Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 2:23 pm

No pateixis AIMA, que amb els duos patxangueros la gent s'ho passa de conya!!!!!!

Jejejeje

A les festes del meu poble el cop que més gent a l'orquestra hi havia eren 3, jejejeje

I ens ho passem de conya tots!!!!!!!!!!!!

I tots els pobles del voltant fan igual, a lleida no ho se, però aquí es super típic!!!!!!!!!!!!

A més, si fas la mitjana d'edat de la teva boda segur que hi ha més gent que vol aquest rotllo que no pas gent jove, entre pares, tiets, padrins, amics dels pares i tota la pesca, ja hi haurà gent que t'ho agraira!!!! :-)ok:
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 5:57 pm

ON SOU???? US HA PASSAT ALGO A TOTES???

BUAAA!!!!ESTIC SOLETA!!!!!!US ENYORO!!!!!!

aixo no pot ser, que el nostre post s'esta quedant al final de la pagina...
Visitant

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 6:01 pm

Hola Aima,

Et saludo des d'una ciutat on fa una rasca de por!!!!!!!

El meu nas no te res a envejar al de fofito!!!!!!!!!!!!

Crec que aquest color vermell em quedará per sempre, quin mal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic algo nerviosa, crec que aquest juny hi ha la primera tanda de concurs a los madriles, i ja estic com un flam!!!

Encara ho tenen que confirmar!!!

Però bueno, jo estic estudiant per tal de fer-ho lo millor possible!!!!!
airam

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 31, 2006 6:03 pm

Ei noi/es!!!!!!!!!!!!!!!
que estic viva eh? però tinc 4 tonelades de feina!!!!!!!!!!!!! Ahhh!!!! odio els finals de mes!!! odio les nomines!!!! odio les factures!!!!!! ::brr:: ::brr::
Vec que vosaltres no esteu gaire xerraires avui....he hagut d´anar a buscar el post a "las profundidades" del foro... : muaahhhh : : muaahhhh : si es que...ja ho dic jo....els finals de mes haurien d´estar prohibits!!!!
Bueno, relaxem-nos tots/es.... :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)
Un petonet!!!!!!!! : besito : : besito :
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Rosana » dt. gen. 31, 2006 6:17 pm

Una pregunteta, sabeu quina tenda de nuvies de lleida te "atelier diagonal"?, es que tinc una amiga de barcelona que em va dir que ella es va agafar el vestit d'aquests dissenyadors i que era molt xulo i aixi ja sabre quan em toqui anar a mirar-ne on es troven a lleida
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 6:23 pm

ue aixo es comença a animar jo he de marxar...ai...PETONS A TOTES
Visitant

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 6:24 pm

Rosana no se pas qui es aquest dinsenyador!!!

Vaig peix encara amb lo de vestits de nuvia :-(

jejeje
airam

EntradaAutor: Rosana » dt. gen. 31, 2006 6:26 pm

jo n'he vist uns quants per les webs i trobo que son una mica sosets, pero que tampoc estan mal.
Espera que busco la web i els veuras
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. gen. 31, 2006 6:29 pm

Mira aquesta web www.bridefashion.dk , estan els de pronovias, saint patrick, i alguns mes, entre ells atelier diagonal
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dt. gen. 31, 2006 6:35 pm

El que m'agradat a mi es un q te el corpinyo vermell i flors vermelles a la faldilla
Imatge
Rosana

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 6:46 pm

No se si es cosa meva o passa a totes.

Contra més vestits miro, més semblants els trobo!!!

Vols dir que és necessari que siguin tant cars???
airam

EntradaAutor: airam » dt. gen. 31, 2006 6:47 pm

Per cert rosana, el que tu dius de color vermell es preciós.

També l'he vist amb blau!!!
airam

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 31, 2006 6:48 pm

Hola noies, jo tambe estic aqui!!!

Aima, quines fotos mes precioses!!!! bbuuaaaaa jo tambe volia un lloc aixi, i mira, al costat de casa i ni tan sols el vaig poder anar a veure!!!!
M'encanten els castells, i aquest es mes xulo de lo que pensava!!!
Faras un boda preciosa ja veuras, tu a joc amb tot l'entorn, quedara xulisim!!!

Rosana, jo tampoc tinc ni idea d'on pots trobar aquest disenyador a lleida. No ho havia sentit mai.

Petita, treu lo nas de les factures i digues alguna coseta!!!

Ei, que el fotograf que us vaig comentar te ja acabat l'album!!!! Anire aquest cap de setmana a veure'l, espero que estigui be, perque pel preu m'aniria de conya!! Ja us explicare la setmana que be, a veure que tal!!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Rosana » dt. gen. 31, 2006 6:49 pm

No se quan costen, el que em va dir la meva amiga es que eran bastant mes barats que els de pronovias, per aixo els he mirat, i n'hi ha un parell que trobo que estan be
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 31, 2006 8:49 pm

EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JO VULL VEURE AQUEST VESTITS!!!!! FIQUEU FOTOS O ENLLAÇOS!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 31, 2006 9:16 pm

Holaaa!!!! Jo que em pensava que m'estaria tota la nit llegint (avui que tinc temps) i gairebé no heu dit res!!!
Que passa aquí?? Sembla que despres de la trobada ens hagim apagat totes!!!! I hauria de ser al reves!!!!

A28, September on sou??? Petita, no treballis tant!!!

Jo també estic molt enfeinada, com sempre, lo raro és quan no tinc feina...

Aquesta setmana demanré hora pel ko-samui i el dissabte matí a veure si puc anar a Marsans.

Un petó!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 01, 2006 1:09 am

Ei noies!!! Heu vist al foro Moda Nupcial al post "Fotos de nuestra primera prueva" (em sembla que es diu així) a la pagina 42 la foto d'una noia que es diu Natalia?
Doncs és el meu vestit!!!! Ens hem comprat el mateix vestit!!! I la veritat es que m'ha encantat veure com queda... Es veu molt xulo!!!!
Ara m'han vingut unes ganes enormes de tornar-me'l a emprovar per veure si a mi em quedarà tant bé com a la Natalia!!!

Estic molt contenta!!!! Em sembla que aquesta nit no podré dormir de lo nerviosa que me possat. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 01, 2006 10:38 am

BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!
Ala!!! Montsesita!!!! aquell és el teu vestit? ES PRECIÓS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Ohhh!!! ficat queda 1.000 vegades millor que en foto!!!!!!!! què bonic!!!!!
Uffff....ara que ja et conec...ja t´estic imaginant amb ell ficat...... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) estaràs guapíssima!!!!!!!!!!! ja tinc ganes de que ens enviis les fotos de la primera prova!!!!
Aima, ja sé quina és aquella cançó que deies!!!! vaig riure molt la primera vegada que la vaig sentir!!! je, je!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Bueno, xates....no esteu gaire xerraires no?
Vinga!!! animeu-vos!!!! que ja hem començat un mes nou!!! ja ens queda un mes menys pel gran dia!!!! Yuhu!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: alzina » dc. feb. 01, 2006 11:43 am

Hola, siq que feu poc soroll, si que vau xerrar a la quedada.

Aixo de la musica es una mica conya, nosaltres no sabem qui hi haura ni com sera pero crec que pitjor que el que varem veure a l'ultima boda que varem anar no crec. El que "cantava" feia una pinta de presidiari de permis al.lucinant, les dos paves que portava a una la va colocar darrere un teclat i li debia dir "haz ver que tocas y calladita estaras mas mona" ni ballar sabie, l'altra va re-versionar l'asereje, on diu "dejebe tu dejebe de sebiunova, va dir na na nana nana.... no se la sabie!!!, tot era karaoke. I el repertori tipic de boda, pero a la gent despres del vinet blanc, el negre, el cava, els xupitos i copes variades tot els hi va be, que si el paquito chocolatero, el chucuchu, els pajaritos ... la questio es pasar-ho be.

I nosaltres costa avall, ja hem començat a repartir invitacions, avui jo els hi he donat als meus jefes i segona ronda pel poble a la nit.

Ara estem liats amb les musiques i jo voldria fer uns llibrets per la cerimonia pero no ho tinc massa clar.

Dissabte anirem a veure si trobem la disfressa per mi, no se si ja tindran la roba de primavera. :-/

L'alzina2 te la prova el dia 17, si em deixa li fare fotos :-)

Apa doncs, fins la propera. Saludets.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. feb. 01, 2006 12:08 pm

hola noies!!!! i noi!!!!!! :-)) ::-)

bon dia a tots/es!!! ahir no vaig poder-me conectar amb tot el dia i fins ara no he pogut; ja us trobava a faltar; pensava quins farts d'escriure es deuen d'estar fent i jo aqui sense poder llegir, s'oblidaran de mi... jeje...

pero bueno ja torno a ser aqui!! :-))

la canço aquella aima de l'anunci es una pasada, al meu xicot li encanta!! m'has donat una idea... ::-) ::-)

el castell es precios! jo vaig anar a una boda fa un parell d'anys i tot molt be! i la musica pues no t'enteres massa, com que vas bebent i vas xerrant amb la gent i tambe balles... i depsres nosaltres vam posdar uns cds que havia fet un noi de la colla i vam estar superbe! L'hora de marxar? es que com que era boda de migdia... pero potser eren les 12 o la 1 de la nit... :-/ :-/

Ilerda quin fotograf era?? A veure si t'agraden xata... :-)ok:

Montsesita l'altre dia quan vaig veure la foto de la natalia ho vaig pensar; diria que es el vestit de la montsesita.. i resulta que si que ho es!! es precios!!! et quedara de conya!! quan tens la prova?? :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant