Hola, siq que feu poc soroll, si que vau xerrar a la quedada.
Aixo de la musica es una mica conya, nosaltres no sabem qui hi haura ni com sera pero crec que pitjor que el que varem veure a l'ultima boda que varem anar no crec. El que "cantava" feia una pinta de presidiari de permis al.lucinant, les dos paves que portava a una la va colocar darrere un teclat i li debia dir "haz ver que tocas y calladita estaras mas mona" ni ballar sabie, l'altra va re-versionar l'asereje, on diu "dejebe tu dejebe de sebiunova, va dir na na nana nana.... no se la sabie!!!, tot era karaoke. I el repertori tipic de boda, pero a la gent despres del vinet blanc, el negre, el cava, els xupitos i copes variades tot els hi va be, que si el paquito chocolatero, el chucuchu, els pajaritos ... la questio es pasar-ho be.
I nosaltres costa avall, ja hem començat a repartir invitacions, avui jo els hi he donat als meus jefes i segona ronda pel poble a la nit.
Ara estem liats amb les musiques i jo voldria fer uns llibrets per la cerimonia pero no ho tinc massa clar.
Dissabte anirem a veure si trobem la disfressa per mi, no se si ja tindran la roba de primavera.
L'alzina2 te la prova el dia 17, si em deixa li fare fotos
Apa doncs, fins la propera. Saludets.