Autor: MARICRIS » dj. feb. 22, 2007 8:58 pm

Autor: Taty25 » dj. feb. 22, 2007 9:00 pm

Autor: MARICRIS » dj. feb. 22, 2007 9:02 pm

Autor: Nikka80 » dj. feb. 22, 2007 9:13 pm

Autor: Annabeba » dj. feb. 22, 2007 9:25 pm
Nikka80 ha escrit:la verdad es que escribimos muxo a dias, pero mejor asi, no?? kien kiera pues se lo lee todo (yo soy una de ellas) y kien no, pues entra, saluda y ya esta!!! jeje
anna, me alegro de que haya ido bien, ahora a esperar a los resultados! ya nos diras
hasta mañana maricris!!
yo sigo por aki recogiendo, la verdad es que lo llevo bien, ya he doblado la ropa que habia tendida y la he guardado, he puesto una lavadora y ahora voy a fregar los platos...y a hacerle la comida pa mañana pa jordi, la cena y los bocattas pa mañana!!!

Autor: Visitant » dj. feb. 22, 2007 9:39 pm
Annabeba ha escrit:sita81 ha escrit:Noies, quants invitats teniu vosaltres? A mi m'agafarà algo!! tinc massa invitats. Espero q em fallin molts dels de compromís, pq no sé on posaré tanta gent!! El q està clar és q molta gent es quedarà fora de la serimònia, però em fa por que sigui la gent que vull q estigui dins...
Jo tinc uns 200 convidats, només n'entren 200 al restaurant!!

Autor: Visitant » dj. feb. 22, 2007 9:41 pm
Annabeba ha escrit:ARIADNA ha escrit:Annabeba que tal la teva mare???
Havera us explico!!
Li han fet la prova aquest matí, no li donen resultats fins el dia 6 de març. Els metges no li han dit res i això sembla bona senyal, crec que si li haguessin trobat algo dolent ja la haguessin entrat d'urgencies.
Estic molt més tranquila que ahir, pero encara tinc una mica de por, esperarem fins el dia 6, pero penso que tot està bé, perquè ella està animada i sembla que es troba bé.
Us he de donar les gracies, gracies, gracies, gracies.... a totes, sou supermaques. I em feu que els mals moments siguin més bons. MOlts petons a totes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Visitant » dj. feb. 22, 2007 9:42 pm
Nikka80 ha escrit:la verdad es que escribimos muxo a dias, pero mejor asi, no?? kien kiera pues se lo lee todo (yo soy una de ellas) y kien no, pues entra, saluda y ya esta!!! jeje
anna, me alegro de que haya ido bien, ahora a esperar a los resultados! ya nos diras
hasta mañana maricris!!
yo sigo por aki recogiendo, la verdad es que lo llevo bien, ya he doblado la ropa que habia tendida y la he guardado, he puesto una lavadora y ahora voy a fregar los platos...y a hacerle la comida pa mañana pa jordi, la cena y los bocattas pa mañana!!!
Autor: Annabeba » dj. feb. 22, 2007 10:38 pm
brensun7 ha escrit:Annabeba ha escrit:ARIADNA ha escrit:Annabeba que tal la teva mare???
Havera us explico!!
Li han fet la prova aquest matí, no li donen resultats fins el dia 6 de març. Els metges no li han dit res i això sembla bona senyal, crec que si li haguessin trobat algo dolent ja la haguessin entrat d'urgencies.
Estic molt més tranquila que ahir, pero encara tinc una mica de por, esperarem fins el dia 6, pero penso que tot està bé, perquè ella està animada i sembla que es troba bé.
Us he de donar les gracies, gracies, gracies, gracies.... a totes, sou supermaques. I em feu que els mals moments siguin més bons. MOlts petons a totes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Anna m'alegro moltíssim que no us hagin dit res, doncs... perque segur que serà per be, ja ho veuràs. Aquesta nit dorm i descansa be que demà els nenes volen una bona excursió eh?![]()
![]()
per cert, on aneu d'excursió? MOLTS ÀNIMS GUAPÍSSIMA!!!

Autor: Annabeba » dj. feb. 22, 2007 10:50 pm

Autor: Annabeba » dj. feb. 22, 2007 11:24 pm

Autor: Veroo » dv. feb. 23, 2007 12:10 am

Autor: garres » dv. feb. 23, 2007 8:39 am

Autor: ARIADNA » dv. feb. 23, 2007 9:38 am
Autor: martaBCN » dv. feb. 23, 2007 9:42 am

Autor: VANESSITA » dv. feb. 23, 2007 10:01 am
Autor: Visitant » dv. feb. 23, 2007 10:20 am
Autor: VANESSITA » dv. feb. 23, 2007 10:21 am