tuttifrutti ha escrit:Bon dia a tothom!
Amb aixó dels mobles teniu raó, però hi ha una cosa que jo no faria ja que si em compro uns mobles lo que faria és pagar-los una vegada els tingués. Això de pagar a una financiera i sobretot sense tenir-los, no!
Vaja, jo almenys quan m'els vaig comprar fins que no me'ls van portar i montar tot no vaig pagar! Tot i que ara que hi penso l'unic que vaig fer és donar una paga i senyal, però es que avui en dia casi tot ho has de fer així, si no pagues per endavant res de res, tot i que también ho entenc perquè hi ha cada cara dura per aquest mon!
Espero que a aquesta gent li vagi bé i almenys recuperin el que és seu.
Hola Tuttifrutti,
en aquesta botiga et feien pagar el 40% al moment d'encarregar els mobles i la resta el dia de l'entrega. Tot seguit et donavem una data concreta d'entrega de mobles i et feien firmar per comprometre't. Total el paper que firmaves per aquest segon termini era amb una financiera. Això vol dir que et quedava el deute amb la financiera però des d'aquell moment l'empresa cobrava. NEGOCI RODO!
Aquesta és la manera que ho vam fer nosaltres que és una compra considerada al comptat, però gairebé tothom un cop pagada la paga senyal la resta ho feia a terminis.
Hi ha molta gent que pagarà durant molt temps uns mobles que no té.
Molts clients quan arribava la data de l'entrega es trovaba que no rebia els mobles però havia de començar a pagar igualment perquè el deute era amb la financiera.
Nosaltres, per sort, tenim els mobles des del mes d'agost, això si amb desperfectes que van quedar per reparar i encara no ho han fet ni ho faran, es clar. La taula del menjador la van portar fa un mes després d'insistir fins a l'extenuació amb trucades i anades a la botiga. Van aconseguir una de la botiga d'Hosca i la van enviar amb evidents desperfectes. Li van dir que li tornarien diners...... RES DE RES!
Tal com t'he dit no ens podem queixar perquè tenim els mobles però no deixo de pensar amb tots els qui han sigut molt perjudicats.
Ahir mentres estaven els de TV3 filmant al carrer d'Aragó (de BCN) davant la botiga de Xavier Pujol el programa de la Mª Pau Huguet va venir un desl clients afectats que l'han enganxat amb 3.000€ és a dir 5.000.000 de pessetes.
Altres parelles que venien dient, estem pagant la hipoteca, uns mobles que no tenim i no tenim més diners per comprar uns de nous... etc.
Tot plegat, UN DESASTRE!