Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 06, 2006 10:16 am

jhgjhgjhgjhjhgjghjhgjhgjhgj
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 10:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. feb. 06, 2006 10:18 am

Hola noies!!!!!!!!!!!!!

BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilerda no t'amoinis, jo a 2007 he obert un post que es diu fotografs!!!!!

L'album al vilamajor val 2000 € més o menys!!!!

Així que pel que veig tots valen igual!!!

hi ha noies que els hi surt més barato, no se, els seus fotografs son de granollers, i els hi he demanat si es desplacen, així quan tinguem la informació potser serà qüestió de telefonar, no???

Segur que entre totes trobem un fotograf ESTUPENDO i algo més asequible.

Jo la veritat es que de lleida no he mirat preus enlloc, així que ... no et puc ajudar gaire!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 06, 2006 10:51 am

Aima, no sóc una de les que t'espien!! A l'única persona que mig conec del foro és la Mariapilar, i no la conec jo, sinó la meva germana! Jo he fet filologia catalana i estic treballant en una botiga de la rambla de Girona!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 06, 2006 10:53 am

Edae, t'ho he dit perquè coneixo una noia de banyoles que també es casa aquest estiu i vokia un vestit que no fos de nuvia nuvia...per això quan has dit que esperaves a anar a una botiga que tenien veestits que no eren de nuvia he pensat en ella!!!

Un petó guapa!!!
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 06, 2006 10:55 am

Perdona, és que com que sempre dius que t'espien, pensava que no t'equivoquessis amb mi. A més, no recordava haver posat d'on sòc, i per això m'ha vingut de sobte!!!
qui és???
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 06, 2006 11:09 am

FGFGFDGFDGFDGFDGDGFDDFGGFDDFGFD
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 11:38 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 06, 2006 11:10 am

BON DIA REINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
uff.....quantes notícies bones aquest cap de setmana!!!!!!! quina ilu!!!!!!
a28 i September!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enhorabonaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Què contenta estic!!!!!! September el teu vestit és preciós!!!!!!!! què bonic, què bonic!!!! M´agrada molt de veritat xata!!!!
a28, a veure si ens envies un privi que jo el vull veure!!!!!!!!!!!!! casant-te a la Seu, jo crec que has fet bé d´agafar-te el vestit religiós...clar que sí dona!!!.....això només ho faràs una vegada a la vida!!!!!!
Aima!!! enhorabona a tú també guapa!!!! ni que sigui petitet...per anar tirant fins que en trobeu un de més xulo per comprar...ja us anirà bé...i molt cèntric!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Erica!!!!!!! enhorabona a tú també!!!!! una altra núvia del 2006!!!!! ara ja pots començar a mirar cosetes!!!! ja ens aniràs contant !!!!! :-)ok:
Ilerda........guapa....a tú no et puc donar l´enhorabona.....mecaxis.....jolines què car no? per no ser molt conegut..deu ni do....ho trobo bastant car. Continua mirant, que ja veuràs com trobaràs algo, perquè per aquest preu pots trobar molt fotògrafs bons.
Montsesita!!!! ja tens el tastet!!!!!! yuju!!!!! quina ilu!!!! ja ens contaràs!!! et queda poquíssim reina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Bufff....quantes notícies bones!!!!!!!! Doncs ara va la meva:
JA TINC LES INVITACIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: què contenta estic!!!! a veure si demà us puc penjar la foto!!!! :-)ok:
Imatge
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 06, 2006 11:15 am

MISSATGE DIRIGIT A TOTES:
QUIN DETALLET FAREU!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 06, 2006 11:19 am

Tranqui, no sé qui és!!!
EDAE

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 06, 2006 11:21 am

Ei Aima!!!! quan vaig anar l´altre dia buscar les invitacions tenien els catàlegs dels detallets nous i EREN UNA PASSADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenien moneries!!!! i pels homes tenien coses superxules!!! Jocs de cartes en una capseta de ferro; jocs magnètics; boligrafs; clauers llanterna.....
M´han dit que ens passem a finals d´abril, que tenim temps de sobres.
Si vols anar a mirar algún dia passa....estàven superbé de preu!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 11:28 am

Gracies per la info del fotograf Aima, tambe mirare el post del 2007 a veure si hi puc agafa alguna idea. Vull trucar primer a la Monica Carrera, a la Iolanda Sebe i a Jaume Capdevila que son els que ens van agradar de la fira, a vuere si tenim sort i tenen el meu dia lliure!!! creueu els dits!!!

September, t'he enviat un privat!!!

Petita, que ve que ja tinguis les invitacions!!!! a veure quan podras ficar-nos la foto...

El meu detallet ja el vau veure, uns abanicos molt colorits!!! jejejeje Em falta encara lo que hagi de donar als homes (segurament puros) i algo pels nens i jovenets.
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: airam » dl. feb. 06, 2006 12:03 pm

Hola!!!!

Petita on has comprat les invitacions, com que has comentat que tenen detallets be de preu i aixó!!!!

Ja m'ho diràs!!!

Jo els detalls ja que quins faré, no se si ja os ho havia comentat!! espero no fer-me massa pessada!

Per les dones unes agulles (broches en castellano), les faig jo, al meu xicot es que li encanten, diu que tinc molt bones mans, i les meves amigues sempre em pispen les que ja tinc fetes!!!

Quan em fiqui manos a la obra ja us les ensenyaré!.

Al homes unes ambolles de orujo, es caseró, el fa el meu pare, ell encara no sap que li pisparem però estarà encantat, sino oli que també es caseró, però el orujo es més personal i diferent!

Als nens un estel (cometa en castellano), el meu xicot n'està encantat, li agraden molt, i clar, be li tindré que donar aquest capritxo, no????
airam

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 06, 2006 12:09 pm

Airam, les hem comprat a Martorell a la botiga ******.
Hi va molta gent perquè coses superxules i BARATÍSSIMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En les invitacions ens hem estalviat més de 110 euros, aquí a Lleida la mateixa ens costava 1 més!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: airam » dl. feb. 06, 2006 12:14 pm

Ostres PETITA!!!

A lleida ens deuen de veure amb cara de tenir diners llargs!!!!

Està tot més car o que???

Jo crec que tenim menys competencia al tractar-se d'una ciutat petita, doncs au, a rascar-se la butxaca!!!

Però he estat mirant per Zaragoza, i no et pensis m'han demanat 4 € per una invitació que es com una capseta amb flors seques!!!

I de les més normals 3 i pico!
airam

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 12:27 pm

A veure que penseu d'aquesta idea.
Havia pensat, que en comtes de donar els vanos amb el cafe com es sol fer... Havia pensat en donar-los durant els aperitius perque aixi qui tingui calor, el podra fer servir. Despres com nosaltres donarem a cada parella una foto nostra i d'ells, doncs donar allo amb el cafe i els puros als homes.
Que us sembla?
Es que tambe si ho faig aixi, potser nosaltres no arrivem i hem de deixar a algu encarregat perque ho faci sense nosaltres. Pero no se, em fa il.lusio donar-los jo.
Tinc aquest dubte...
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. feb. 06, 2006 12:41 pm

Jo ho trobo molt bona idea Ilerda!!!!!!
home....normalment la gent dona els detallets a l´hora dels cafés, però bueno....si després doneu la vostra foto.... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ara si ho feu així haureu de demanar a algú que ho faci per vosaltres, perquè a l´hora del pica-pica no hi sereu.....i clar.....no sé......a mi em fa ilusió donar-los nosaltres.......
Nu sé.... :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 12:49 pm

Claro, aquest es el problem, que a mi tambe em fa il.lusio donar-los, perque com els he fet jo, doncs aixo... a mes aixo de dir, quin color vols? jejejejeje sembla una tonteria pero em fa il.lusio!!
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dl. feb. 06, 2006 4:32 pm

Airam, em sembla que eres tu la que entenia molt de perfums, si no es aixi corretgeix-me, ahir vaig anar a la fira de tarragona i em van donar propaganda de botelletes de perfums per regalar als invitats, les que hi ha a les fotos son botelletes de perfums coneguts (no se si son aquests o imitacions) i posa que valen a partir d'1,4€, si t'interesa ja et donare el telefon ^_^
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Rosana » dl. feb. 06, 2006 4:36 pm

Ilerda, depen del mes en que et casis crec que els teus convidats t'ho agrairan enormement el detall de ventall, es molt bona idea :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. feb. 06, 2006 4:48 pm

Rosana, em caso al juny a la tarde...
Si que potser agafem caloreta!!
Ilerda