JULIOL 2007!!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: nenya » dc. feb. 21, 2007 4:57 pm

que conjuntito mas sexy!!!!

menos mal que aunque la lenceria sea cara la aprovecharemos mas de una vez...
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: criste » dc. feb. 21, 2007 8:03 pm

Que va para nada!!!! Es más, sólo me acordé de él cuando me lo quité!!! jejejee :-))
criste
:: supernúvia

Entrades: 5756
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 21, 2007 10:01 pm

Nenas, yo estoy preocupada porque todavía no me han dicho nada de la prueba de menú....
Visitant

EntradaAutor: Tata » dc. feb. 21, 2007 10:31 pm

Hola Brensun!!! Doncs truca tu al restaurant.... si et preocupa truca i pregunta per quan tenen pensat q feu la prova!!! :-)) :-))
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 21, 2007 10:49 pm

Si Tata, ja els vaig enviar un mail i hem quedat per parlar la setmana que be. Pero es que em resulta al.lucinant que altres persones que es casin més tard ja hagin fet la proba de menú, no creus?
Visitant

EntradaAutor: Tata » dc. feb. 21, 2007 10:52 pm

A mi m'ha passat igual, hi havia gent q es casava més tard i tenien abans la prova del menu, despres m'envien el mail sense els dies de la prova, despres em canvien el mes... vamos q pq m'ho vaig prendre bè però era per haver-me enfadat i molt!!!
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm

EntradaAutor: Mia » dj. feb. 22, 2007 12:51 am

chicas por eso estaros tranquilas.. ya q nos tienen q hacer la prueva a todas..a mi me llamaron en febrero pero por los gastos y q santi estaba fuera lo cambiamos al 15 de marzo... osea q soy la ultima de mis compis de restaurante en hacer la prueva.. aunq yo estoy chafardeando los platos y eso q han pedido!!
Mia

Entrades: 7474
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 1:37 pm

EntradaAutor: Lilo » dj. feb. 22, 2007 8:13 am

si, yo aun no la he hecho, lo dejaremos para semana santa... asi estamos todos mas tranquilos
ImatgeImatge
Lilo

Entrades: 1028
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:23 pm
Ubicació: Vilanova

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. feb. 22, 2007 8:26 am

Puafff!!!!

Pues entonces yo soy la ultima de la cola de las julieras en hacer la prueba no???? En mi restaurante la suelen hacer 1 o 2 meses antes de la boda..... a mi me parece muy justo.....

Yo seguramente llamaré al restaurante para abril y quedar a finales de abril o principios de mayo.. que luego se me acumula todo... todito.... todo
:-))
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. feb. 22, 2007 8:33 am

tranquil·la Montse que nosaltres tampoc hem fet la prova del menú,..., i no sé si la farem, perquè en aquest restaurant fa temps que no s'hi fan bodes i crec que han perdut el costum de fer això,..., :hmm:: potser si li recordéssim a l'amo,... :hmm:: Però de totes maneres no li direm res fins a setmana santa o al maig,..., ara potser és massa aviat :-/ :o-o:
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. feb. 22, 2007 8:40 am

Gracies noemi!

Pero com no has de fer la prova????????? Llavors com saben que voleu menjar?????????

:hmm:: :-/
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. feb. 22, 2007 9:04 am

doncs quan vam anar a parlar amb aquest restaurant ja vam triar el menú,..., sense tastar res,... Ens van dir:"què voleu que us ho farem" :-/ i vam triar els plats que el meu novio i jo ens agraden i mira,..., ens els faran :o-o: Fins hi tot vam triar els aperitius al nostres gust,....
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: chikita » dj. feb. 22, 2007 10:28 am

anda q cosa mas rara!!!aunq siempre va bien provarlos!!!!nosotros ya emos echo la prueva,y ya tenemos una cosa menos!!
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. feb. 22, 2007 10:42 am

chikita ha escrit:anda q cosa mas rara!!!aunq siempre va bien provarlos!!!!nosotros ya emos echo la prueva,y ya tenemos una cosa menos!!

doncs ja ho veieu noies :-/ no ens han dit res per provar-ho,..., segurament els direm que ens agradaria tastar-ho,..., almenys el 2on plat, perquè el primer és meló amb pernil i no cal provar-lo,... :o-o: Nosaltres tenim un menú ben senzill i normal,..., ni al meu novio ni a mi ens agraden els excessos,...., a les últimes bodes que hem anat hi va haver tant menjar que vam sortir amb ganes de vomitar,..., semblaven bacanals romanes,..., però bueno tot és respectable i cadascú ha de fer el que li vingui de gust :-) els nostres convidats sabran el que menjaran, hem pensat que al donar les invitacions els ho comentarem, així tothom vindrà amb la idea de com serà el convit
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: nu327 » dj. feb. 22, 2007 11:20 am

Hola wapis!!!
Jo ara me'n vaig a fer la prova del menú, a la tarda us explico com ha anat!!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: chikita » dj. feb. 22, 2007 11:25 am

molt be nu!!!

nosotros tampoco hacemos una gran comida,por eso porq siempre e acaba comiendo mucho!!nosotros lo q hacemos es poner mucho aperitivo porq es donde mas come la gente,y luego mas ligero el menu!!!
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. feb. 22, 2007 11:51 am

teniu pensat algun menú chikita??? nosaltres també posem bastants aperitius, entre ells cargols, que a mi m'encanten!!! :yium:-)
Ja ens explicaràs com ha anat el tastet Nu i els plats que heu triat!!!
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: koala_ » dj. feb. 22, 2007 12:09 pm

hola chicas, cuanto tiempo pero estoy liadilla y no puedo, asi que cuando puedo os voy leyendo.
Pues a mi me dijeron que para abril, que llamaramos una semana antes del dia que qur¡isieramos ir, para avisarles, pero que a partir de mayo no porque ya estan con las comuniones y ya casi no tienen fines de semana libres, asi que despues de semana santa, para el 14 o para el 21 de abril.
Besos.
Imatge
koala_
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 384
Membre des de: dt. març 14, 2006 9:45 pm

EntradaAutor: nu327 » dj. feb. 22, 2007 7:57 pm

Hola wapis, ja he fet la prova del menú, tot molt bo, la veritat, i desprès hem estat xerrant de tota l'organització, molt bé, la veritat, s'ocupen de tot i m'he quedat molt tranquila perquè tindrem a una persona de protocol tota l'estona que s'encarrega que tot vago perfecte!!
Us poso unes fotitos dels plats que hem triat:
De primer (ho poso en castellà, que això no hi ha qui ho traduexi), Rape rubio a la crema de Brandi, de segon, lomo de cordero asado sobre patata confitada con miel de dinas hierbas del montseny, de postre, coulant de chocolate con parfait de helado after-eight i la tarta de trufas con yema y nata!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nu327

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: loqui » dj. feb. 22, 2007 8:22 pm

Nuuuuu nenaa que buena pinta tiene todooooooo ohhhhhhhhhhh que ricoooooo :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) ::-) ::-) ::-) ::-)

Bresun no te preocupes cielo yo tampoco he hecho la prueba del menu , me dijeron que me llamarían a finales de marzo o así :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Cristeee que guay nena las medias se ven super cómodas y el conjunto es preciosooooooooo :-)) :-)) :-)) :-)) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Sabeis que el día 3 de marzo voy a mi restauranteeeeee :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) hacen un desfile de ropa de novio y de novia y un pica pica de lo que ponen en las bodas estoy super contentaaa y encima lo hacen en mi salón yujuuuuuuuuuu :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) os prometo crónica y fotikis aisss estoy como una niña con zapatikis nuevos jejeejejee
loqui

Entrades: 6083
Membre des de: dc. març 22, 2006 5:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants