Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 28, 2007 12:51 pm

DONCS NOSALTRES A LES OBRES SORT N'HEM TINGUT DE MUN PARE QUE ES ELECTRICISTA I FONTANER I ENS HO HA FET TOT ELL, ELS CAPS DE SETMANA...I ENS HA FET UNA DUTXA D'HIDROMASATGE INCORPORADA A LES PARETS....SUPER XULA!!!!!!! A MI EM FEIA COSA QUE ESTIGUES AL PIS TREBALLANT ELS DISSABTES I DIUMENGES I L'ANAVEM A AJUDAR!!!!!! :-)) :-)) :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. feb. 28, 2007 12:53 pm

apol.lonia es molt xulo l'avatar que li has ficat a la montseta!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: apollonia » dc. feb. 28, 2007 12:54 pm

Tranquila Tutti, ja veuràs com ho solventareu al final.

Jo ho vaig passar molt malament també, sobretot pq era gent que coneixia de molts anys de fer-los treballar en l'antiga empresa que estava i hi confiava, i un familiar d'ell que ens va fotre el pèl i els quartos.

Però de les males experiències n'aprens i el que toca és disfrutar del niuet :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: apollonia » dc. feb. 28, 2007 12:55 pm

no, si l'ha trobat ella, jo només li he reduït la mida
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 12:56 pm

Parlant de coses bones, la boda va anar molt bé! El pitjor va ser haverme d'aixecar d'hora per anar a la pelu, ja que a les 9 havia d'estar a casa del nuvi per fer fotos, ja que era un cosí del meu home, vaja l'únic cosí que té i clar volien que hi fossim pq som la família més directa que tenen i els hi feia gràcia que anèssim. La veritat que per la nostra també ho van haver de fer ells!!! Així que ens van retornar la pilota. Mentres siguin d'aquestes cap problema!!!

Desprès com que ja estavem vestits vam anar a acompanyar al padrí a casa de la núvia i així vam tenir la oportunitat de veure-la abans que ningú, i com que a mi m'encanta doncs ràpid m'hi vaig apuntar!!! Estava maquíssima, un vestit de la Cymbelline em penso que em va dir i molt el pentinat molt sencillet, li quedava perfecte!!!

A la missa, el meu home feia de testimoni, però com que cada capellà és un mon i cadascú ho fa a la seva manera, una mica més i es descuida de fer pujar-los a l'altar!

El convit un deu, el menjar molt bo, però el millor la font de xocolata que van possar desprès al ball, amb maduixetes, platan i donuts. Ummm, que bo, com que tothom ballava i això estava en una punta doncs la gent no sen va adonar gaire de que hi era i jo em pic ho vaig veure fins que ma germana no em fa fotre la bronca de que la llevadora em possaria a règim vaig estar allà mano a mano amb un altre fotent-nos maduixes amb xoco. Ummm quan hi penso em venen ganes de tornar-hi!!! A més la xocolota estava al punt ni molt forta ni massa suau, perfecta!!! Si més no per a mi!!!

La veritat que vaig durar bastant, fins que van marxar els nuvis a l'hotel tot i que jo ballava més aviadet a un costadet perquè així no molestés a la gent amb la meva panxolina ni ells a mi, ja que com sempre acaben esbojarrats, millor no possar-t'hi pel mig que un cop o altre sempre pots rebre.

En resum, que va estar genial. Ja tinc ganes que arribi la pròxima a l'abril. Desprès tinc una altra al juny, que serà la que em perdre perquè segur que estic en pleno "apogeo" , desprès dos més a l'octubre una el primer cap de setmana i a l'altre una altra!!! Llavors amb aquestes ja serem tres!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 1:04 pm

deu ni do tutti!!!! quin munt de bodes en pocs mesos!!!! nosaltres de moment aquest any només tenim la nostra!!! :-)) :-)) :-))
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: apollonia » dc. feb. 28, 2007 1:07 pm

jo només en tinc 1 a l'abril, i m'hi trobaré a l'a30 :-) :-) :-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 1:10 pm

Millor així noemí! La veritat a mi m'encanten les bodes però tantes en sols un any és massa!!! A més precissament aquest any que estic :-()) , però bueno que hi farem. El que més en fot és que totes son de bastant compromís i clar em sap molt greu anar-hi estant prenyada ja que no puc disfrutar tant i inclús una de les meves millors amigues, que pobra, em volia fer testimoni, no ho podré ser perquè es molt probable que estigui parint o que faci pocs dies que hagi parit i clar no es questió d'anar amb el pitufo amb 1 setmaneta a una boda. Si fos per aquí aprop vale, però m'haig de desplaçar amb cotxe i clar el nen serà molt petitó. La veritat que em sap molt de greu, però que hi farem!!!

Jo l'any passat també només vaig tenir la meva i la vaig disfrutar moltíssim, així que aprofita i gaudeix al màxim que és un dia màgic!!! Per cert quan et cases???
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 1:12 pm

Quin dia d'abril la teniu??? Bé suposo que no coincidirem pq la meva no és a Lleida!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 1:17 pm

em caso el 7 de juliol, tuttifrutti i realment ja l'estem disfrutant a tope amb tots els preparatius :-)) hi ha moments que em quedo sommiant desperta :-)) :-)) :-))
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 1:26 pm

DONCS APROFITO EL MEU MISSATGE NÚM. 500 PER DONAR-TE L'ENHORABONA I QUE TOT EL VAGI MOLT I MOLT BÉ!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 1:30 pm

moltíssimes gràcies guapa!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) jo també et dono l'enhorabona pel teu 500 missatge i per la 3a floretaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-))
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 1:31 pm

EI, QUE JA TINC UNA FLORETA MÉS I SÓC NÚVIA EXPERTA!!!

PENSAVA QUE NO ARRIBARIA MAI!!!

OEOEOEOEOEEOOEOEEOEOEOEOEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
: beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
:-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban : :-///: : ban :
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
:mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.* :mu:: *.*.*.*
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 28, 2007 1:38 pm

Nenes que avui tinc molta feina!!!
Us he llegit en diagonal i no me enterat de la meitat, parleu de obres, aixetes, reformes i desastres. Doncs jo també tinc el lema: en casa del herrero cuchara de palo. Mon pare té una empresa que fa alumini i ma germana encara li va al darrera perquè li faci les portes del garatge de casa seva. Però es que ara estem a una epoca que la gent de la construcció va desbordada i prefereixen primer quedar bé amb els de fora que amb els de casa (la confiança fa fastic).
Tutti quan tingui un moment llegeixo com t'ha anat la boda.

APOLLONIA, GRACIES PER REDUIR-ME L'AVATAR!!!!! ETS LA MILLOR!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 28, 2007 1:40 pm

Alzina : btbe ::
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. feb. 28, 2007 1:45 pm

quin avatar més xuli Montse!!!!!!!!!! a mi també m'agafa ganes de fer-li alguna reforma al meu neu:-D neu:-D neu:-D
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. feb. 28, 2007 1:47 pm

Tranquila Montsseta!!! Si tens feina es normal que no estiguis gaire per aquí avui, el que passa es que demà tornareu a escriure com a boges i a mi em tindreu la setmana que bé possant-me al dia durant dos dies seguits!!! Es broma!!!

El que passa es que quan tinc lo jefe per aquí m'és impossible conectar-me, ja m'agradaria ja, però la veritat quan estic massa estona per aquí malament que no faig res en tot el dia!!! I més els dimecres que tinc una mandra a sobre que deu ni do, i ara només falta afegir-hi la mandra de estar prenyada així que imagineu-vos. Avui m'ha costat moltíssim aixecar-me, volia quedar-me tot el matí dormint i no serà perquè no he dormit bé avui, hi ha dies que no, però avui perfecta. Només m'he aixecat a quarts de 4 per fer el riuet de rigor, que ara no passo ni una nit que no m'hagi de despertar per això, i fins l'hora de tocar el despertador res de res. Encara hi així a hagut de sonar 4 vegades perquè m'aixequès, sort que me'l posso amb temps que si no segur que faria tard més d'un dia!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. feb. 28, 2007 3:11 pm

Ei Montsseta!!!! què xuli el teu avatar!!!!!!! et pega molt!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: maritima » dc. feb. 28, 2007 3:11 pm

eeeii montsseta et keda genial¡¡

q m'hen diueu del meu? jejeje
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. feb. 28, 2007 3:46 pm

Tutti, que guay font de xocolata a la boda!! quina passada!!!
Per cert, felicitats per la floreta!!!

Maritima, el teu també és xulo l'avatar, però una mica grosset... perquè no te'l reduixes una mica?
No se com ho ha fet l'Apollonia amb el meu...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant