Hola Noies !!!!!
Perdoneu el retràs pero és que vaig arribar tard i avui vaig de cul a la feina.
Us en faig cinc centims: Resulta que em provo el vestidet i quan surto la gent que m'acompanyava no va dir ni mu. No van reaccionar. Pot ser esperaven un altre tipus de vestit pero bueno.. En fi, que tan tan els hi dic bueno què? I llavors van reaccionar que si que és molt maco, i et queda molt bé. No sé com explicar la sensació que vaig tenir per que tampoc em va saber greu, a tots ens poden agradar o no les coses pero em sembla que era el moment més important per dir oh si o oh no i no van dir res.
Després, com que deurien pensar que és el que m'he quedat i que ja està, es van posar molt participatives amb el tul / xal / i la resta. Al final ja van sortir contentes per que van veure que la que venia darrera meu es probava un vestit súper especial i no els hi agradava gens...
Tema sostenidors complicat per que els que jo vaig portar de color carn i que són una mica gruixuts em fan més pit i realment no aguanten res. Les hombreres millor el que pasa que eren blanques, no sé per que no les vaig demanar de color carn !!!, i quan vaig veure les fotos després es veuen molt !!!!!!!!!!!!!

Semblo la BOMBI

. I les hombreres també fan gruix. M'he de buscar alguna cosa co uns cocos de silicona prima de color carn i prou per que el pit queda súper agafat amb el corpiño tot i que el vestit que em vaig probar ahir està fet una merdeta. quan m'arribi el meu segur que el corpiño serà més valent. Tema sostenidors aniré al Corte inglés que tenen de tot... Apollonia, si fas menys pit que jo segur que amb les hombreres tens de sobra. Jo m'agradaria trobar una altra cosa per que ja faig força pit.
Al final segurament no portaré xal típic de tul sinó una especie de ponxo d'organça molt transparent, tampoc podem tapar el vestit. Amb el tul no hi sé anar per que no sé on posar les mans.
M'oblidava, tema pentinat. em vaig fer una mica de recollit pero no em va agradar amb el vestit, així que ja m'estic buscant un altre.
Lo bo d'aquesta pre-prova és que ja he vist tot el que no em va bé, i tinc temps de buscar...
Quan pugui us envio les fotos que el meu jefe s'ha endut el portàtil i no les puc descarregar ! Segurament aquesta tarda.
Petons !!!!!!!!!