Crònica el tiberi:
Hola com va noies !!! soc l'Alzina2
weno ahir tastet a la Fonda, quin tip!!!!
Be, per on comencem? doncs vam entrar a le 9 i eren bastant més de la 1 que vam sortir. Un consell: abans d'anar al tastet no mengeu res en dos dies! vam anar nosaltres dos i el nen i ens van portar a part de les olives i torradetes d'escalivada i anxoves, quatre plats de peix:
rap farcit de llagostins, llobarro amb salsa del cantabric, llenguado amb bolets i rapito de ondarroa amb salsa de raïm i pinyonets i ametlles filetejades (aquest últim és el que vam triar) a banda d'això, si haguessim volgut probar-ne més doncs cap problema......però ja en vam tenir més que suficient. El vi blanc (entre no sé quants, doncs un Vero em sembla del somontano). De sorbet, d'entre no sé quants també el de llimona i el de prèssec amb vi i desprès de carns, van portar-nos el ternasco, llom de ternera amb una salseta molt bona i bolets i medallons de tennera amb poma, prunes...(molt bo també) i ànec i de moment hem decidit que el corder i lànec (de vi també del somontano, montesierra) i de postre que encara teniem la carn dalt de tot...ja no em feu dir el nom de tot..! entre mil mousses i una mena de bola de xocolata amb gelat de vainilla dintre i de tartes tiramissu, la classica nata-xocolata, tota de trufa i biscuit glace amb xocolata calenta, que va ser la escollida i despres el postre que vam triar, resulta que era massa igual que la tarta de sabors i el pepo va dir (el fill del pepito) ara us portaré un milfulles de dues xocolates i així trencara amb el sabor de la tarta i la veritat va ser el que vam triar: bonissim una cassoleta de pasta brisa amb xocolata blanca i negra, i una pruna a l'armanyac a sobre i al fons un biscuitet amb no se que... bueno collonades, pero bonissim... ah! el cava Codorniu brut nature i encara si voliem res mes..!!! uff, quin tip. Quan hi aneu endueu-vos un tuperware, i tindreu dinar tota la setmana. La veritat es que el tracte molt bé, molt familiar. Ah! regalen les flors a les mares i als pares una ampolla de vi... esta be no? i lo millor: el dia següent, com ens quedem a la suitte a dormir, tenim el spa per nosaltres i l'estona que vulguem........mhhh...ja m'hi trobo.

i que mes? ah! la foto de les sabates..alsa! no tinc més lloc per escriure jejeje. Fins aviat guapes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.