Ribiera Maya al maig!

Destins, propostes, no saps on anar?

Ribiera Maya al maig!

EntradaAutor: Myrim » dg. feb. 11, 2007 4:26 pm

HOla noies com porteu els viatges? nosaltres anem a la ribiera maya, marxem el22 hi ha algu k tambe vagi?
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: octubriano » dg. feb. 11, 2007 4:34 pm

EN EL FORO "LUNAS DE MIEL" VERÁS VARIOS POSTS DE GENTE QUE HACE ESTE VIAJE...

PRUEBA A DARTE UNA VUELTA POR AHÍ...
Imatge

Ya vuelve a estar ABIERTO... Niuuu Yorccc... Niuuu Yorcccc!!!...
octubriano
:: megaOctubriano
:: megaOctubriano

Entrades: 9593
Membre des de: dv. des. 01, 2006 1:22 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Laurita » dg. feb. 11, 2007 8:12 pm

Hola Myrim!!

Nosaltres ens casem el 19/5 y segurament marxarem el 22 de Maig, però encara no hem fet la reserva definitiva.
¿Quin hotel heu agafat?

A veure si coincidim ...

Petons,

Sergi i Laura
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Laurita

Entrades: 39
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 4:44 pm

EntradaAutor: iram » dl. feb. 12, 2007 8:55 am

MYRIM COMO DICEN LAS COMPIS EN EL FORO DE LUNA MIEL HAY VARIOS POST DE RIVIERA MAYA, PASATE POR ALLÍ TE SERVIRÁ DE AYUDA. NOSOTROS NOS CASAMOS EN MAYO Y HACEMOS CIRCUITO POR MEXICO CON EXTENSION DE RIVIERA MAYA.
BESITOS!!
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Begooo » dl. feb. 12, 2007 9:47 am

Myrim, nosotros nos vamos el 30 de mayo... o sea que creo que cuando casi os vayais de alli nosotros llegaremos :-)
Mi hotel es el gran d palladium kantenah!
http://www.begoyoscar.com YA HEMOS PUESTO FOTOS DE LA BODA Y DE LA LUNA DE MIEL!
Begooo
:: supernúvia

Entrades: 6058
Membre des de: dv. gen. 27, 2006 1:11 pm

EntradaAutor: Myrim » dl. feb. 12, 2007 5:24 pm

Hola Bego, jo vaig al mateix hotel que tu, pero la setmana avans, a les fotos pinta molt bé, i el meu cosí ( que és qui porta el tema del viatge pk l'agencia es d'ell) diu que esta molt bé.. buag tinc unes ganes ja!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: sira » dl. feb. 12, 2007 5:35 pm

Hola noies el gran paladium kantenah és una passada, fa dos anys vaig anar a l'Hotel Copacabana que està al costat i quan anavem a buscar la gent del Kantenah era xulíssim, el nostre també estava molt i molt bé.

Felicitats per l'elecció.

Jo em caso l'any que vinent i encara no sabem on anirem però realment la Rivera Maya és una passada, espectacular.
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Laurita » dl. feb. 12, 2007 8:21 pm

Hola Myrim!!

NOsaltres estem pensant anar en la mateixa data que vosaltres (22/05), però potser agafem el Kantenah White Sand que està just al costat del Kantenah.

Quan ho tingui emparaulat, t'ho confirmo.

A quina hora teniu la sortida?
I una pregunta indiscreta... Per quan us ha sortit i a quina agencia??

Gràcies,

Laura
Imatge
[/url]
Laurita

EntradaAutor: Pu&Vi » dt. feb. 13, 2007 11:09 am

NOSALTRES anirem també la primera quincena de juliol, anirem al IBEROSTAR MAYA a veure que tal , salutacions, bona elecció... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Pu&Vi
:: núvia rookie

Entrades: 80
Membre des de: dc. des. 27, 2006 7:24 pm
Ubicació: Blanes

EntradaAutor: Begooo » dt. feb. 13, 2007 1:11 pm

Myrim, jo estic ja boja amb el viatge i super tranquila perque he sentit molt bones critques d'aquest hotel! ostres ja m'agradaria coincidir amb algu, nosaltres sortirem el 30 de maig o sigui que arribem alla a l'hotel el 31...
ja m'explicaras ehhhh, tot i que quan tu estiguis alla jo estare cpaficada en els ultims detalls perque em caso el dia 27 de maig :-)

ostres que be! quines ganes tinc de viatge!!!
http://www.begoyoscar.com YA HEMOS PUESTO FOTOS DE LA BODA Y DE LA LUNA DE MIEL!
Begooo

Entrades: 6058
Membre des de: dv. gen. 27, 2006 1:11 pm

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 13, 2007 5:46 pm

hoLA Laurita! nosaltres sortim de barcelona a les 9 del mati, i de madrid amb el de les 3 de la tarda crec, noi ho recordo bé. tinc entes que tots dos hotels estan al mateix complex i es comuniquen així que igual coincidim, perque els restaurants deuen ser els mateixos. JO ho he agafat a viatges marsans pk l'agencia que hi ha aki sitges es del meu cosi, i amb les tases i els vols de anar i tornar a madrid tot inclos s'ens enva a 1170e mes o menys( no recordo exacte) per cap... i a vosaltres?
igual si coincidim el avio podem kedar per fer excursions junts, m'han dit que es el millor pek et surt mes a compte i es mes divertit... weno noies un peto a totes!! JA FALTA SUPER POC!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Laurita » dt. feb. 13, 2007 7:37 pm

Myrim!!
Doncs si concreto i sortim el 22/5, miraré a veure si podem coincidir amb els vols... Jo també ho agafaré per Marsans si tot va bé ja que tinc una coneguda que hi treballa a una agencia de Barcelona.
Tinc moltes ganes de que arrivi el gran dia...

Quan tingui el viatge al sac i ben lligat, us ho faig saber.

Petons,

Laura <-^^>
Imatge
[/url]
Laurita

EntradaAutor: vaneidiego » dc. feb. 14, 2007 1:40 pm

hola myrim!!!!

JO TAMBÉ SOC DE SITGES!!!! QUINA AGENCIA ES A LA QUE TREBALLA EL TEU COSI???? JEJEJE. NOSALTRES TENIM LA ILUSIÓ D'ANAR A SRI-LANKA I MALDIVES PERO ENS SURT PER 2800 +O- EUROS CADA UN I... NO SÉ, CREC QUE ES UNA PASTA! LA SEGONA OPCIÓ ES RIVERA MAYA, AVIAM SI ENS POTS AJUDAR I EXPLICAR-NOS UNA MICA EL TEU VIATGE I AIXÍ ENS TREUS DE DUBTES!!!!

GRACIES GUAPI

VANE
[url=http://nuvis.org/vaneidiego]

Imatge [/url]

www.nuvis.org/vaneidiego
vaneidiego

Entrades: 56
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 12:22 pm

EntradaAutor: Myrim » dj. feb. 15, 2007 5:31 pm

HOla Vane, el meu cosi treballa al Marsans...ja arriba el carnaval!!! esperem k les prediccions de pluja per diumenge fallin!! i k faci solete i calor!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dl. feb. 26, 2007 5:44 pm

HOla noies com teniu el tema del viatge?? jo tinc unes ganes ja, ara em vull anar a mirar bikinis, però fins a semna santa no crec k en trobi, i algun pareo wapo.. oeoeoe ting ganes d'escarxofar-me amb el joan a una amaca a la platja amb una caipiriña mmmm!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: vaneidiego » dl. feb. 26, 2007 6:17 pm

Myrim ha escrit:HOla noies com teniu el tema del viatge?? jo tinc unes ganes ja, ara em vull anar a mirar bikinis, però fins a semna santa no crec k en trobi, i algun pareo wapo.. oeoeoe ting ganes d'escarxofar-me amb el joan a una amaca a la platja amb una caipiriña mmmm!!!

HOLA GUAPA,

YO IGUAL! EN TINC UNES GANES INCREIBLES!!!! I ARA QUE JA TINC CONFIRMAT EL VIATGE I PAGAT... JA VEUS, PER LO MATEIX QUE TÚ, RELAX TOTAL I AMB QUI ESTIMO!!!! TOT UN SOMNI!!!! QUE EM CUIDIN I M'HO FACIN TOT, TOT, TOT....JAJAJAJAJA.

OLELELELELELELELELELELELE

BESITOS

Imatge [/url]

www.nuvis.org/vaneidiego
vaneidiego

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 27, 2007 5:46 pm

Hola Vane, vas a la Ribiera al final?? em sembla que tenim una convidada en comu..., perque l'altre dia parlant amb la meva padrina em va dir que la setmana despres del meu casament también te un altre i la noia es diu vane, crec que ets tu... pero no se.. ALA ALA que ens keda poc!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: vaneidiego » dt. feb. 27, 2007 5:50 pm

Myrim ha escrit:Hola Vane, vas a la Ribiera al final?? em sembla que tenim una convidada en comu..., perque l'altre dia parlant amb la meva padrina em va dir que la setmana despres del meu casament también te un altre i la noia es diu vane, crec que ets tu... pero no se.. ALA ALA que ens keda poc!!

HOAL MYRIM!!!!

NO, AL FINAL NO MARXEM A LA RIBIERA!!! ANEM A SRI LANKA I ILLES MALDIVES, ENS FA MOLTA ILU!!!!
PER CERT!!! D'ON ETS MYRIM???? I QUI ES LA TEVA PADRINA????QUINA CASUALITAT QUE TINGUEM UNA CONVIDADA EN COMÚ!!!! DIGUES, DIGUES...QUI ES????

PETONETS GUAPA!!!

VANE

Imatge [/url]

www.nuvis.org/vaneidiego
vaneidiego

EntradaAutor: Myrim » dt. feb. 27, 2007 5:53 pm

HOla, jo soc de sitges, la emva padrina es diu Laura Trilla
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: vaneidiego » dt. feb. 27, 2007 5:57 pm

Myrim ha escrit:HOla, jo soc de sitges, la emva padrina es diu Laura Trilla

OSTRES!!!! QUE BÓ!!!! QUINA CASUALITAT!!!! DONCS SI, TAMBÉ ES CONVIDADA AL MEU CASAMENT!!!! CREC QUE M'HO VA COMENTAR! I QUAN ET CASES??? EL 19 DE MAIG???? I EM CONEIXES A MI???? JO PEL NOM A TU NO!!! TENS WEB A NUVIS.ORG??? HO DIC PER XAFARDEJAR!!!! JO SI!!! www.nuvis.org/vaneidiego

potser ens coneixem i tot!!!! i on et cases? on fas el convit???? explica, explica!!!!

vane

Imatge [/url]

www.nuvis.org/vaneidiego
vaneidiego

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat