IMMACULADA GARCIA!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

IMMACULADA GARCIA!!!!

EntradaAutor: NUMA » dl. març 05, 2007 1:02 pm

Bon dia noies!!!
Algú sap alguna cosa sobre aquesta dissenyadora??
Ja he anat a mes de 30 botigues i no tinc res de res encara... divendres tinc hora en aquesta botiga, pero no tinc cap referencia....
Algú pot ajudar-me??

www.immmaculadagarcia.com

Mil gracies guapes!!! :-()-)
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Aker » dl. març 05, 2007 1:43 pm

NUMA, carinyo..

www.immaculadagarcia.com

Havies posat una m de més... :-))
Aker
:: meganúvia

Entrades: 8446
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 11:24 am
Ubicació: La Tierra

EntradaAutor: Laiona » dl. març 05, 2007 1:51 pm

Numa, yo no sé nada, pero he visitado la web, y no veas qué vestidos más requetepreciosos!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Qué pasada! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Laiona
:: núvia experimentada

Entrades: 432
Membre des de: dj. gen. 12, 2006 5:42 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Aker » dl. març 05, 2007 1:52 pm

Per cert...els vestits són xulíssims!!!...a veure qué tal va divendres!
Aker

Entrades: 8446
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 11:24 am
Ubicació: La Tierra

EntradaAutor: NUMA » dl. març 05, 2007 4:25 pm

Aker ha escrit:NUMA, carinyo..

www.immaculadagarcia.com

Havies posat una m de més... :-))

JAJAJAJAJA QUE HARIA YO SIN TI...... :-)) :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dl. març 05, 2007 4:27 pm

Laiona ha escrit:Numa, yo no sé nada, pero he visitado la web, y no veas qué vestidos más requetepreciosos!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Qué pasada! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

SI ES VEUEN XULOS.... PERO NO SE YO...... JA US EXPLICARÉ COM VA LA PRIMERA VISITA....

FA LA PINTA DE QUE NOMÉS ENTRAR A LA BOTIGA ET DIGUIN.... SON 4000 jajajajajajaj :-)) :-)) :-))

Muaaaaaaaa
Imatge
NUMA

EntradaAutor: Laiona » dt. març 06, 2007 8:50 am

La veritat és que si que té pinta d'això si.... :o-o: però ves-hi!! Total, per provar... no? :o-o:

Ja ens explicaràs!!! :-))
Laiona

Entrades: 432
Membre des de: dj. gen. 12, 2006 5:42 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: NUMA » dt. març 06, 2007 9:24 am

jajajaja
Ja veig que aquesta bona dona no la coneix ni el seu pare!!!!!! jajajajajajajajajajajaja

Bueno.... doncs a la aventura!!!! tot sigui per trobar alguna cosa.... ja estik cansada de tant buscar!!! :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: laiaijavi » dt. març 06, 2007 9:28 pm

Bona tarda Numa!
Jo tinc referencies d'aquesta botiga pq vaig anar a mirar vestits. La meva experiencia?? Horrorosa!
No et vull desanimar, pero a mi em van tractar fatal! Primer em van donar hora i quan vaig arribar sempre t'aten un gay o ella, pero quan jo ella no estava...

Llavors em va mirar i em va dir que no em podria provar cap vestit (estic una mica grassoneta) i que si volia un vestit d'alla hauria de co9nfiar en la seva paraula i agafar un vestit que magrades, sense provar!

Per mi va ser molt indignant, em vaig sentir fatal!!!
I em va dir que tornes la setmana següent que ja estaria Inmaculada i que mab quatre "draps" literal, quatre "draps" em podria fer a la idea del que em farien....

Els preus? No son gaire cars, ells diuen que per 800€ ja el tens...
La roba dels vestits? Pel meu gust massa sintetica...

Pero no vull que la meva opnio condicioni a ningú, nomes es una opnio i la meva experiencia!
laiaijavi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1428
Membre des de: dj. des. 07, 2006 12:37 pm

EntradaAutor: Belton » dc. març 07, 2007 10:35 am

Jo vaig anar, i no vaig tenir cap problema... però és clar... cada una és un món... sap greu el que li va passar a la laia, és una marranada però jo t'explico la meva experiéncia:

Jo de seguida vaig conectar tant amb ell com amb ella, de fet m'ho vaig passar pipa... t'ho dic en serio...però al final no ho vaig comprar allà... De preus... a mi em pujaba uns 1600 € i la tela no era sintética era de les més bones que tenia... em van donar l'opció de modificar gairebé tot partint d'una base seva i sí, em van ficar teles per sobre per aconseguir l'efecte que els hi vaig demanar...però vaja jo crec que millor que hi vagis i ho provis tu mateixa...
Belton
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: NUMA » dc. març 07, 2007 10:44 am

UFFFFF GRACIES NOIES!!!!!

PER UNA PART ES MOLT LLEIG EL QUE VA PASSAR A LA LAIA.... NO ES POT SER AIXÍ..... EM SAP GREU I ANIRÉ AMB COMPTE ( X SI LAS MOSCAS )
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dc. març 07, 2007 10:45 am

Belton ha escrit:Jo vaig anar, i no vaig tenir cap problema... però és clar... cada una és un món... sap greu el que li va passar a la laia, és una marranada però jo t'explico la meva experiéncia:

Jo de seguida vaig conectar tant amb ell com amb ella, de fet m'ho vaig passar pipa... t'ho dic en serio...però al final no ho vaig comprar allà... De preus... a mi em pujaba uns 1600 € i la tela no era sintética era de les més bones que tenia... em van donar l'opció de modificar gairebé tot partint d'una base seva i sí, em van ficar teles per sobre per aconseguir l'efecte que els hi vaig demanar...però vaja jo crec que millor que hi vagis i ho provis tu mateixa...

GRACIES A TU también..... ESPERO QUE LA MEVA EXPERIENCIA SIGUI MES SIMILAR A LA TEVA!!!!
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dc. març 07, 2007 10:46 am

laiaijavi ha escrit:Bona tarda Numa!
Jo tinc referencies d'aquesta botiga pq vaig anar a mirar vestits. La meva experiencia?? Horrorosa!
No et vull desanimar, pero a mi em van tractar fatal! Primer em van donar hora i quan vaig arribar sempre t'aten un gay o ella, pero quan jo ella no estava...

Llavors em va mirar i em va dir que no em podria provar cap vestit (estic una mica grassoneta) i que si volia un vestit d'alla hauria de co9nfiar en la seva paraula i agafar un vestit que magrades, sense provar!

Per mi va ser molt indignant, em vaig sentir fatal!!!
I em va dir que tornes la setmana següent que ja estaria Inmaculada i que mab quatre "draps" literal, quatre "draps" em podria fer a la idea del que em farien....

Els preus? No son gaire cars, ells diuen que per 800€ ja el tens...
La roba dels vestits? Pel meu gust massa sintetica...

Pero no vull que la meva opnio condicioni a ningú, nomes es una opnio i la meva experiencia!

X CERT.... QUE PASSA QUE LES TALLES SON MINUSCULAS?????
Imatge
NUMA

EntradaAutor: tweety » dl. abr. 23, 2007 8:59 pm

Hola!!!

Jo me l'he quedat a Immaculada Garcia i m'han tractata molt bé. El vestit s'ha creat a partir d'una base seva, les meves i algunes de les seves idees.El preu és ajustat...però és clar jo buscaba un vestit senzill...

Jo estic molt contenta. Al final has anat a mirar-ho?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
tweety

Entrades: 2
Membre des de: ds. maig 27, 2006 5:32 pm

EntradaAutor: NUMA » dj. abr. 26, 2007 10:52 am

tweety ha escrit:Hola!!!

Jo me l'he quedat a Immaculada Garcia i m'han tractata molt bé. El vestit s'ha creat a partir d'una base seva, les meves i algunes de les seves idees.El preu és ajustat...però és clar jo buscaba un vestit senzill...

Jo estic molt contenta. Al final has anat a mirar-ho?

SI. I VAIG ESTAR A PUNT DE QUEDAR-ME UN.............. PERO A PUNT A PUNT!!! I AL FINAL..... PAGARÉ UNA MICA MÉS I AGAFARÉ EL VESTIT AL DISSENYADOR QUE SEMPRE M´HA AGRADAT!!!

PERO RECONEC QUE EL TRACTE MOLT BO I ELS VESTITS MOLT XULOS I BÉ DE PREU.....X EL QUE SON....
Imatge
NUMA

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants