Núvies amb ulleres! (FOTOS)

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: nu327 » dl. gen. 29, 2007 12:56 pm

Hola xicas!!
Yo levo gafas desde los 2 años, son parte de mi, y me gustan como me quedan. Pero me caso de princesita, y claro, las gafas, pues para esta pocasio, no me gustan nada como me queda el conjunto (vestido de super princesa, velo...)
Asi que me haré lentillas. Ya las habia llevado, pero al final me dabda palo ponermelas y limpiarlas y todo y las dejé de llevar porque no las usaba, pero para la boda, lo tengo claro! Lentillas!!!
Ahora, todo depende del estilo de las gafas y de la novia en general. En la web que ha dado Oscmar al chica le quedan genial!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Azzure » dl. gen. 29, 2007 1:43 pm

luisi2023 ha escrit:te favorecen muxisimo las gafas :-))

Tú crees? Jajaja, bueno tampoco se me ve muy bien porque no aparezco completamente de cara jeje, pero bueno... yo es que no sé si es porque no me sé ver, o la costumbre, o qué... pero no me veo yo con gafas y vestida de novia juas :-):-):-):
Imatge
Azzure
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: madonna » dt. gen. 30, 2007 9:37 pm

guapas, pues yo también llevo gafas, y hoy he ido a ponerme lentillas, vamos hacerme la prueba para k tal, y la cosa ha ido bien, más k nada también para el dia de la boda y bueno ya para siempre ir combinándolo con las gafas, aixx lo que tenemos k de sufrir... jejeje..... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: laiaijavi » dc. gen. 31, 2007 10:38 am

yo llevo lentillas desde hace un monton de tiempo, y si te van bien, en cuanto las pruevas ya no hay manera de que te las quites!
Para mi es un invento buenisimo...
laiaijavi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1428
Membre des de: dj. des. 07, 2006 12:37 pm

EntradaAutor: madonna » dc. gen. 31, 2007 3:16 pm

Gracias guapa!! a ver k tal me van..... neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dt. feb. 06, 2007 5:37 pm

buenas!

a mi em passa lo mateix que a la mitat de vosaltres: porto ulleres i formen part de mi i si me les trec, no vec res de res!

lo que passa que el meu vestit té dos parts: el corpinyo color vi i la faldilla un blanc trencat i... les ulleres son de dos colors: taronja la part de davant i vermell els laterals....modernilles pero no se si quedaran be am el vestit... amb aixo no m'hi vaig fixar el dia que vaig anar a triar el vestit...
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: ninou » dt. feb. 06, 2007 8:55 pm

maricris! per fiiii!!!! una noia que es planteja casar-se amb ulleres!!!! jo tinc dues ulleres: unes verdes i unes altres de transparents, totes dues de pasta, PERÒ tot i que les transparents m'hi anirien bé, son una mica gruixudes i me'n faré unes sense montura. La meva germana les porta sense montura i me les vaig emprovar i realment sembla que no en porti!!!

És que prefereixo gastar-me uns diners amb unes ulleres (que sempre les podré seguir portant) que no pas anar amb lentilles i no ser jo mateixa, i anar incòmoda (jo ja havia portat lentilles i ultimament ja no les tolerava) i aquell dia vull ser JO i no vull patir per res. Vull anar a lo pràctic, però cadascú evidentment tria el que és més còmode....
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: cuarzo » dt. feb. 06, 2007 11:44 pm

Hola noies, doncs jo també aniré amb ulleres, pero m'estic plantejant fer-m'hen unes altres perque les que porto son de pasta de color verd claret transparent i no se si quedarien gaire be... pero que amb ulleres vaig fijo! lentilles no n'he portades mai.
cuarzo
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 12:58 am
Ubicació: platja d'aro

EntradaAutor: MARICRIS » dc. feb. 07, 2007 11:31 am

oeoeoeoe!!! las gafas al poder!! jejeje!

crec que ens hem de casar amb lo que anem mes comodes....jo no m'he posat mai lentilles i per la boda em sembla q tampoc me'n posare....
MARICRIS

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 07, 2007 11:42 am

yo también me voy acasar cn gafas :-))
Visitant

EntradaAutor: ninou » dc. feb. 07, 2007 8:46 pm

molt bé! ja no em sento un bitxo raroo raro raro!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Flikina » dc. feb. 07, 2007 9:16 pm

Ninou trobo aquest post molt encertat.
Justament aquest cap de setmana n'hem parlat amb el meu xicot. Els dos portem ulleres.
Ell té clar més ben dit clarrissim que anirà amb ulleres, jo li vull comprar unes ulleres super xules i que li vagin de conjunt amb el traje.
Jo volia anar amb lentilles però desde que tinc la paral·lesi facil donc que no les aguanto gaires hores i li vaig dir que també em comparia unes ulleres xules. Però ell em va dir que ni pensar-me que abans de la boda em pagaria l'operació, però sincerament amb els gastots que tenim de la boda i del pis, només quedarà per compar ulleres je je

Ninou no t'amoines per les ulleres. Jo personalment quedo super bé, els meus pares diuen que quedo més bé amb ulleres que en sense. Les meves ulleres són super xules de pasta i vermelles.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Flikina
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 850
Membre des de: dj. set. 28, 2006 7:33 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 07, 2007 11:05 pm

yo me compare unas gafas mas disimuladas xk las mias las encuentro demasiado estremadas para la ocasión.

yo también me quiero operar pero hasta después de la boda me parece que no va a poder ser
Visitant

EntradaAutor: Soy_Marta » dc. feb. 07, 2007 11:27 pm

Hola a tod@s!!

Primero me parece genial que decidais llebar gafas si os sentis mas comoda porque es lo mas importante para vuestro gran dia. A parte hay personas que les hes muy dificil ponerse las lentillas y a otras que no se sienten comodas llevando gafas ya que soy optica y eso lo veo mucho.

Tambien os queria decir y sobretodo en referente a ninou que decia lo de las gafas al aire y como se que una boda cuesta mucho dinero, donde yo trabajo hay monturas al aire que valen 27 € y estan muy bien y son muy chulas y resistentes.

Asi que si alguna le interesa comprase gafitas o hacerse la prueba de lentillas yo encantada de ayudaros en lo que pueda aunque sea.

Besukis
Soy_Marta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10322
Membre des de: dv. des. 01, 2006 1:11 pm
Ubicació: SABADELL

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dj. feb. 08, 2007 9:21 am

eiii noies!!! bon dia!!!
jo tinc decididíssim que em caso amb ulleres!!!! fa molt temps que les duc i no em sé veure sense elles... a més, al meu futur, li agrado més :-)) :-)) :-))
el que si faré, com alguna més que he vist, és comprar-me'n unes de noves... jo en porto unes de pasta negres i vermelles i clar... no pega ni con cola... llavors, a la mateixa òptica vaig veure unes lila claret que m'agradava molt com quedàven... em sembla que seran aquestes, pq les blanques, transparent i sense montura que em vaig probar, no em van agradar :-/ :-/
PEKE_RUBI
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: casyopea » dt. feb. 13, 2007 10:12 pm

Doncs jo també estic rumiant si anar amb ulleres o no. Necessito canviar les que tinc, m'agradaria fer un canvi de look i no sé si esperar pel dia de la boda i que sigui sorpresa o comprar-les ja... Ara porto unes sense montura i voldria tornar a les de pasta. A part, jo no vaig de blanc, el meu vestit és BLAU TURQUESA, jejejejejejeje!!! I no sé si comprar-me-les a joc amb el vestit o de blanc i blau, estampades,.... uuuuups, no sé!!! També penso que potser un dia podria fer una excepció i anar sense ulleres, per canviar. De fet, només amb el color del vestit ja impactaré, jajajajajajaja!!!! i crec que el que porti o no porti ulleres ja no será tan important. Però estic amb vosaltres quan s'ha de pensar en nosaltres mateixes i no en com anirà tothom!!!! Ha d'anar tot d'acord amb la nostra personalitat!!!!!!!
casyopea

Entrades: 60
Membre des de: dc. set. 13, 2006 9:10 pm

EntradaAutor: javna » dv. feb. 16, 2007 9:43 pm

Hola chicas!!
Yo tengo gafas y lentillas. Para trabajar normalmente voy con gafas porque estoy más cómoda... Y para salir, arreglarme, Y PARA LA BODA llevaré las lentillas...

Os pongo un para de foticos para que veais la diferencia entra la javna con gafas y la javna sin... jejejejejeje :o-o:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
javna
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2003
Membre des de: dv. març 17, 2006 11:44 pm
Ubicació: El Prat, el meu lloc al món...

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 16, 2007 11:45 pm

javna estas wapa de las dos maneras,ls gafas te quedan muy bien
Visitant

EntradaAutor: cuarzo » ds. feb. 17, 2007 1:03 am

Hola noies!
Javna a mi també m'agrades de les dos maneres... amb aquests ulls tan macos potser que no te les posis no? així s'et veuen mes.
cuarzo

Entrades: 112
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 12:58 am
Ubicació: platja d'aro

EntradaAutor: Gema & George » ds. feb. 17, 2007 5:22 pm

Yo durante toda la semana llevo gafas, las lentillas sólo me las pongo los fines de semana y para salir, no siempre suelo usarlas.

En verano y en vacaciones no me las quito para nada pero si no las gafas.
Gema & George
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8238
Membre des de: dj. oct. 26, 2006 9:10 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants