Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 1:00 pm

AAAHHH!!!! Es que a vegades llegeixo tant rapid que hi ha coses que me les salto i desprès no m'entero.

Gracies Aima!!! a veure si hi podem anar aquesta setmana que ja han de tenir preus a les agencies!!!! Ens hem possar les piles ja!!!!! Ja us explicaré on anem al final... Perquè ara al francesc se li ha possat al cap que vol fer una creuer i jo no vui. Uff que dificil que serà possar-nos d'acord.

Petita!!! Pues el teu novio també és romantic... a la seva manera... JO TAMBÉ VUI UN ROMÀNTICÓN!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 1:04 pm

Jejejeje

Ja teniu raó que aixó es una loteria.

Jo per exemple, li dic al meu xicot, que les exhivicions d'amor en public estan prohivides, no se.

Tenim una amics (bé, son amics d'ell), que tot el dia es van morrejant i magrejant pel carrer, MECACHIS, no es pot fer res, anem a sopar i em fan sentir inclús incòmoda.

L'ultim dia que vam anar a sopar, ja n'estava farta, i els hi vaig dir, MECACHIS tipos pagueus un hotel, que la cosa ja fot mania.

Imagineus, s'ho van agafar a broma, però es que jo ho dic super en serio, ho trobo una falta de respecte, jo al meu xicot me l'estimo molt, però no vaig fent exhivicions pel carrer, no se.

Potser pensareu que sóc com una bruixa, però a mi que voleu que us hi digui, no m'agrada gens, si vull li faig un però però es com aquelles parelles que s'esperan a que hi hagi un semàfor en vermell per foter-se el lote, doncs jo penso que no, vaja, no va amb mi!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 1:06 pm

que fort, jo no he escrit mecachis hi ha ha fet la màquina sola!

Que fort!!!

Veig que hi ha moltes faltes i casi es imposible d'entendre, es que ja us he dit que estic molt cansada.

Perdoneu!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 1:07 pm

Estic completament dacord amb tu Airam!!! Ser romàtic no vol dir estar enganxats tot el dia. Això tampoc va amb mi i menys amb ell (amb lo vergonyos que és...)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dl. gen. 30, 2006 1:10 pm

Pues no se, hi ha molta gent d'aquesta que tot el dia van fent exhivicions.

No demostres que l'estimes més així no, almenys jo no ho penso.

Es que imagineu aneu a sopar amb una parella com la que us explico, i no saps ni quan pots parlar, ni res.

Sembla que fem nosa!
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 1:14 pm

EL meu novio tampoc es GENS romantic.

Lo de regalar flors, per a ell es una missió imossible. Li fa vergonya comprar-les i anar amb flors pel carrer!! PObret, fins i tot per St Jordi ili fa vergonya!! Es tontorronet...

Pero despres té detalls molt bonics. No se, quan va a fer la compra em compra algo de menjar que sap que m'encanta, o em compra algun llibre que sap que em vull comprar...

Pero de coses tipiques romantiques res de res!!! Jo li dic que estic escribint unaguia per a que aixi sapigui com ser romantic i que fer de romantic!!!

Pero es un sol i no el canviaria per res ni per ningu. Prefereixo que em demostri que m'estimi amb fets que no amb detalls romantics. Encara que les 2 coses no estarien mal...

Montsesita, nosaltres portem vivint junts un any i mig. I tens rao en el que dius. Pero es tan bonic estar juntents...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 30, 2006 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 1:37 pm

Per cert, Cuqueta!!!! Apareix que volem saber com et va anar el curset prematrimonial!!! Que van fer fer???? Com va anar??? Explica, explica!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 30, 2006 5:37 pm

Aima que be lo del vestit!!!! felicitats!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ara ja set pasaran els malsons!! que t'ho fan a tarragona??

doncs jo no em puc queixar, el meu xicot te força detalls i jo amb ell tambe (no se si recordeu que quan va estar malalt pels volts de nadal i jo era a girona li vaig fer arribar un ram!). :-()-) :-()-) :-()-)

aixo si davant la gent intentem ser dos amics mes!!no m'agrada estar amb gent que s'esta a sobre constantment i per tant jo tampoc ho faig! ::-)

com va la busqueda del pis aima? us heu posat les piles aquest finde?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 30, 2006 6:32 pm

per cert aima has vist que hi ha una convocatoria a ensenyament de 165 places?? no son de mestra d'infantil, son de vetlladora o de tasques d'administracio... i n'hi ha algunes a lleida....no se....
:-/ :o-o: no m'ho he llegit massa be perque son moltes pagines pero si vols et passo l'enllaç de la web i t'ho mires ok?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 8:24 pm

GFGGGFFDF
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 30, 2006 9:09 pm

opos??? ho hauria de fer pero em fa una mandraaa....... Emnprincipi han de sortir les de educadors pero ja fa tres anys que ho sento i no vec cap "huella" enlloc...

t'he pasat un privi amb el link
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 30, 2006 10:12 pm

Hola noies,

voleu que us expliqui la meva ultima idea de bombero????
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 30, 2006 11:55 pm

Aima!! No se quina cançó ni quin anunci és. Si el veig ja m'hi fixaré.

La veritat és que jo també sempre penso en la boda.
Avui quan ha arribat a casa i m'ha vist al foro, ja m'ha dit "tot el dia estàs amb això!!!"
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 10:05 am

Bon dia!!!!

AIxò no pot ser, estavem al final de tot de la pagina!!!Fins i tot posts com el de missales estava per damunt nostre!!!NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 4:32 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Visitant

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 10:14 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!

JEjejejejeje

Aima nosaltres vam comentar de ficar una nada per entregar un peluix si hi ha alguna embarasada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinc molta feina!!!

Desprès em conecto i us faig una pregunta que em porta de cap!!!!!!!!

O sino us la faig ara!!!

Aquest cap de setmana vam estar parlant amb el meu xicot de no dir que ens casavam fins que la seva germana ho hagues fet.

Per no treure protagonisme, i perque així els seus pares no intentaran organitzar les dos a l'hora.

No se habiam dit de dir-ho per setmana santa, però ... no se, ara tenim aquest mini dubte.

Que us sembla be la idea d'esperar a dir-ho fins que pasi la boda de sa germana (si es que es casa)?

Un petonàs!
airam

EntradaAutor: erica79 » dt. gen. 31, 2006 12:49 pm

Hola noies !!

Aviam, acabo de mirar un post on es parla del que valen els menús cap Barcelona i Tarragon i el que inclouen, mireu:

- Castell de Tamarit: 118€ menú + 6€ barra lliure+21€ instal·lacions
- Forti de la Reina ( Tarragona) 90€ menú + 1h barra lliure
- Mas de'n Ros (Riudoms) 90€ menú + 4.5€ per hora de barra lliure
- Can casals:100€ menú + barra lliure
- La Masia ( Sant Cugat) 56€ menú
- Can Oliver: ( 68 a 80) € menú
- Lotus: 100€ menú
- Ca n'Alzina (Rubió) : 73€ menú + barra lliure
- Vila Vallbona ( Monistrol de Montserrat) ; 75€ menú + barra lliure
- Hostal Rosa ( Tardell) : (60 a 63) € menú
- Can Mont cad: 96€ el menú + 50% de la barra lliure ( és el menú més econòmic.

Què us semblen? Jo els trobo bastant bé de preu en relació a Lleida.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 1:22 pm

RDTRETRETERTRETRE

També m'he adonat que els fotografs m´ñes cars són els de LLeida, quina passada!!!

Erica et dono la info del restaurant on vaig jo per si la vols ficar a la llista.

El Castell d' Albatarrec costa el cobert. Hi inclou barra lliure i un duo de música ( que m'han dit que no és gens modern, sino molt kiko que només agrada als pares!!).
El que fan també es que et costa 120 e agafis els plats que agafis, el menú infantil també costa el mateix qwue el llamantol i l'anec!!!
I lo que trobo pitjor del castell és que a les 3 tothom al carrer!!!! Au, a fora!!!
Ja se que es una mica car,pero a mi em feia tanta il.lusió fer-ho allí... A més que el meu novio tenia clar que volia un lloc especial, amb encant, tipo masia o castell. Aixi que no ens vam haver de discutir.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:47 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 1:30 pm

Es un castell bastant auster, res a verue amb el de Tamarit o de Santa caterina. Pero té el seu encant...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 1:42 pm

mes fotos, al a nit les treure!!! No vull que els espies ho vegin, encara pensarien que estic presumint o algo aixi!! Pero es que me fa ilu que ho vegueu vosaltres!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: erica79 » dt. gen. 31, 2006 1:48 pm

Hola AIMA.
Jo vaig anar a una boda al Castell el julio passat. Va ser una passada ! Ens van fer un espectacle amb bufons i tot. Però si que és cert que la música va ser un pel cutre i ens van fer fora a les 3h ! T'ho asseguro.
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant