Autor: txellgodayol » dc. feb. 14, 2007 1:39 pm

Autor: ARIADNA » dc. feb. 14, 2007 3:37 pm
Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:21 pm
Annabeba ha escrit:maricris ha escrit:hola guapes!!!
patty benvinguda!! que guay una mes per donar vidilla a aquest post!!!!
annabeba! ets la baby mas baby!!! jejeje!!! pero bueno jo soc de les que penso que l'amistat i l'amor no tenen edat i ho defenso moltissim!!
baby!! m'ha fet molta il.lusió veure que et vas casar en l'edat que em casaré jo!!! molta gent em veu massa jove pero aixo ve quan ve!!
estic veient que la proposta de fer un post junio-octubre s'esta mig
acomplint....!!! seria una passada!!!
nikka como fue el examen,bonica?!seguro que muy bien!! lo has echo con las fuerzas que te transmitimos el sabado!!!!
txell!!! ens faras dentetes amb les fotos de londres!! quina enveja!!! jo necessito fer un reset amb el paco no se si aguantare fins a la lluna de mel...
madonna!!! espero veure't a la propera trobada!!! que ja tindras les lentilles fetes!!!
Maricris a mi em diuen que sóc jove, però també em diuen que ja era hora i que ja ens tocava. Portem 9 anys junts, jo tenia 13 i ell 15. I 3 vivint junts!!!!

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:22 pm
Baby ha escrit:Maricris!!! treballo molt aprop.... ja em pasaré a mirar!!!
NIKKA!!!! como me alegro de lo de Jordi!!! si es que este año os va a ir genial!!!!!!!!!!!!! este es vuestro año!! aprovechadlo al máximo!!

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:24 pm
Patti ha escrit:FELIZ SAN VALENTIN!!!!
Espero que todas lo paséis muy bien, y recibáis regalitos o cenas super-románticas.......yo no sé que me va a regalar mi novio.....qué nervios!!!!
Es verdad, será el último San Valentín de solteros!!!![]()
Este sábado tengo la prueba del menú, ya os comentaré qué tal......cada vez vamos teniendo más cosas atadas ¿verdad???....
Bueno, os mantendré informada!!!
Besitos!!!!!

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:27 pm
maricris ha escrit:buenas!!!
st.valentí dia dels enamorats per qui ho celebri...nosaltres no.... vaig aconseguir fa 2 anys passar al paquito al bandol de celebrar el dia de ST JORDI
i...fins el 23 d'abril no hi haura rosa!!! jejeje!!!
que us ho passeu mooooolt be si el celebreu, qualsevol dia es bon dia per demostrar a la persona que estimes, que l'estimes!!!![]()
![]()
baby!! si passa't per la botiga t'ho recomano, i evi lo mateix si tens tants bodorrios com jo aquest any alla trobaras cosetes molt cuques!!!
em sembla que us supero en "gastos de bodas ajenas a la nuestra" : 7 !!!!!! agh!!! ens morirem!!! bueno la veritat es que segures son 6 pero tinc una amiga de l'escola que em va dir que es casava i com jo l'invito suposo que ella tambe pero no se....
nuri jo vaig començar el "mal rollo" amb la cunyada fa un any pero em sembla que m'en queden molts per endavant, clar que amb una mica de sort se separa del meu cunyat aviat!!! jajaja!!
nikka!!! ya sabes la nota o que??? por cierto el examen de jordi de la semana pasada, sabeis algo??
prometo que posare moltisssimes fotos amb els vestidikis nous!!!!

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:29 pm
txellgodayol ha escrit:Niñas tengo noticiasa sobre nikka pero no puedo deciros nada, solo que ya lo sabe y cuando llegue a casa si tiene ganas se conectara y ella misma os contara. Lo siento

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:30 pm

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:33 pm

Autor: octubriano » dc. feb. 14, 2007 4:33 pm

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:34 pm

Autor: Evi!!! » dc. feb. 14, 2007 4:36 pm

Autor: Visitant » dc. feb. 14, 2007 4:38 pm

Autor: ETIAM » dc. feb. 14, 2007 4:41 pm
te lo mereces chiki!

Autor: Nikka80 » dc. feb. 14, 2007 4:43 pm

Autor: txellgodayol » dc. feb. 14, 2007 5:42 pm