Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: september » dv. gen. 27, 2006 6:49 pm

Hola holaaaa!!!!!

Ja estic a lleida xiques!!! I jo sí que crec que nevarà, fa un fred que pela!!! Un aire super gelat... No sé, fa mala pinta, d'altra banda és molt wai que nevi, no?!! Sembla una postaleta de nadal... jeejejeje

Dema la quedada, que m'aclari: a les 16:00h (a les quatre) a la porta del nelson, oi? Jo lo més segur que no portaré re, xq no tinc re decidit, ni invitacions, ni sabates, ni vestit, ni re de re! És a dir que ja pillaré idees... jejejjejee
Dema al mati he decidit que nire al pronovias, xq quan vai nar al perlotti a provarme el vestit amb cap vaig tindre la sensació de dir: si, és aquest, i tampoc no hi havia cap que digués: ooooohhhh!!!! Que peazo de vestit, siii... son molt xulos... quan els porten les models, pero clar, a mi... que vols que et digui... Dema nire a provarmen més a un altre lloc i avere si em passa això que dieu de: sí, es esteeeee!!!!!! Xq jolines jo también vull tenir ja el vestit!!!!!

Cuqueta: em pots enviar privi amb el teu? Es que n´hi ha un que mágrada del pronovias i he vist que te l´has comprat allà... Si no et fa re...
Aima: Quina mala pasada lo de tornar a lleida... La vritat es que aquest any a mi em va passar algo semblant, jo a barcelona estava la mar de bé, però t'asseguro que tornar a lleida no és tan dolent!!!
Estareu super a gust, ja veuràs, calitat de vida, familia a prop, tot més baratet... Sigues optimista!!!!!!!!
A28: Que tal? Com portes el tema vestit?!!! Ja ens contaras demà...
Alzina:El programa aquest que dius de moure les fotos com si fos un video jo el tinc al machintosh, no sé si también hi és per pc, em dona la sensació que el que dius és un dels programes profesionals per fer editatge de videos, no crec que estigui fet amb un d'aquests tipus powerpoint... De totes maneres, ja preguntaré a vere quin altre programa pot fer-ho... Has mirat el premiere????

Doncs re, xiques, que em sap molt greu les que no podeu venir a la quedada, ja us contarem!!! Molts besitos i ens veiem demà reines!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Ilerda » dv. gen. 27, 2006 7:19 pm

Aixo fare Petita, jo ho porto al cotxe i ja farem fotus i despres les penjem!!

Be noies, jo marxo ja, si no puc conectarme desde casa, ens veiem dema!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Si hi hagues algun canvi aviseu please!!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dv. gen. 27, 2006 7:23 pm

ei september a veure que ens contes dema!! a mi de pronovias el que em va agradar mes es el model ankara pero tot i aixo no es el meu vestit!!!

fins dema Ilerda!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: alzina » dv. gen. 27, 2006 9:01 pm

OE OE OE OE !!!

Ja soc NUVI.

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: airam » dv. gen. 27, 2006 11:47 pm

Alzina Enhorabona!!!!!!!!!!!!!!!!!

I ara que farem amb l'alzina2???

Ella no es nuvi???????? :--(

Li podem comentar al Toni que us fiqui millor parella, no????

BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-)
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: a28 » ds. gen. 28, 2006 6:54 pm

ei, acabo d'estar fa una estona amb vosaltres a la quedada i dir-hos quer m'ha agradat molt coneixwervos i que m'ho he passat molt be i m'he trobat motl a gust!! Llastima que hagui tingut que marxar....!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. gen. 28, 2006 6:58 pm

disculpeu les faltes... es lo que te escriure rapid!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » dg. gen. 29, 2006 1:51 pm

Hola hola holaaaaa!!!!

Weno, només dir-vos per si despres durant la setmana no em puc conectar massa... que air va estar molt wai la quedada, m´ho vaig passar molt bé i s'ens va passar el temps volant!!!!!! Tot el rato venga a xarrar, venga a xarrar!!!!!! Avere si en fem un altra i poden venir més nuvies lleidatanes i tenim més coses lligades x ensenyar-nos no?!!

Pues no re, xates meues un petonet a totes!!!!!!!!!! Eo!!! Heu vist quina nevada avui?! osaltres teniem actuació a Rosselló i l´han suspés!!! (per la neu...)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dg. gen. 29, 2006 3:44 pm

ei september!! aixi us vau quedar nmolta estona mes?? jo! quina rabia!!

quina obra esteu fent?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. gen. 29, 2006 11:22 pm

HOLAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja soc a Barcelona, hem pogut arribar tranquilament desprès de la super nevada que ha fet aquesta nit passada. Bellpuig estava amb neu de més de 20 cm de gruix!!!!

Dir-vos que aquest cap de setmana ha estat molt profitos: vaig fer la llista de noces, vam repartir moltes invitacions i sobretot US VAI CONEIXER A VOSALTRES!!!!!!!

La veritat és que em vaig sentir molt comoda amb vosaltres, en cap moment vaig tenir la sensació que estava amb unes desconegudes, sino que era com si estes amb les meves amigues prenen un beure. Va estar genial, llàstima que vai haver de marxar més aviat del que hagués volgut però haviem d'anar a repartir invitacions als meus tiets ( i ja vau veure que el meu novio estava neguitós, pobret)
Fins a quina hora us vau quedar les altres???

Per cert, HO HEM DE REPETIR!!!!!!!!!

Un petó a totes!!!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dg. gen. 29, 2006 11:55 pm

Per cert Aima, ara llegint per aquí al foro he vist que desprès de coneixet en persona, l'avatar de la sirenita fa molt per tu (així dolceta...)

Per cert, September no t'ho vaig dir però a mesura que passava la tarda i et mirava veia que em sones moltissim, i no sé de què...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 10:05 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal la quedada???????????????????

Que dieu, va en serio que ha nevat molt????????????

Home, per aquí fred si que fa, però nevar nevar, doncs no!

Però els meus pares es van quedar aillats tot el cap de setmana, la nit de dissabte a diumenge diu que encara va nevar més!!!!

AHhhhhhhhhhhhh, aquest cap de setmana m'ho he passat genial!!!

Bé, ja sabeu que m'hagues encantat quedar amb vosaltres!!!!!!!

Divendres quan vaig arribar a casa, jo amb la calma, passava de les 8 de la tarda, (i estava super nerviosa perque telefonava al meu xicot i em donava apagado y fuera de cobertura, amb la qual cosa em pensava que estava dins de l'ave), em trobo a la meva amiga per casa, i em pregunta que em passava, i li explico que estava super nerviosa perque el meu xicot no m'havia donat senyals de vida, total que ella em deia, calmate, ves a la habitacion, ponte comoda y yo preparo dos desengrasantes (son tes rojos, es que ella es fan dels tes i infusions), total que no li feia cas, i jo sense anar a l'habitació, al final tant insistir vaig a l'havitació i em trobo al meu xicot amb un pedazo de ram de flors :-()-) (no se quines flors eren, la veritat, es que es d'aquests variats) i no tinc la càmara digital, me la vaig deixar al poble, només tinc fotos amb el mobil i no us les puc ensenyar, i va i em demana per sortir el tio, jejejeje =0-0-)

Quina gràcia, així que portem 3 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que mono, es va quedar amb mi, de veritat em vaig quedar a quadres, s'ho van montar molt be amb la meva amiga!!! (amb el bon sentit de la paraula)

I dissabte a la nit vam sortir com quan teniam 17 anys, a les 7 del dematí arribavam a casa!!!!!!!!!!!!!

Estic destrossada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui se'm fará un dia molt llarg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 10:24 am

BON DIA REINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno, bueno....abans de res dir-vos que m´ha agradat moltíssim coneixer-vos perquè sou totes MAJÍSSIMES!!!!!!!! La veritat es que em vaig sentir supercòmoda....era com si us coneixés de tota la vida!!!!!! Sou genials TOTES!!!!!!!!!! Què contenta estic!!!!
S´ha de repetir!!!! s´ha de repetir!!!! s´ha de repetir!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ahhh!!! per les que em preguntàveu com va arribar el meu noi de BCN....al final va arribar bé!!!! a les 8 de la tarda ja estava a Lleida...i sense les invitacions.... :-( :-( :-( :-( .....però bueno, ell estava sencer!!! però jo estava molt enfada amb ell perquè ja li vaig dir el divendres que no se li acudís anar-hi......i com que el vaig trucar tant enfadada.....quan va arribar...em vaig trobar un ram de flors al piset....què majo ell... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Per cert....je, je....ahir em va enviar un SMS l´Aima (gràcies reina) per preguntar-me si havia arribat bé el meu noi d´allí....i li vaig contestar a la Montsesita!!!! em vaig equivocar de Montse!!!! pobra....quan va rebre el missatge deuria de dir: què diu aquesta???? :hmm:: :hmm:: :hmm:: però bueno, ja ho vam aclarir....

Per cert, la Ilerda, l´Aima i jo vam acabar de xerrar a les 8 de la tarda!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: quan vam sortir...la Ilerda i jo teniem una recepta de la guàrdia urbana al cotxe :-( :-( ji, ji!!!!!
Ara que penso....tant xerrar....i no vam fer cap foto.... :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 10:46 am

Hola!!

Petita!!! No passa res amb el missatge. La veritat és que primer quan ho vaig llegir me vai quedar a cuadros, però desprès ho vai entendre i per això et vai contestar. jejeje

Fins a les 8 de la tarda? Quina ràbia, JO TAMBÉ VOLIA QUEDAR-ME!!!! : muaahhhh : : muaahhhh :

Per cert, per les que compreu l'Avui, avui dia 30 a la pagina 16 surt la meva empresa i una entrevista a les meves jefes (I TOT EL QUE DIUEN ES MENTIDA!!!!) Que si ens donen 10 dies lliures l'any (mentida!!), que a l'empresa hi ha un 0% de rotació del personal (mentida!!!, molta gent s'ha pirat i jo mateixa vui marxar), que si hi ha molta feina no cal demanar als empleat que ens quedem més hores, perquè com que ens impliquem tant ho fem de gust (claro, amb la pressió que ens fan no tenim cap més remei i així ens cremen), i mil coses de meravellosa empresa flexible i tot MENTIDA I APARENÇA!!!!

Un petó guapes!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 11:02 am

Alzina!!!! Avui ens queden 3 mesos justos per les nostres bodes!!!! Quina ilusió!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 11:05 am

uffff....es veritat!!!!!!!!!!! Enhorabona a tots dos!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Per cert Alzina, ja ets nuvi!!!!!! Oé, oé, oeoe!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 30, 2006 11:34 am

Bon dia guapes!!!

Primer que tot dir-vos que em va agradar moltisim coneixer-vos a totes!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
va ser com dieu, com si ens coneixesim de sempre, molt bon rotllo i no parar de xarrar!!!!
Jo tambe espero que ho repetim ven aviat i que encara hi siguem mes lleidatanes!!!

Petita, aixi tambe t'esperava a tu una recepta al parabrisa??? jajjjajaja Jo no faig mes que preguntar: arribara? no arribara a casa? be, ja veure, no podem fer res mes :-(
M'alegro que el teu nen arribes be!! Els meus pares arribaven tambe ahir al aeroport de Barcelona, i al final no els vam anar a buscar i van venir amb tren... van trigar mes al tren que amb l'avion desde Canaries!!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 30, 2006 11:34 am

ei si enhorabona!!3 mesets.... :-)) :-))
menys mal petita que va arribar be el teu xicot!!!! :-)ok: :-)ok: i com es que no us van donar les invitacions?? joo.....
:-/ :-/
i tu com va anar el repartiment montsesita?? =0-0-) que van dir les teves amigues? els hi va agradar??
:-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alzina » dl. gen. 30, 2006 11:47 am

Hola, bon dia a tothom.

Doncs si ja m'han fet nuvi. :-)ok:

Tres mesets, jo crec que tindrem temps per tot, pero encara ens falte organitzar algunes coses, bufffff.

Ostres airam, ara que ja tens nuvi ja pots anar-te preparant per la pedida :-)

M'alegro que la trobada hagi anat tant be, a veure si podem venir a la propera.

Saludets.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 30, 2006 11:48 am

a28, no va portar les invitacions perquè aquella botiga no obren a la tarde i com que va estar "atascat" a la neu fins a les 3 de la tarda....doncs ens varem quedar sense.....
Güeno...un altre cap de setmana serà!!!!!!
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants