Hola guapes!!!
Quina il.lusió trobar per fi a algú que faci el convit al Mas Solà!!!
Si no us importa agraïria que em fessiu un foradet amb vosaltres
La meva historia es bastant llargueta. Vaig anar al Tot nuvis de Girona al 2004 i vaig seleccionar 2 restaurants que estiguessin a prop de casa meva. Com que estic a Caldes de Malavella doncs vaig seleccionar Mas Sola i el Lotus Blau. No se xq pero eren els 2 restaurants que més m'agradaven i estava convençuda que la meva decisió estaria entre aquests dos.
Per problemes de construcció de la nostra casa, al final no era possible casar-nos al 2005. Per tant, vaig tornar a visitar la Fira aquest any 2005. Vaig anar directa a demanar informació sobre aquests 2 restaurants (una altra vegada... jejeje) i quina la sorpresa per mi quan em diuen que tenien tot el 2006 ple
O sigui que res de res. I encara en aquesta epoca tinc la casa sense acabar... puffff... això s'ens està allargant molt. Pero com que gairebé ja està acabada hem decidit posar la data i fer la reserva del restaurant.
Jo tota decidida vaig demanar hora per fer una visita al Mas Sola i al Lotus Blau... aquest mateix diumenge al mati (dia 11/01/06) vam anar a fer la visita al Mas Sola i era perfecte... tal com jo m'ho havia imaginat. Ens va agradar molt!!!!! Pero ens hem topat amb un gran problema:
Només tenien un dissabte lliure.. si si.. com esteu llegint.. només un dissabte lliure... excepte pels mesos de Novembre i Desembre que encara no els tenien complets.
Nosaltres de seguida o hem tingut clar... no ens ha fet falta visitar el Lotus Blau.. ens hem quedat l'unic dissabte que quedaba per l'any 2007. O sigui que ens casarem el 18/08/2007 al MAS SOLÀ. Només tinc que confirmar el dia amb el Mossen.. espero que aquest dia no tingui cap cassament. Però bé.. demà sortiré de dubtes.
Bé perdoneu el meu super rotllo.. jejeje... i espero poder participar amb vosaltres i compartir tots els nostres dubtes.
De moment ho tinc tot bastant clar. Només hi ha una cosa que em preocupa i molt. El maquillatje i el pentinat.. no sé.. pero es que soc una persona molt perfeccionista... i aquest tema em preocupa i molt. Si sabeu d'algún lloc on siguin professionals del maquillatje i especialitzats en pentinats de nuvia, agrairia que m'ho fessiu saber.. jejeje... ja se que falta molt.. pero que hi farem...