison de 12 euros igual que el que portara la meva cunyada al meu super bodorrio, vaig arribar a la conclusio que tinc poc glamour pero mes que ella segur que si!! jajaja !! i ma mare i jo vem anar a patejar st.andreu i fabra-i-puig en busca del vestit ideal i.....PROBLEMA EN TOTES LES BOTIGUES EL MATEIX: - es que este findesemana estamos entre las dos temporadas y no tenemos casi nada, todo nos llega la semana que viene-
i jo... desesperada!i ma mare encara mes! jejeje!i, en una botigueta vaig trobar un vestit de gala negre que m'anava bé pero semblava una viuda i, no em convencia... total que dissbate a la nit no tenia res!!! aghhh encara em queda dilluns pensaba jo...
i dilluns em vaig presentar a la botiga d'una dissenyadora ("mireia barcelona") de gràcia, el meu barri de la infància, que resultava que ma mare fa pocs dies havia sentit per la radio que feien vestits de gala i de cerimonia per tooootes les talles !!!
vaig anar-hi i, em vaig sentir com en my fair lady!! una princeseta!! tot m'anava bé i eren uns dissenys tan monos... i super modernillos!!
TOTAL: que vaig sortir d'allà amb un vestit de palabra de honor de tela gratacós salvatje color plata, l'americana amb el coll modernillo a conjunt, un vestit negre de cerimonia aixis com tul arrugat i un chal que feia una rejilla de color plata !!!!
semblare una diva !!! que guai! em sento taaaant bé penso anar tant guapa a la boda que els meus cunyats i tots los convidats es cauran de cul!!!! jajajaja!!! avui tinc el ego pujat eh!!??compensa pels dies que tinc bajon... jejeje
i us haig de dir que si alguna de vosaltres vol comprar-se algun vestit per cerimonia us aconsello que aneu alla! m'he enamorat de la botiga i els preus estan bé, no son tirats pero tampoc la ruïna!!!!!!