alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: YETA » dl. feb. 12, 2007 5:00 pm

Hola noiesss!!!!
Jo també vull veure fotuuusss!!!
Si voleu quedar un diumenge per esmorçar a mi hem va be, i els divendres per la tarda a partir de les 18 o les 19 també podria venir.

Ara estic "en busca y captura" de les sabates....arrggg i no trobo res, es que tinc els peus una mica especials, i vull un tacó ample, sinó no els puc aguantar
Aquesta setmana hem passaré per barna a la que deies Euge fa uns dies, la de no vagis descalça....
A la mateixa vegada que estic a barna aprofitaré per encarregar els detallets, que encara no els tenim i tampoc ho tinc gaire clar.

Euge, jo estic nerviosa mes que res perque tinc un munt de coses encara per fer i no tinc temps, i amb el Jose som una mica incompatibles d'horaris.
Petonets noies!!!
YETA
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Euge » dl. feb. 12, 2007 5:33 pm

Yeta... ¿quan tens la prova del vestit? Ja mateix ¿no? jo la tinc demà.... Nena espavila amb les sabates.... que t’agafarà el toro... je,je,je
Sobre els detallets.... jo encara tampoc els tinc ¿que et falta?
A mi els Detalls, les xuxes, el regal dels avis i els papas, el ram (i les flors), els anells i terminar d’escollir la musica i fer les aules.... tampoc es tant ¿no? jo crec que en 2 o 3 setmanes ho liquido... ja,ja,ja
T’envio les fotos de les meves sabates en un privat ¿ok?... es que tinc espies... ja,ja,ja
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: YETA » dl. feb. 12, 2007 6:32 pm

jajajaja, carai amb els espies

La prova encara no se quan la tindré, no m'han dit res, arggg, tinc unes ganessssssss......
Doncs si tot rutlla com ho tinc planejat, aquesta setmana aniré a la botiga aquesta de barna i espero que m'agradin alguna, i més que m'agradin, que les trobi comodes.
El dissabte que bé anirem a fer la prova de menú, i que ens acabin de dir com hem de fer les coses, tema música, tema taules, es que no tinc ni idea...
Els anells si que els tenim...

Petonetsss
YETA

EntradaAutor: Anna m. » dl. feb. 12, 2007 9:08 pm

Podríamos quedar el domingo para almorzar...QUE DIEU!!!!!!!!!!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. feb. 12, 2007 11:13 pm

Hola guapes!!!

Ke tal??

Nosaltres aquesta setmana acabem de repartir les invitacions!! jeje

Aquesta tarda he fet la segona prova de pentinats i he ensopegat amb el meu!!! Quina il·lusió!!! I la meva cosina, la meva perruquera, m'ha deixat emprovar-me el seu vestit!!! No és perquè ho digui jo, però feia goig!!! jeje La veritat és que m'ha fet molta il·lusió, veure'm vestida de núvia ( encara que no fos el meu vestit ) i pentinada!!! jeje

Dimecres anirem al fotògraf, a pactar preu de fotos per regalar als convidats.

Divendres, 2ª prova del vestit!!!!

Dissabte, PROVA DE MENÚ!!!!

Déu ni do quina setmana, eh??

Noies, jo diumenge segurament no pugui quedar per esmorzar perquè anirem a passar el dia al Montseny, per celebrar l'aniversari d'un amic, que en fa 30 anyets.

Ei, que jo vull veure fotiquis!!!! M'envieu fotos per privi??? Vinga, i us envio alguna de la prova de pentinats si voleu...

Anna M., estás guapísima en la foto con Toni. Qué tal lo llevas???

Yeta, qué tal estás???

I a les demés, què tal ho porteu??? Ja va quedant menys, eh?? Ànims per a totes i a gaudir de cada dia de preparació!!!

MOLTS PETONETS!! :-()-)
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Euge » dt. feb. 13, 2007 11:03 am

HOLA GUAPES!!!!!

Anna m. Per mi cap problema per quedar el diumenge per esmorzar.... ¿què et sembla en Granollers? ¿a les 10:30? Si no et va bé en Granollers a mi tant s’he me’n dona perquè tinc cotxe i tant amb dona anar a granollers que a altre lloc... A veure si s’anima alguna més.

UIIIIII!!!!! Avui tinc la prova del vestit!!!!!

Yeta... estic segura que trobaràs les sabates allà, ja veuràs quan arribis fliparas de la quantitat de sabates que hi ha.... ja m’explicaràs dilluns. O si vens diumenge m’ho expliques llavors.... ¿ok?

Anna Garvín... envia fotos.... a veure quin pentinat et faràs.... jo demà prometo enviar fotos de la meva prova de vestit ¿ok?.... quina setmana més enfeinada que tens... ¡cari!
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dt. feb. 13, 2007 1:08 pm

Hola nenes!!!

Ja m'explicareu com va l'esmorzar i les fotus que feu ja les penjareu,eh????

Per fi el dia 22 vaig a triar les aliançes..ole.ole!!!!

Anna... si envia fotos perquè jo... no tinc ni idea del pentinat, a quina pelu vas? Vas de bòlid,eh????? Però si ja ho tens tot!! Que guai!

Yeta... jo també estic en "busca y captura" de sabates... a veure si tinc sort!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 3:21 pm

Hoooola!!!!! que tal vais???? Euge, por mi perfecto lo de quedar el domingo, a ver que dicen las demás,donde querais ir allí estaré...
Ana Garvín, todo va viento en popa!!!!! y tu que tal? te peina la Sofi no??? yo más o menos ya tengo una idea de lo que me voy hacer.
CHICAS PARA CUANDO LA QUEDADA??????? YA DIREIS ALGO, EH?????
UN BESO PARA TODAS!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 3:23 pm

MIREIA07, TRABAJAS EN TERRACOTA??? MI NOVIO VIÓ A UNA DE TERRACOTA EN HACIENDO SNOW, PENSÉ QUE ERAS TU...
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 3:25 pm

A VER QUE TAL TE VA LA PRUEBA EUGE!!!!!! YA NOS EXPLICARÁS!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: YETA » dt. feb. 13, 2007 3:26 pm

Bona tarda!!!!!

OooOOOoOOOoooOOo, la Euge va a fer-se la prova de vestit, que guayyyyyyyyyyyyy, jo vull demà veure fotus, segur que estarás PRECIOSA!!!!!!!

Demà tinc pensat anar a barna a mirar sabates, asi que si en trobo ja t'ho diré mireia.

Ana Garvín no set veu el pél, m'imagino que estarás molt liadíssima, si necesites qualsevol cosa aki estic per ajudar-te i a més tens el meu nº de movil.

Avui la meva mare m'ha portat catàlegs de roba interior, pobreta la tinc de "recadera", que macus que son tots, però jo tinc un problema el necesito de color visó (el meu vestit es blanc i transparent, jijii, no se si hem casarà el mossen) i no n'hi han de núvia, així que .... :-/ un de normalet
Bueno noies estic per qui, a veure que més m'expliqueu...
YETA

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 3:37 pm

HOLA YETAAAA!!!!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: YETA » dt. feb. 13, 2007 4:36 pm

Hola Anna!!
Que tal va todo???
Seguro que me tienes vista... te voy a decir quien soy... jejeje.

Mi madre tiene una tienda en la calle de abajo donde viven tus padres (no se si vives tu tambien), bueno ya la ha cerrado....

Ya sabes kien soy???
YETA

EntradaAutor: mireia07 » dt. feb. 13, 2007 4:36 pm

Ana m. No, no treballo al terracota. Jo treballo en un departament de Marketing & Publicitat.

He agafat a les de terracota pel dia de la boda!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Euge » dt. feb. 13, 2007 4:50 pm

Yeta... tic la prova del vestit aquesta tarda... demà us explico i si tinc les fotos les penjo.

Anna m. por mi tambien me va bien.... no se si alguien dice algo más y sino, si quieres quedamos nosotras :-/ :-/

Bé noies amb vaig conectan quan puc...

Un petó
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 8:24 pm

Yeta...OSTI TU, AHORA NO SÉ QUIEN ERES....DONDE TRABAJAS? NO SERÁS LA MIRERIA DEL POMO D'ORO???? JOLÍN AHORA NO CAIGO!!!!! QUE RABIA!!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm::
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 8:26 pm

POR MI NO HAY PROBLEMA EUGE, A VER SI QUIEREN VENIR MÁS, SE LO HE COMENTADO A R@KY, NO SÉ QUE HARÁ, Y SI NO NOS VAMOS TU Y YO!!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 8:29 pm

MIREIA, LAS CHICAS DEL TERRACOTA SON MUY MAJAS, CUANDO YO TRABAJABA EN LA PELU CASI TODAS LAS FLORES DEL TOCADO DE LAS NOVIAS NOS LAS PREPARABAN ELLA, LO HACEN MUY BIEN, YO LAS COJO EN GRANOLLERS, EL PRIMO DE MI CUÑADO TIENE UNA FLORISTERÍA, Y ADEMÁS HACEN TOCADOS SUPER ORIGINALES PARA LAS NOVIAS.
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 8:31 pm

YETAAAA....MIREIA GOTANEGRA???????
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dt. feb. 13, 2007 10:10 pm

CHICAS, QUE PASA CON ESTE POST QUE NO CHUTAAAAA???????????? HAY QUE ANIMARLO UN POQUITO MÁS, QUE YO OS VOY PONIENDO LOS CUERNOS CON LOS OTROS, NEEEEEENAAAASSSS!!!!!!!!!!!! ARRIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! HAY QUE HACER ALGO X LAS DE AQUI, NO?????????? :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant