Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dv. feb. 10, 2006 7:40 pm

BUENO REINES I REI!! ARA SI BON CAP DE SETMANA A TOTS!!!!

ALZINES QUE VAGUI MOLT BE ELS TASTET I DILLUNS JA SABEU CRONICA DE TOT!! JAJA.... JA ENS HO PASSEM BE AQUI EH??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dv. feb. 10, 2006 7:59 pm

Bones a tothom!

Amb aquest pas no arribem a les 200 pàgs. si no que les passarem!!!!

Bé només entro per dir-vos BON CAP DE SETMANA i sobretot sigueu bons dilluns que ja m'he vec venir que no faré més que llegir! Entre el tastet, aliances... Que bé, quina ilu tot! Jo también vull fer coses però fins la setmana que bé no crec que pugui. El que m'amoïna és que desprès hauré de correr com una boja per tot: pel vestit (sobretot), el fotògraf i restaurant (confirmar-ho) i lo demès tot! Sabates, aliances, flors, detalls, invitacions (que possiblement les farà el mateix fotògraf), i segur que em deixo algo :hmm::
Bé, més igual si tinc feina desprès, el més important és que ho pugui fer, que és el que desitgem tots, pq això voldra dir que estem tots bons!

Bé, que vagi bé el cap de setmana. A10! :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: alzina » ds. feb. 11, 2006 1:56 pm

Crònica el tiberi:

Hola com va noies !!! soc l'Alzina2
weno ahir tastet a la Fonda, quin tip!!!!
Be, per on comencem? doncs vam entrar a le 9 i eren bastant més de la 1 que vam sortir. Un consell: abans d'anar al tastet no mengeu res en dos dies! vam anar nosaltres dos i el nen i ens van portar a part de les olives i torradetes d'escalivada i anxoves, quatre plats de peix:
rap farcit de llagostins, llobarro amb salsa del cantabric, llenguado amb bolets i rapito de ondarroa amb salsa de raïm i pinyonets i ametlles filetejades (aquest últim és el que vam triar) a banda d'això, si haguessim volgut probar-ne més doncs cap problema......però ja en vam tenir més que suficient. El vi blanc (entre no sé quants, doncs un Vero em sembla del somontano). De sorbet, d'entre no sé quants també el de llimona i el de prèssec amb vi i desprès de carns, van portar-nos el ternasco, llom de ternera amb una salseta molt bona i bolets i medallons de tennera amb poma, prunes...(molt bo també) i ànec i de moment hem decidit que el corder i lànec (de vi també del somontano, montesierra) i de postre que encara teniem la carn dalt de tot...ja no em feu dir el nom de tot..! entre mil mousses i una mena de bola de xocolata amb gelat de vainilla dintre i de tartes tiramissu, la classica nata-xocolata, tota de trufa i biscuit glace amb xocolata calenta, que va ser la escollida i despres el postre que vam triar, resulta que era massa igual que la tarta de sabors i el pepo va dir (el fill del pepito) ara us portaré un milfulles de dues xocolates i així trencara amb el sabor de la tarta i la veritat va ser el que vam triar: bonissim una cassoleta de pasta brisa amb xocolata blanca i negra, i una pruna a l'armanyac a sobre i al fons un biscuitet amb no se que... bueno collonades, pero bonissim... ah! el cava Codorniu brut nature i encara si voliem res mes..!!! uff, quin tip. Quan hi aneu endueu-vos un tuperware, i tindreu dinar tota la setmana. La veritat es que el tracte molt bé, molt familiar. Ah! regalen les flors a les mares i als pares una ampolla de vi... esta be no? i lo millor: el dia següent, com ens quedem a la suitte a dormir, tenim el spa per nosaltres i l'estona que vulguem........mhhh...ja m'hi trobo. :--=-) i que mes? ah! la foto de les sabates..alsa! no tinc més lloc per escriure jejeje. Fins aviat guapes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 4:07 pm

ei quin fart alzina!!! i encara rai que no us van posar l'aperitiu.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » ds. feb. 11, 2006 6:10 pm

Hola wapes i wapo!!!!!

Que tal? Com heu xarrat aquesta setmana, eh?!! Ja vec que no arribaré mai a ser novia milenària!!!! Jolines, lo poc que entro i no hi ha mai ningú quan hi soc jo...

A28 i Ilerda: sento no haver contestat abans noies, estava super enfeinada!!!! i a més no estava a lleida! Us he enviat un privi acada una!

Aima: Com has aconseguit que entres el teu aimo?!! Amb lo vergonyós que és... Molt bé, aixi m'agrada, que no ens menjem a ningú!!!! jajajaja Vritat que no alzina? Avere si entra més sovint i también ens ensenyen els homes els seus trajes (per privi, que tu no ho pots vere aima) i aquestes coses, no?!

Alzina: Que xules les sabates, m'agraden, d'on son?! Per cert, avui no haureu dinat, no?! Am el fart d'air... Jolin, quin munt de menjar!!! Deunidó, s'em feia la boca aigua (i això que fa poc que he dinat) jajajajaja
Molt bona tria, pinta tot super bo!!! Molt bé!

Montsesita: No se sap re de tu... Que tal lo de tailandia?? ja ens contaràs...

Petita: quan el tens tu el tastet?!! Aviat no? no tinguis por de la moños que us tractaran super be, ja u veuras!!!

Molts besitos a totes!!! i aquesta setmana estrá més per aqui, és a dir que entraré més sovint!! Petons a totes!!! i totS!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 7:53 pm

ei m'acabo d'adonar que ja soc novia milenaria!!!!! :-):-):-): :-):-):-):
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 8:04 pm

uff.. pesa aixo de novia milenaria...

september reina com portes tu lo dels vestits?? n'has mirat mes??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » ds. feb. 11, 2006 8:13 pm

Jolines, jo al pas que vai... em casaré que no hauré arribat a novia milenaria!!!! Jolin, amb la feinada que tinc no puc escriure, i quan tinc un moment i vull dir algo com que heu escrit un munt de pagines (i jo que em vull ficar al dia xq ho vull saber tot de tots i totes!!!!) doncs s'em passa el rato llegint i ja no tinc temps d'estar massa pel foro...

Weno, crec que finalment em quedare el vestit del pronovias aquell, a tothom que li he ensenyat li ha agradat mooolt, molt més que el perlotti, fa més de nuvia... i también em queda més bé... l'unic que vull saber és: algu sap si el pronovias de barcelona és més car o més barat que el de lleida?! És que per internet he vist en un foro que el q jo vull valia 1400 euros i a mi em va dir 1850 euros (amb el can can ja)... Jolin, que m'ahorro casi 300 euros i bons son!!!

un altra cosa, a vosaltres al vostres restaurants... us fan pagar la barra lliure?! A mi em costa 3euros x persona cada hora... No és molt?! Normalment ja va incluit en el plat... Quin preu tenen els vostres plats si no es molt preguntar??? A nosaltres ens costa el plat: 100 euros + iVA i no inclou la barra lliure... (Sol els licors de després del café) Ni tampoc inclou el trio que actua, ni servei de guarderia... ara que penso... jo crec que és moooolt car, no?!! Aix, que algu m'ajudi i em digui algo!

Petons!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: september » ds. feb. 11, 2006 8:16 pm

a28: t´has fixat que ja sol et queden 7 mesos i 5 dies? a mi lo mateix que tu + una setmana... jajajajajaja

Falta molt encara, però x mi fa 4 dies que em va demanar de casar-nos i va ser a loctubre!!! Buf! D'això fa ja avora 5 mesos!!! Passa el temps q no tadones!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 8:18 pm

nosaltres depen del menu que acabem triant pero ronda els 120 i ens entren dos hores i mitja de barra lliure si no m'equivoco...i tambe ens entra una hora i mitja d'orquestra i una hora de dj =0-0-) =0-0-)

que be no lo del vestit!!
=0-0-) =0-0-) =0-0-)
ja veuras que wapa! millor que els del perlotti!

:-)ok: :-)ok: :-)ok:

del preu no se res jo em pensava que pronovias a ser a nivell nacional ho tenen al mateix preu a tot arreu... aixo t'ho haura de respondre alguna forera que s'ha comprat a pronovias de bcn, em sembla que hi ha un tema a moda nupcial que es diu para las que nos casamos de pronovias...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 8:19 pm

si tia aquest mati ens hem sentat traqnuilament a la taula i ens hem posat a parlar seriosament del tema que hem de començar a posarnos les piles!!! :-)) :-))
a mi m'ho va demanar el 9 de setembre!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » ds. feb. 11, 2006 8:21 pm

per cert petita quan vas dir que arribava la nova collecio de figures de novios a aquella botiga??
xafardejeu a avioncitos.com que tambe esta molt xulo!! =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » ds. feb. 11, 2006 8:22 pm

A mi el 23 d'octubre!!! (just 11 mesos abans que el dia que ens casem!)
Que per cert, el dia que jo em casi tu farà un any que et vas registrar en aquest foro!!!! jajajajaja

Doncs si, suposo que lo del menu m'acabarà pujant uns 120 euros (amb la musica, el dj i tota la pesca...) Si fa o no fa, a tot arreu estem iwal...
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 12, 2006 8:10 pm

ei petita acabo de veure que hi ha una noia al foro que es diu yesi que tambe fa les teves invitacions!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: september » dg. feb. 12, 2006 8:22 pm

Petita!!!

Jo no les he vist les teves invitacions!!! Pots enviar privi sispli?!! Moltes gràcies wapisima!!!!ç

Demà anem a parlar amb el mossén de sant llorenç a les 20h!!! Per fí sabrem el preu, si poden tocar els nostres amics, si poden llegir i tota la pesca!!!! Espero que el cura no sigui massa tostón!!!
Ah! i em decidit que direm que vivim junts, no crec que en els temps que corren els cures siguin tan tontos i no deixin casar per això, no?!!

Weno, ja us contaré!!!
Imatge
[/url]
september

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 12, 2006 8:40 pm

no crec reina! ara per ara moltes parelles ja viuen juntes!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 12, 2006 10:02 pm

Hola noies!!!!! Que tal?? Pues si feia dies que no escrivia... Es que estic liadissima ultimament.
Lo de Tailandia ho estem decidint, a Marsans encara no ens han donat pressupost. El meu novio vol anar a Tailandia però sense fer uns dies de platja (llavors és més car) però un viatge de nuvis sense platgeta, no és un viatge de nuvis!!!! Aquest febrer ho hem de decidir...

Nosaltres també ho vam dir al capellà que viviem junts, no crec que passi res. Si ara gairebé la meitat de les parelles que es casem ja fa temps que viuen juntes!!!

Estic agoviada pel tema dels diners, com que falta poc, vol dir que també tenim menys temps per estalviar més.

A nosaltres el restaurant ens costarà suposo que 85-90 € (depenent dels plats que agafem). Però el cava i el pastís ens el portem nosaltres. El germà del Francesc té vinyes i fa cava i ens el possarà ell, i els tiets del Francesc tenen una pastisseria i ens regalen el pastís. La barra lliure podem triar 6 €/persona tota la nit o posar el preu nosaltres: hem pensar que si posem 500 € ja estaria bé no? Que penseu?

Bueno, suposo que ja us ho havia dit que m'agraden molt els vostres vestits!!! Els de totes, sense excepció!!!
Tinc unes ganes ja de fer la primera prova!!! I encara falta un mes!!!!

Per cert, fareu solarium? Jo he pensat de fer alló de azucar de canya, que es com un sprai que et dura el moreno una setmana. Es que el solarium em surten moltes pigues i no em queda molt bé a la cara... Però primer vui provar-ho un dia a veure com queda això de l'sprai.

Un petó!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Sandreta » dg. feb. 12, 2006 10:02 pm

Hola Guapes!

Aqui va el meu vestidet!! >.-<: >.-<: >.-<:
Sandreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 12, 2006 10:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Sandreta

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dg. feb. 12, 2006 10:06 pm

ei sandreta aixi ja tens vestit!!!! molt be wapa!! es molt finet i elegant!!

ei montsesita ja tens arreglat lo de la canço?? ei quan feu el tastet voslatres? ja us deu quedar poc no??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dg. feb. 12, 2006 10:22 pm

Sandreta!! Has tret el vestit? No l'he vist!!! Envia'm un privi plis!!

A28 nosaltres el tastet el tenim el dissabte que ve (dia 18).
Per cert, el tema de la cançó... Te l'has baixat aquella? Me l'ha podrien enviar? Em sambla que ja tens el meu mail oi?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants