Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: airam » dt. feb. 07, 2006 7:25 pm

Hola noies!!!

Algú de vosaltres (de les de 2006) es va decidir finalment pel vestit altea!!!

Ara no recordo qui, però tornaré enrrera hi ho miraré.

Ha pronovias 2007, un post a la secció dels vestits, hi ha aquesta foto!!!

Amb la jaqueteta que també es va comentar!

un petonet!

Ahh per cert, la que ho va dir, si vol que despengi la foto que m'ho digui, potser ho vol mantenir a l'anonimat.

Un petó!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: alzina » dt. feb. 07, 2006 7:53 pm

Tranquila Rosana, jo almenys no m'he ofes, t'he de dir que jo tambe he patit algun atac d'aquets que dius, jo soc del desembre i era el caganiu de la classe, pero no em preocupava gaire.

Aquest estiu passat, tornant de mexic recordo el "alt" de radere el meu seient lo be que ho va passar, 12 hores sense saber com seure, jo vaig pensar: es una sort no se tan alt.

Quan vaig fer els divuit habia d'anar amb el dni a la boca per entrar a la disco, al cine..., el dia que em vaig comprar un R21, al treure'l del concesionari el van portar a rentar i el :-)) que estava al rentador em va dir si tenia carnet o anave mon pare. I com aixo, ...

I ara, quan ningu acerta l'edat que tinc, tambe he de treure el dni, aixo no ha cambiat pero m'alegra mes que abans.

Be, ja veus qui no te un all te una ceba. Saludets.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dt. feb. 07, 2006 7:55 pm

de quin dia de desembre? jo de l'11... i com bona sagitari sempre a posar la pota fins al fondo ¬_¬'

A mi lo que em va traumatitzar mes va ser que a 1 de bup em digues una del poble si era del grup que feia la comunio aquell any (feia 6 anys que l'havia fet)
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: alzina » dt. feb. 07, 2006 8:02 pm

Per cert, per les que os caseu per l'esgesia. L'alzina2 va portar uns llibrets de lectures de casament i jo li vaig (ja ho sabia): mira't les cartes de s.pau als corintis, parlen de l'amor.

Les heu llegit? La haguesiu vist, es va començar a alterar tota sola, que de que van, que s'han pensat, m'ho diu un capella el dia que em caso i marxo de l'esglesia....

Es molt fort que als temps que estem segueixin publican coses aixi. :--(

Amb tot el respecte pels creients i sense anims de fer polemica, de bon rollo, vale :-)
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: alzina » dt. feb. 07, 2006 8:04 pm

del 3. Els sagitaris som "especials" >.-<:
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Rosana » dt. feb. 07, 2006 8:22 pm

de que van aquestes cartes, per que la sogra diu que es lo que vol llegir ella... m'has fet agafar por
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:23 pm

Hola noies!!! a veure anem per parts...

Ilerda la Iolanda Sebe es la nostra fotografa!!! Un deu,es molt maja, ho fa be de preu i es molt moderneta sense passarse!!!!Molt del nostre estil vamos! Ja veuras com us agradara!!!
Quin era aquest que era tan car Ilerda??

ima molt be lo del pis; el nostre tambe es petito i a final t'hi acostumes i mes si nomes es per una temporada!!!!

September ha mirat algo mes de vestits o ja t'has decidit definitivament per aquest??
Per cert qui et fa les fotos que et clava 3000 euros??
Hem de parlar del video... ets a lleida aquesta setmana?

Petita tens alguna foto de les invitacions??

Ningu m'ha explicat com penjar fotos... si no no us pun enviar el vestit....
I jo vull que opineu....

Erica enhorabona reina!! Dema actualitzo la llista!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. feb. 07, 2006 8:25 pm

La meva neboda también és del desembre, del dia 10 i és una canya!
No pare de xerrar i sembla una personeta però en petit. El dia de la boda portarà els anells, si no té por esclar!!!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:26 pm

aima on es aquest hotel?? no posa adreça ni res...
i l'enllaç que has posat ilerda es molt raro... no es dun hotel nO??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:28 pm

montsesita la canço te l'estic baixant pero desde un altre ordenador....
ja te la passare!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 07, 2006 8:31 pm

TYRYTRYTYTRYRT
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:33 pm

pero es a barcelona no??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:42 pm

ima els gimnasos no se, jo ara al gausi estic pagant 54 al mes
ja li pregunatre a la meva amiga pel curves
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. feb. 07, 2006 8:43 pm

he posat en 2 missatges ima ennlloc de aima, disculpa, la presa
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. feb. 07, 2006 9:06 pm

Nosaltres al final anem al gimnas lleida (darrera rectorat) i ens costa 70 € matricula i 40€ el mes per que anem sol pel mati (entrada des de les 7:00 fins a les 13:00 i la sortida lliure)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: alzina » dt. feb. 07, 2006 10:34 pm

Rosana, aqui van algunes "perles" que diuen que va escriure aques bon home (vaig posar els corintis pero en va fer per tot-hom), lo de la sumision de la mujer no l'he trobat, quan el tingui el poso. I repeteixo lo dit, no es per fer polemica, hi ha algo bo pero en general, uff.

Sed sumisos los unos a los otros en el temor de Cristo.
Las mujeres a sus maridos, como al Señor, porque el marido es cabeza de la mujer, como Cristo es Cabeza de la Iglesia, el salvador del Cuerpo.
Así como la Iglesia está sumisa a Cristo, así también las mujeres deben estarlo a sus maridos en todo.
Maridos, amad a vuestras mujeres como Cristo amó a la Iglesia y se entregó a sí mismo por ella, para santificarla, purificándola mediante el baño del agua, en virtud de la palabra, y presentársela resplandeciente a sí mismo; sin que tenga mancha ni arruga ni cosa parecida, sino que sea santa e inmaculada.
Así deben amar los maridos a sus mujeres como a sus propios cuerpos. El que ama a su mujer se ama a sí mismo. Porque nadie aborreció jamás su propia carne; antes bien, la alimenta y la cuida con cariño, lo mismo que Cristo a la Iglesia, pues somos miembros de su Cuerpo.

Así mismo que las mujeres, vestidas decorosamente, se adornen con pudor y modestia, no con trenzas ni con oro o perlas o vestidos costosos, sino con buenas obras, como conviene a mujeres que hacen profesión de piedad.
La mujer oiga la instrucción en silencio, con toda sumisión.
No permito que la mujer enseñe ni que domine al hombre. Que se mantenga en silencio.
Porque Adán fue formado primero y Eva en segundo lugar.
Y el engañado no fue Adán, sino la mujer que, seducida, incurrió en la transgresión.
Con todo, se salvará por su maternidad mientras persevere con modestia en la fe, en la caridad y en la santidad.

Descarta, en cambio, a las viudas jóvenes, porque cuando les asaltan los placeres contrarios a Cristo, quieren casarse e incurren así en condenación por haber faltado a su compromiso anterior.
Y además, estando ociosas, aprenden a ir de casa en casa; y no sólo están ociosas, sino que se vuelven también charlatanas y entrometidas, hablando de lo que no deben.
Quiero, pues, que las jóvenes se casen, que tengan hijos y que gobiernen la propia casa y no den al adversario ningún motivo de hablar mal; pues ya algunas se han extraviado yendo en pos de Satanás.
Si alguna creyente tiene viudas, atiéndalas ella misma y no las cargue a la Iglesia, a fin de que ésta pueda atender a las que sean verdaderamente viudas.

:--( estem al 2006
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Visitant » dc. feb. 08, 2006 12:05 am

TRV 5TRGT NVGFYRNVGFYRRRF R
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 11:28 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 08, 2006 8:54 am

Bon dia a tothom!

Ostres Alzina que horrible això que has ficat, fa ganes de plorar :--( . Pobre del capellà si em posa una cosa així, es que surto de la iglesia, vamos més ràpid que un llamp per no dir-li alguna grolleria! Tot i que el meu capellà deu ni do! És bastant jove, no arriba als 40, però sembla que en tingui 70, perquè parlant és un carca, és de les creences de l'any de la kika! Que si els avis són els patriarques de les famílies i han d'obligar a fills i néts a anar a missa, que si no estas confirmat no pots ser padrí de bateig (tot això a passat) i altres coses més. Bé suposo que s'ha donat compte que aquí al poble si continua d'aquesta manera no tindrà gaire fidels així que ha començat a baixar del ruc, una miqueta eh! Jo per exemple no estic confirmada i ara per ara no m'ha comentat res si ho haig de fer, espero que no!!! Ja tinc prou amb el curset prematrimonial!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: erica79 » dc. feb. 08, 2006 8:58 am

Hola wapes !!

Quines lesctures fer a la ceremònia, això va sobretot per les que fan boda civil.

Gràcies
erica79

Entrades: 36
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:43 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 08, 2006 9:12 am

Bones erica79!

Jo he estat en alguna boda civil i pots triar qualsevol cosa per llegir. Tampoc és obligatori fer lectures a la boda civil però sempre queda més, no sé, més boda!
Fins i tot si tens algun amic o amiga, o parent especial que vols que faci algo li pots demanar que faci ella mateix un escrit i que el llegeixi com una lectura. En una que hi vaig anar la noia tenia una filla d'uns 14 o 15 anys i va ser la filla la que es va currar l'escrit i va quedar preciós! Si nó sempre pots triar qualsevol cosa que t'hagi marcat, no sé suposo que ja m'entens! Algun tros de cancó especial, alguna carta d'amor, o més que una carta una declaració... Sort i ke vagi bé i sort en la busqueda! :-)ok:
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants