Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:42 pm

september, el meu amic es diu fran, es de tenerife pero estudia ara a lleida, l'altre dia va sortir per la tele amb un grup de musica
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. feb. 03, 2006 6:45 pm

bueno reines.....és hora de plegar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

September!!!! HOLA GUAPA!!!!!! deu ni do amb el vestit, quina pupa!!!!
Airam.......sií, es que a vegades em surt el ramalasso bèstia....sóc una mica brutota....

BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ADEEEUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 6:46 pm

Adeu guapa!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:47 pm

Adeu Petita, bon cap de setmana!!!!

Airam, no et preocupis per l'anyorança de lleida que en res estas aqui ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 6:50 pm

Si, aixó si que es veritat!!!

Rosana tu i jo tenim una conversa montada a 2007 que ens ocupa 8 pagines, jejeje, senso contar els privats ni els d'aquí!!!

Ens han deixat soles a 2007!!!!

jejejeje

Les de 2006 podeu entra i saludar!!!!

Sino sembla que tinguem un post intim!!!!

jejeje
airam

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 6:59 pm

Crec que tenim xarrera per estona :-) encara que si algu mes vol entrar al dialeg que no es talli >.-<: >.-<: >.-<: us rebrem amb els braços oberts :-)ok:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 7:22 pm

Os ensenyo la parella de tuxos que he fet amb el photoshop per la meva boda, per cert, el santi te aquesta corbata ^_^, li vaig regalar jo, per aixo li vaig fer una aixi al tux-home :-) :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 7:38 pm

Si si ensenya!!!

Perfecte!!!
airam

EntradaAutor: Rosana » dv. feb. 03, 2006 7:40 pm

L'he tret per que me n'he d'anar i com tinc espies pel foro no m'atreveixo a deixar-la, ja os la posare una altra vegada... amb lo que m'ha costat que quedes mitjanament be sol faltaria que em xafessin la sorpresa.

Me'n vaig a la inaguració d'una joieria al meu poble, ja us dire si he vist alguna aliança que m'hagi agradat.

BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!
Imatge
Rosana

EntradaAutor: airam » dv. feb. 03, 2006 7:42 pm

Pues enviam un privat!!!!

Ja veus jo encantada!!!

I tanquila que no diré res!!!

Aixó tu fes d'apuntadora, jeejejejeje

jo aniré mirant i també et passaré els informes

ja veurás semblarem clons

jejejeje

besitosssssssss
airam

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. feb. 03, 2006 8:26 pm

Hola gent!

No se us pot deixar ni una estona sol/es! En una tarda porteu 4 o 5 pàgines!

Petita, el pis és molt xulo, m'agrada molt, l'estil que tens és si fa o no fa el mateix que jo, però a mi encara em falta detallets i això que fa un any que hi vivim. Però lo essencial ja ho tenim!

No m'ha donat temps de poder veure les caricatures, a veure si les torneu a penjar o envieu un privi, que jo també les vull veure!!!!!

Bé, suposo que a aquesta hora està una mica mort això, però entre la feina i l'ordinador del xicot que va superlent no he pogut entrar abans! A veure si dilluns que faig festa estic més per aquí!

Bé, bon cap de setmana a tothom i fins dilluns!

A quasi me'n descuidava, demà començo els cursets prematrimonials! A veure com aniran, ja us contaré! :-)ok: A10!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » ds. feb. 04, 2006 12:04 am

EWRTEETRETRET
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 10:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » ds. feb. 04, 2006 1:50 am

HOla noies!!!

A veure anem a pams que avui heu escrit molt.

PETITA: No si val jo també vui veure la caricatura!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
El pis XULISSIM I SUPER GRAN!! Quina enveja!!! Això em passa per viure a Barcelona, que mai podré tenir un pis de més de 60 m2 i nou de trinca.
Per cert, el sofà és igual que el d'un cusí meu, i QUINA TELE!!!
Nosaltres estem com la tutifruti que fa un munt de temps que hi vivim i de detallet molt a poc a poc i ni tenim cortines (encara que a vegades penso que ens farien falta...) Potser desprès de la boda...

AIMA: Vai trucar al Ko-samui i em van dir que aquests dies l'home no hi era, que hi anes un dia qualsevol de la semana que ve que no tenien cap visita.
Demà anem a Marsans del carrer de Sants per això ... ja us explicaré...

Per cert, notición:

EL 18 DE FEBRER TENIM LA PROVA DEL MENÚ!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Estic super contenta perquè tinc uns super llista de preguntes per fels-hi (Ilerda ja t'explicarñe tots els detalls) M'han dit que em trucarien durant la setmana per dils-hi quins plats volem tastar.

I l'endemà el 19 de febrer tenim els cursets. Serà un cap de setmana intenso!!!

Entre aquest cap de setmana i el que ve volem tenir repartides totes les invitacions.

Començo a tenir una dilema que em porta de cap, ja us ho vaig comentar a la quedada: No se a qui donar el ram!!!

Jo tinc tres amigues molt amigues:
Una de Bellpuig de tota la vida: la faig testimoni (igual que a ma germana)
Una de BCN: li dono els nuvis perque es casa al juliol
Un altra de BCN: que li volia donar el ram. Però ultimament està tenint detalls amb mi que no m'agraden i estic dubtant si realment es mereix el ram... S'ha de dir que ha estat amb mi en els bons i sobretot en els mals moments... però no sé... hi ha coses que ha vegades penso si realment m'aprecia tant a mi com jo a ella...
Jo li voldria donar a ma germana però no se... ella ja me'l va donar a mi i a més està casada... AIIIIII no se que fer!!!!!!!

Bueno ja paro que amb aquest rollo que us he fotut ja no us debeu ni recordar del que us he dit al principi.

Un petó!!!! I ja us aniré fent monolegs durant el cap de setmana que es quan jo puc escriure més!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » ds. feb. 04, 2006 8:57 am

Bon dia!!!
Jo estare per aqui aquest mati, que treballo!!! (un fastic!!)

Montsesita, que be que ja tinguis dia pel taste!!! ja m'ho explicaras tot, tot, tot!!!! i les preguntes que els hi diguis ja me les explicaras, a beure si no et fiquen pegues de res!!
A mi em queda una mica mes, pero a veures si ens truquen aviat!!

Jo aquesta tarde tinc hora amb el fotograf per fi!!!! Ja us explicare dilluns com ha anat.

Aima, espero que tinguis sort amb el piset, i no sigui tan cutre com t'han dit, o almenys tingui un arregle rapid!!!

Ostres Petita, quina tele mes xula tens, no m'havia fixat abans!!!!
A mi els companys de feina em faran un regal (si tot va be) i em diu una companya que per demanar, que jo demani la tele a veure si cau. A una altra noia que es va casar l'any passat li vam regalar.
Home a mi ja m'aniria be perque no en tinc, i val molts quartos, pero no se si al repetir regal no els hi fara gracia. M'haig de pensar alguna cosa mes per si cola jejejejeje
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: september » ds. feb. 04, 2006 12:17 pm

Bon dia noies!!!!!!

Quin fred que fa a lleidaaaaaa!!!! Bua!!! Escolteu, jo también vull vere les caricatures aquestes que dieu!!! Envieume un privi o algo!!!!

[color=orange]Montsesita: [/color]Quin dilema lo del ram, no?! La veritat es que es dificil, jo tinc sort xq tinc dues germanes petites i els hi donare a elles el meu ram (el dividire en dos) però también li vull donar a una bona amiga meva que està soltera (i clar, voldria seguir la tradició...) i segurament en compraré un altre més petitet i también li donaré a ella... Jo, en el teu cas, li donaria a qualsevol de les teves amigues, (a la que ultimament te detalls lletjos amb tu... a aquesta no! Penso que el ram li has de donar amb algu que s´ho mereixi de veritat, i si ultimament fa coses que no tagraden... jo passaria!!!!! Però no sé, fes el que et marqui el cor, no?!! )

[size=12]a28: [/size]On ets?!!! Fa dies que no dius gran cosa... que tal els vestits?! Ja en tens algun agullat en serio?!! o encara dubtes?!! Ah! Ja sé qui és el teu novio i futur marit!!! Weno, el conec de que vaig vere els pastorets fa 3 anys!!!!! I després de vere´l algun cap de setmana pels vins!! Jejejeje!!!

[size=12]Aima: [/size]Avui al pronovias... Quins nervis!!! M´has de passar les adreces aquestes de les boutics de novies, que no volia anar a totes però ara m'agafat la venada i vull anar a tot arreu! Com l'A28!!!! jejejeje També he pensat ultimament que el perlotti que val 2600 euros si finalment és el que vull doncs m'el quedaré i ja està xq soc aixi de caprixosa,... però también havia pensat que si en trobo algun molt més barat doncs que potser m'en compro dos!!! Un per la boda i l'altre pel ball!!!!!! I potser m'acabo gastant igual o menys que amb el perlotti!!!! Que? Ho veus massa de wais? O que?! Que t'assembla a tu?!

X cert! Sabeu que vull fer también a la boda?! Doncs al banquet, a les taules, vull deixar un pergaminet per cada un dels amics amb una petita carta agraïnt a cada un d'ells que vinguin a la nostra boda!!!! Als amics o a les persones que més apreci tinc, és un detallet bonic, no?!! Escrites a mà, en plan casero... jejejeje

Weno, a la nit torno a entrar i us explico que tal el vestido de noviaaaaa!!! besitosss
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 04, 2006 6:14 pm

Hola reines!!! Tan dies sense conectarme ja tenia un mono de la muerte!!!!! ;.:love_: ;.:love_:
es que he nat molt liada aquesta setmana!! :o-o: :o-o:
a veure anem per parts; ::-)
granadella aixi ja tens fotograf?? que es d'aqui lleida?? qui es?? :hmm::
Ilerda (ja veus que et poso el nom en vermell....) a nosaltres el de les flors ens va dir que fins 2 mesos abans no calia que el marejessim (hi tenim molta confiança...)
Petita; la caricatura!! Que no lk'he vist!!
Ah el pis un 10 reina!
Montsesita que ve lo de la prova!! I respecte al ram; tens alguna cunyada amb la que t'hi portis be i li tinguis un apreci especial?? No se, es una proposta...

September
aixi coneixes al meu noi? Si que el deus tenir vist de la nit perque abans treballava a un pub (de fet ens vam coneixer aixi, clienta habitual del pub i ell era el meu cambrer preferit...)
Per cert avui pel carrer he cist a la tetenya que anava a una boda a l'ajuntament! Brrr... he pensat quin fred!

Tema vestits, dijous tarda vaig anar al ribe. Hem van tractar força be la veritat, no em puc queixar. N'hi ha un que m'encanta; es tan A28... es ideal ideal per una boda civil.... Pero es tan A28!
He descartat el de lluna de drap. Hem queden 2 finalistes; he decidit que dema com que es diumenge fare jornada de reflexió i el dilluns ja decideixo entre aquests dos.
September avui li deia a la sogra que un es ideal per la cerimonia i l'altre per la festa i que si em toques la loteria tambe faria aixo que porposes tu.... I ella em diu; ja hi jugues? I dic no, pero aquesta setmana ho fare! Anda que si em toca jaem vec comprantme els dos... jeje!

I a tu september com t'ha anat al pronovias???????? Quins t'agraden?

Ara nomes em faltaria anar a la rami novell pero passo, penso que deuen ser caríssims i que ja he donat proutes voltes, que ja no cal mirar més!

Aima reina com ha anat lo del pis??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 04, 2006 6:47 pm

Aima coraçon, busques el dolça catalunya per emule, es que jo no el trobo.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 04, 2006 7:09 pm

REINES JA ESTA!! JA HE DECITIT!! JA TINC VESTIT!!!! OE OE OE OE!ª OE! OE! >.-<: >.-<: :: orrr:: ::love:: : beer : : beer : :··;..: ::love:: :-)0(-: : ban : : ban : :tkitki:: :tkitki:: =0-0-) :-()-) :-///: :-///: :-)(-: :-)(-: :-);-):-) : sol : : sol : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I PENSAREU I COM S'HA DECIDIT ARA AQUESTA?SI HA DIT QUE HO DIRIA DILLUNS NO??

:hmm:: :hmm:: :hmm:: MIRA M'ESTAVA SOLETA I TRANQUILA BAIXANT MUSICA I AIXO AL SER DISSABTE ESTA APAGAT I ANAVA PENSANT EN LES VESTITS...... ::-) ::-)
US EXPLICO; COM US HE DIT UN ERA IDEAL PER UNA CERIMONIA CIVIL O A L'AIRE LLIURE PERO JO PENSAVA ES IWAL PERQUE NO PER L'ESGLESIA?? CADASCU FA LA SEVA BODA DE LA MANERA QUE VOL NO??? I S'HA DE DIR QUE ES MOLT A28.... :-)ok: :-)ok:

I LLAVORS TAMBE HE PENSAT EN LA'LTRE, QUE TAMBE ES MOLT A28 NO US CREGUEU....QUE ES IDEAL PER ESGLESIA, PER CIVIL O LO QUE VULGUIS I HE PENSAT, T'HAS DE DECIDIR RAPID QUE ES DISSABTE I LES VENTES CORREN, IMAGINAT QUE AL FINAL ET DECIDEIXES I NO EL TENEN I HE PENSAT... SI EM DIGUESSIN QUE NO TENEN EL MES RELIGIOS PER DIRHO D'UNA MANERA, NO SE SI M'AGRADARIA TANT L'ALTRE...EM FARIA BASTANTA RABIA... EN CANVI SI EM DIGUESSIN QUE JA NO TENEN EL CIVIL NO EM MOLESTARIA TANT...
LLAVORS HE PENSAT DONCS HA DE SER EL RELIGIÓS! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

ES QUE EL CIVIL AMB UN PELET MENYS DE VOLUM (QUE JA NO EN TENIA MASSA) PODRIA PASSAR PER VESTIT DE CONVIDADA I HE PENSAT NOMES FALTARIA QUE ALGUNA CONVIDADA NES MES WAPA QUE JO! JEJE.... :-)ok: :-)ok:

I AIXO M'HE DECIDIT PEL QUE ES MES DE NOVIA!! QUE COLL..... QUE NOMES ES UN DIA! L'ALTRE MEL PUC FER SEMBLANT PER LA BODA QUE HE D'ANAR A FINALS D'AGOST...
I JA HE TRUCAT A LA BOTIGA I JA MEL GUARDEN! DILLUNS VAIG A FER LA PAGA I SENYAL I EM MIRARAN LES MIDES..... QUE BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-)) :-))

Perdoneu que hagui escrit en majuscules, però tenia la tecla activada i m'he emocionat amb la parrafada que us he posat (que no se si heu entes....) i ja no podia parar i borrar.... disculpeu reines!!
Us convido a una ronda per celebrar lo del vestit!! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 04, 2006 7:11 pm

Ara si si em toca la loteria em compro els dos!!! jaja...
=0-0-) =0-0-) =0-0-)

aquest que era mes civil era del bundo pero no el trobo a la web iwal es de la col.leció del 2005, el tenien al ribe
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » ds. feb. 04, 2006 8:00 pm

FELICITATS A28!!!!!!

M'alegro molt que finalment t'hagis decidit!!!!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants